loading...
کلبه کرامت،کلبه معنادار
عبدالمهدی بازدید : 107 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

 اظهارات تامل برانگیز آیت الله جوادی آملی «مردم گرفتار بانک ربوی توان مقاومت ندارند»

IMAGE634967195601250000

 آیت الله جوادی آملی در پیامی تصویری به همایش گفتمان اقتصاد مقاومتی از منظر دین با جملاتی صریح و انتقاداتی جدی، وضعیت کنونی اقتصاد ایران را به دلیل سپرده شدن کارهای اقتصادی به دست لرزانِ افرادِ سفیه و بی عُرضه نسبت داد.

متن کامل پیام آیت الله جوادی آملی به همایش گفتمان اقتصاد مقاومتی که در شهرداری قم برگزار شد به این شرح است:

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 138 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

لباس در ژورنالهای نیمه عریان بازار

تا همین چند سال پیش، فقط فروشگاه های لباسی که محصولاتشان از برندهای خاص خارجی بود به مشتری هایشان، ژورنال هایی را نشان می دادند که مانکن ها، لباسهای فروشگاه را به تن کرده بودند و با ژست های فریبنده شان، مشتری را که خود را جای آنها تصور می کرد برای خرید، وسوسه می کردند.

اما امروز در کوچه پس کوچه های شهر تهران، دیگر شمال و جنوب هم ندارد، پا در یک مغازه کوچک لباس فروشی هم که بگذارید قبل از آنکه لباسی را که انتخاب کرده اید با خود به اتاق پرو ببرید فروشنده پیشنهاد می کند، ژورنال مغازه را ورقی بزنید، ژورنال هایی که زیرزمینی بودنشان از نداشتن حتی یک خط توضیح درباره لباسها کاملاً خودنمایی می کند.

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 116 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دعوتنامه زن فلسطینی برای تمام زنان جهان

«بهم میاد» شاید اساسی‌ترین نیاز امروز مقوله‌ی حجاب در کشور ما باشد، چرا که چند شاخصه‌ی اصلی را برای تبیین ضرورت مساله‌ی حجاب داراست. شاخصه‌هایی که برای حفظ حجاب اسلامی، ضرورتِ یک کار فرهنگیِ مناسب اقتضا می‌کند. به همین دلیل است که می‌توان «بهم میاد» را صرفِ نظر از وجوه داستانی و ادبی‌اش -‌که اتفاقا کم‌ارزش و بی‌اهمیت هم نیست-‌ منشوری فرهنگی برای حفظ حجابِ اسلامی دانست.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/9/25/459902_159.jpg

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 347 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

فیلم کلاس هنرپیشگی هجدهمین ساخته علیرضا داوودنژاد است که از 27 شهریور در سینماها اکران شده است. در این فیلم، خانواده داوودنژاد در نقش‌های واقعی خودشان بازی کرده‌اند.
*******
فیلم کلاس هنرپیشگی، یکی دیگر از فیلم‌های خاص جناب داوودنژاد است. او که کارگردانی را از سال 1354 با ساخت فیلم نازنین شروع کرد در این سال‌ها توانسته زبان سینمایی خاص خود را بیابد و در همان طریق سلوک ‌کند. اغلب فیلم‌های داوودنژاد در گیشه موفق نبوده‌اند. این فیلم 116 دقیقه‌ای نیز از این قاعده مستثنی نیست.

[تصویر:  451360_338.jpg]
خلاصه داستان
اعضای خانوادۀ داوودنژاد در یک کلاس هنرپیشگی شرکت می‌کنند که مدرّس آن خود جناب علیرضا داوودنژاد است. آنها در ادامه وارد یک بازی در متل قو می‌شوند و به دلیل مسائل اقتصادی و طلا، رو در روی یکدیگر قرار می¬گیرند.

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 111 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع مخاطب شناسی جریان مهدوی-۱۰آبان۹۲

raefipur-aban92-shiraz

مکان:دانشگاه علوم پزشکی شیراز

دانلود صوت با لینک مستقیم و حجم ۱۵ مگابایت


منبع:فاراقلیط

یا علی

عبدالمهدی بازدید : 102 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

برخورد دوگانه یونسکو با اماکن مقدس ادیان الهی

 واژه حریم در لغت به معنی پیرامون، گرداگرد و مكانی كه حمایت و دفاع از آن واجب است معنی شده است مسجد الحرام به عنوان حریم خصوصی ومقدس مسلمانان جهان به شمار می رود که این روزها در قبال سکوت عجیب مسلمانان جهان و سازمان یونسکو، در میان برج های سربه فلک کشیده و مملو از نمادهای فراماسونری محصور شده است و کعبه، خانه ای که مسلمانان جهان گرداگرد آن به راز و نیاز با خدای یکتا می پردازند در میان آسمان خراش ها گم شده است و این گام های آهسته و پیوسته دشمنان اسلام، برای نابودی تمام تاریخ چند هزارساله، میراث فرهنگی وهویت دینی مسلمانان، در حال انجام است و همچنان غیرت مسلمانان به جوش نیامده است.

 


طبق قانون سازمان یونسکو، حریم قانونی مکان‌های مقدس از نظر ساخت بنا، در مجاورت این مکان ها باید رعایت شود

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 168 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
پاسخ قرآن به تخریب کنندگان بقاع متبرکه 

دشمنان اهل بیت(ع) در طول تاریخ، تلاشهای مذبوحانه بی شماری کرده اند تا بتوانند نور اهل بیت (ع) را خاموش سازند و محبت آنها را از دل مسلمانان بیرون کنند، اما هرگز موفق نشده و نخواهند شد. این تلاشهای غیر انسانی از غصب خلافت شروع شد و با جلوگیری از نشر احادیث پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله و خانه نشین کردن علی (ع) و آتش زدن درب خانه آن حضرت و به شهادت رساندن فاطمه زهراعلیها السلام ادامه یافت.

آن گاه که علی (ع) به خلافت رسید، علاوه بر جنگهای رو در رو، شایعات و تهمتها، آغاز شد. و کم کم به این نتیجه رسیدند که حذف فیزیکی امامان (ع) و به شهادت رساندن آنان را در دستور کار قرار دهند تا شاید بتوانند نور آنها را خاموش و عظمت آنان را محو کنند، ولی با عنایت خداوندی موفق نشدند؛ با اینکه تمام یازده امام علیهم السلام را یا با شمشیر و یا با سمّ به شهادت رساندند، ولی با این حال همچنان محبت اهل بیت علیهم السلام بیشتر و شعله ورتر گردید و شیعیان هر روز رو به فزونی نهادند. کم کم تلاشهای آنها رنگ تازه یافت و در طرح جدید انهدام و نابودی بارگاه های امامان معصوم (ع) را برنامه ریزی کردند.
[تصویر:  448085_272.jpg]

تاریخچه تخریب بارگاه اهل بیت(ع)
اولین بار این نقشه توسط متوکل، خبیث ترین خلیفه عباسی به اجرا درآمد. او هفده بار قبر امام حسین (ع) را با خاک یکسان کرد.(۱) ولی مردم و شیعیان هر بار بهتر از گذشته آن را آباد کردند. بعد از او وهابیان کج اندیش و منحرف و ساخته دست استعمار پیر انگلیس به تخریب بارگاه و قبور ائمه بقیع (ع) و برخی صحابه پرداختند. هر چند تاکنون موفق شده اند از ساخت مجدد آن جلوگیری کنند

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 111 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
جنایت بیروت نتیجه ائتلاف اسرائیل و عربستان است 

غالب قندیل تحلیلگر مسایل راهبردی منطقه در مقاله‌ای با اشاره به اقدامات تروریستی دیروز در منطقه بئر حسن و مقابل سفارت ایران در بیروت که به کشته و زخمی شدن صدها انسان بی‌گناه منجر شد، نوشت که این اقدام تروریستی از نتایج مستقیم ائتلاف امنیتی اسرائیل و عربستان سعودی است که این روزها گزارش‌های مطبوعاتی از برگزاری نشست‌های بندر بن سلطان رئیس دستگاه جاسوسی عربستان با رهبران موساد و تفاهم این دو طرف در مورد لیست عملیات تروریستی دو جانبه بر علیه محور مقاومت، بویژه در سوریه و لبنان منتشر کرده است.


وی در این زمینه به چند مورد اشاره کرده و نوشت: عاملان این جنایت بر اساس اطلاعات اولیه عوامل انتحاری از گروه های تکفیری هستند که عربستان و اسرائیل از آنها استفاده ابزاری می‌کنند و حمایت مالی و میزبانی از آنها را با مشارکت ائتلاف استعماری عرب به رهبری آمریکا در تجاوز به سوریه و محور مقاومت بر عهده دارند.

زمانی که عاملان انتحاری برای انجام این جنایت انتخاب کرده بودند؛ در سایه شکست های متوالی بود که این گروهک‌ها در سرزمین سوریه خورده بودند و ارتش سوریه در این راستا وارد مرحله فراگیر حمله به مواضع تکفیری ها و تروریست‌ها و بازپس گیری مناطقی شده که پیش از این در دست مزدوران و تروریست‌های وابسته به خارج بوده است.
[تصویر:  442760_386.jpg]
این در حالی است که تروریست‌ها زندگی سوری‌ها و امنیت آنها را برای خود مباح دانسته و مردم این مناطق نیز از عملکرد این گروه مختلط از سارقان و جاسوس‌ها به ستوه آمده و در آرزوی زمانی بودند که ارتش سوریه بتواند بر این گروهک‌ها پیروز شده و بار دیگر ثبات را در این مناطق حکمفرما کند.

اسرائیل و عربستان سعودی با استفاده از تمام ابزارها و راههای جنایتکارانه به دنبال انتقام‌گیری از محور مقاومت و ملت لبنان هستند که از این ائتلاف حمایت می‌کنند، در همین راستا آنها عاملان انفجاری و انتحاری و گروهک‌های تکفیری را برای عملیات طراحی شده خود به خدمت گرفته‌اند.

مشکل خطرناک دیگری که وجود دارد، این است که کانون های استقرار جنایتکاران و قاتلان در اراضی لبنان که برای برنامه‌ریزی در جهت انجام این اقدامات وجود دارد، کاملا شناخته شده است و نیروهای امنیتی عناوین و اسامی تمامی لانه‌های جنایت و تکفیر را در اختیار دارند. بسیاری از مقامات مسئول در لبنان نیز از میزان دست داشتن برخی سران امنیتی این کشور در حمایت از جریانهای تکفیری اطلاع دارند، اما با این وجود باز هم از انجام مسئولیت و وظیفه خود شانه خالی می‌کنند و هیچ اقدام یا تصمیمی در مورد حمله سیاسی و امنیتی علیه کانون های تروریسم در لبنان و از بین بردن سران و برنامه ریزان این گروهک های تروریستی که مردم بی گناه را به خاک و خون می‌کشند، انجام نمی دهند.
[تصویر:  442763_881.jpg]
پروژه های معاندان نفس های آخر خود را در سوریه و منطقه می‌کشد و تصمیم اسرائیل و عربستان سعودی برای اجرای جنایتی از این دست ناشی از بیچارگی و شکست آنها بعد از لغو تصمیم حمله به سوریه است، تصمیمی که تحول بی سابقه‌ای را در موازنه قدرت در منطقه ایجاد کرد و عربستان و اسرائیل هیچ یک راهی برای نجات طرح‌های خود از بحران تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای که به نفع محور مقاومت در جریان بود، در اختیار نداشتند. اوضاع میدانی در سوریه تغییر کرده و دوره خودکامگی‌ها و تجاوزطلبی‌های اسرائیل با موازنه بازدارندگی که محور مقاومت ایجاد کرده، به سر آمده است، محوری که آمریکا را به شکست و تسلیم کشانده و هیمنه یک جانبه این کشور را از بین برد.

با وجود تمام مطالبی که در مورد نتانیاهو و بندر بن سلطان نوشته شده، کشتار جمعی مردم نمی‌تواند این دو را نجات داده و آنها را از غرق شدن در ناامیدی و شکست بیرون آورد. روند کنونی حوادث نمی‌تواند موازنه های بدون بازگشت را تغییر دهد و لبنان را به چراگاه جنایت‌های سعودی، صهیونیستی تبدیل کند، چرا که نیروهای ملی در این کشور مستقر هستند که با آزادگی و شرافت و مقاومت، پایمردی را انتخاب کرده و از سی سال پیش تاکنون جنایت ها و کشتار و جنگ‌ها نتوانسته آنها را خوار کند و به تعهد آنها به گزینه مقاومت و دفاع از کشور آسیب بزند.


یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 112 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (1)

بسم الله الرحمن الرحیم

اطلاع رسانی سخنرانی های استاد رائفی پور ۱آذر لغایت ۴ آذر ۹۲ در خوزستان

 ۱ آذر
سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع: وقایع آخرالزمان در احادیث و روایات(مهدویت)

زمان: ۱ آذر ساعت ۲۰:۳۰

مکان :خوزستان، شهرستان کارون،آمفی تئاتر دانشکده نفت- ورود برای عموم آزاد است.

۲ آذر

سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع: مقایسه جنگ نرم و سخت و پشت پرده هشت سال دفاع مقدس

زمان: ۲ آذر ساعت ۱۹:۳۰

مکان: اهواز، چهاراه زند، خیابان قنادان زاده، بین مسجدی وعظیم – مسجد حضرت علی(ع)

*****************

سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع: سبک زندگی دانشجویی

زمان: ۲ آذر ساعت ۱۲ الی۱۴

مکان: دانشگاه پیام نور اهواز(پردیس)

۳ آذر

سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع: بررسی تحولات سوریه

زمان: ۳ آذر ساعت ۱۹

مکان: آبادان، دانشکده نفت آبادان، ورود برای عموم آزاد است.

۴ آذر

سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع: ذبح عظیم

زمان:۴ آذر ساعت ۱۳

مکان: شهرستان شوش- تالار نیایش. ورود برای عموم آزاد است

 

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 124 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
جشن سالگرد ازدواج در روز عاشورا
[تصویر:  441002_180.jpg]
به نقل از افکارنیوز، در شرایطی که مفتی های وهابی، در توجیه شراب خواری دولتمردان سعودی و بوسیدن دست و گونه زنان غربی در ملاقات های رسمی و غیر رسمی، رعایت اصول معاشرت و احترام گذاشتن به فرهنگ و عقاید غربی ها را بهانه می کنند، مفتی اعظم عربستان در سالروز شهادت سیدالشهدا (ع) و سوگواری شیعیان در عزای فرزند پیامبر (ص) برای پسرش جشن سالگرد ازدواج گرفت و همکیشانش را به جشن و پایکوبی فراخواند.

عمر، پسر کوچک این شیخ عاشورای سال پیش ازدواج کرد و امسال هم جشن سالگرد گرفت. این مراسم در باشگاه سفارتخانه های ریاض برگزار شد.
در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 82 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
گزارشی از سخنرانی دکتر حسن عباسی در جمع دانشجویان دانشگاه کاشان

[تصویر:  hasan-abasi1-620x330.jpg]

 

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از کاشان،
حسن عباسی در جمع دانشجویان دانشگاه کاشان، ثنویت متباین، متضاد، مترادف و توحیدی را از لایه‌های سنویت در قرآن ذکر کرد و اظهار کرد: رسیدن به علم توحیدی لازمه اقتدار علم است.
وی تحول و بازنگری در علوم انسانی را ضروری دانست و افزود:
در علوم انسانی و مبانی نظری از نظریه‌ها و دیدگاه‌های غربی بیان شده که باید مبانی توحید را جایگزین این مطالب شود.
مدیر مرکز بررسی های دکترینال تصریح کرد:
مسأله امروز ما با تکنولوژی حل نمی‌شود بلکه با ادبیات بومی حل می‌شود زیرا در حال حاضر ۶۰ درصد علوم انسانی تدریس شده مبنی بر اقتصاد لیبرالیستی است.
وی با بیان اینکه علم اقتدار آفرین، علمی است که سلطه و اقتدار می‌آفریند و یا سلطه را می‌پذیرد افزود:
نقیض علوم اقتدار آفرین  در علوم انسانی بوده و علم اقتصاد در کشور علم ربوی بوده و امروز علم اقتصاد برای رفع مشکلات نمی‌تواند حرف جدیدی را ارائه کند.
عباسی خاطرنشان کرد:
برای علم اقتدار آفرین باید سعی کرد تا چگونه معیشت مردم را رقم زد و اقتدار را باید از پارادایم‌های علمی شروع کرد بنابراین برای اینکه علوم بخواهد بماند باید، دست به تحول زده تا اقتدار را به جامعه بیاوریم.
وی گفت:
برای پرسش های جدید باید پاسخ های جدید آورده شود و درگیر تعصب علمی نشود.


یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 116 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
مصاحبه استاد حسن عباسی با تسنیم درباره سربازی و افزایش سن ازدواج

[تصویر:  139208251927145171554193.jpg]

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ حسن عباسی از جمله چهره‌هایی است که نظرات و دیدگاه‌های وی در حوزه‌های سیاسی،‌ اجتماعی،‌ اقتصادی،‌ فلسفی و فرهنگی نشان از مطالعه و تحقیقات گسترده وی دارد که به واسطه حساسیت و اهمیت آن‌ها در کانون توجهات او قرار گرفته است. نظرات عباسی از بانکداری اسلامی و مقابله با ربا تا سخنان بی‌پرده سیاسی و نقدهای اساسی به فرهنگ غرب و شبکه‌های خبری و تبلیغی آن سوی آبی، و حتی انتقادات وی به فلسفه همه و همه نشان دهنده حساسیت او نسبت به موضوعات جدی پیرامونی جامعه است که با چاشنی جسارت نفوذ کلامش اثرگذاری بیشتری یافته است. در فرصتی نه چندان طولانی در حاشیه بازدید او از خبرگزاری تسنیم فرصت را غنیمت شمردیم و مساله سربازی را با وی مطرح کردیم و نظرش را جویا شدیم: 
حرفه‌ای شدن سربازی یک اصل است/ نیروهای مسلح باید با سعه صدر بیشتری اجازه نقد بدهند

تسنیم:

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 119 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع”از عاشورا تا ظهور” در شاهرود(۲۱تا۲۴ آبان92)

ashoora

دانلود شب اول/۲۱ آبان۹۲

دانلود تصویری با لینک مستقیم و حجم ۶۳ مگابایت

دانلود صوتی با لینک مستقیم و حجم ۲۳ مگابایت

دانلود شب دوم/۲۲ آبان ۹۲

دانلود تصویری با لینک مستقیم و حجم ۶۴ مگابایت

دانلود صوت با لینک مستقیم و حجم ۲۳ مگابایت

دانلود شب سوم/۲۳ آبان ماه۹۲

دانلود تصویری با لینک مستقیم و حجم ۴۴ مگابایت

دانلود صوت با لینک مستقیم و حجم ۲۳ مگابایت

دانلود شب چهارم/۲۴ آبان ماه۹۲

دانلود تصویری با لینک مستقیم و حجم ۴۲ مگابایت

دانلود صوت با لینک مستقیم و حجم ۲۰ مگابایت

**اللهم عجل لولیک الفرج**

منبع:فاراقلیط

 

یا علی

عبدالمهدی بازدید : 119 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود صوتی و تصویری سخنرانی استاد رائفی پور در کرج با موضوع”بیعت با ائمه،عهد با خدا”+گزارش تصویری

سخنرانی استاد رائفی پوریکشنبه ۱۲ آبان بعد از نماز مغرب و عشا در مهدیه کرج برگزار شد. در این سخنرانی استاد رائفی پور راجع به مقام امامت و جایگاه امام مطالبی را بیان کردند.

اینکه هارون امت ما امیرالمومنین است، اگر وقتی دست امیرالمومنین که در غدیر بالا رفت را مردم بالا نگه می داشتند سر حسین بن علی بالای نیزه نمی رفت. عهد با اهل بیت عهدی است که هم عاشورا در ان وجود دارد هم ظهور.
ایشان در ادامه فرمودند: مقام امامت فهمیده نشده است .من معتقدم برای هیچ امامی نباید روضه باز بخوانیم چون قصی القلب می شویم.
.بیشتر روضه کسانی که برای امام زمان عصر خود به شهادت رسیدند را بگوییم، مثل حضرت عباس(ع). حضرت عباس خودش روضه خودش را در عاشورا خواند.
در محرم ما باید تمرین ظهور کنیم. در محرم چیزهای کوچک نخواهیم،از خدا درخواست کنیم که ما می خواهیم عباس برای امام زمان شویم،اما اما اما از عاشورا بدون رسیدن به امام زمان دست خالی بیرون نیاییم غیر اینصورت وگرنه باختیم.
در تاریخ ،هر قومی عهد خود را با فرستاده خدا شکست دلشان سنگ شد و به کشتن فرستاده خدا رو آوردند. و برای رسیدن به امام زمان باید از تعلقات دنیوی گذشت .

دانلود تصویری با لینک مستقیم و حجم ۴۷۷ مگابایت

دانلود صوتی با لینک مستقیم و حجم ۴۶ مگابایت

اللهک عجل الولیک الفرج

Raefipur

Raefipur-Karaj

Raefipur-mahdieKaraj

 

منبع:فاراقلیط

یا علی

عبدالمهدی بازدید : 119 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

«اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ»
"لبيک يا يزيد بن معاويه" گفتن تکفيري‌ها را به چشم خود ديدم 

 

 همایش "مدافعان حریم ولایت" مصادف با شب چهارم محرم الحرام 92 در هیات محبان الائمه تهران برگزار شد.

همایش "مدافعان حریم ولایت" با موضوع بزرگترین نبرد خیر و شر در زمان کنونی در سوریه برگزار شد و سید علی فاطمی به عنوان همسفر و همکار شهید باغبانی از حال و روز شیعیان محدوده حرم حضرت زینب(س) و چگونگی حفاظت آنها از حرم مطهر عقیله بنی هاشم سخن گفت.


[تصویر:  436214_830.jpg]
سید علی فاطمی با بیان خاطراتی از شهید باغبانی و سایر مدافعان حریم حضرت زینب(س) به رجزخوانی وهابیون و سلفی‌های تکفیری در منطقه حلب اشاره کرد و گفت: آنها برای رجزخوانی و تقابل با شیعیان و مدافعان حرم حضرت زینب (س) با صدای بلند فریاد لبیک یا یزید و لبیک یا معاویه سر می دهند.

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 119 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
گروه‌هاي سلفی چچني چگونه پدید آمدند

  چچن منطقه اي در جنوب روسيه است كه اكثر ساكنان آن را مسلمانان تشكيل مي دهند. اين منطقه در سال 1991 میلادی يعني اندكي پيش از فروپاشي اتحاد جماهير شوروي اعلام استقلال كرد. مسكو دو جنگ عليه اين منطقه انجام داد كه اولين مورد در سال 1994 میلادی شروع شد و تا سال 1996 میلادی ادامه داشت. دومين مورد نيز مربوط به سال 1999 میلادی بود. اين دو جنگ با هدف سيطره مجدد بر اين منطقه انجام مي گرفت كه اين موضوع باعث كشته شدن قريب به يك صد هزار شهروند غير نظامي گرديد و بر اساس آمارهاي منتشر شده از سوي منابع روسي در اين دو جنگ همچنين ده هزار سرباز روسي نيز كشته شدند.

دو جريان، نماينده جنبش مسلح چچن هستند يكي از آنها «امارت اسلامي قفقاز» است. اين جنبش در سال 2007 میلادی ايجاد شد و به عنوان چتري بود كه جنبش هاي مسلح در شمال قفقاز را در سايه خود جمع مي كرد. هدف اين جنبش ايجاد يك كشور واحد آن هم در زير لواي اسلام است. جريان دوم يك جريان ملي گرا مي باشد كه در جهت تشديد درگيري ها عليه روس ها در چچن مي كوشد ؛ ولي موضوع بحث ما همان جريان اول است.

يكي از آن ايرادهايي كه بر مبارزات در چچن گرفته مي شود، اين است كه مبارزان چچني در عمليات هاي خود هيچ تفاوتي را ميان نظاميان و غير نظاميان قائل نيستند و همين موضوع باعث خلط بين مقاومت مشروع و تروريسم شده است كه البته اين موضوع تاثير منفي بر هر گونه آرمان عدالت خواهانه دارد.
[تصویر:  435416_267.jpg]

امارت اسلامي قفقاز يك جنبش اسلامي به رهبري دوكو عمروف مي باشد و برخاسته از جنبش جدايي طلب چچن است كه نظاميان روس موفق به شكست آن شدند.

رهبران اين جنبش اسلامگرا مستمرا بر مشروع بودن كشتار شهروندان و غير نظاميان روس تاكيد مي كنند. جنبش «امارت اسلامي قفقاز»

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 129 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

روایت چندین باره خانواده شارلاتان ها به بهانه یک فوتبالیست
 
  بالاخره سریال پژمان هم پیش از آغاز ماه محرم به اتمام رسید تا قول معاونت سیمای جمهوری اسلامی برای ادامه کار گروه ساختمان پزشکان بی سر و صدا به ادا شود. ماجرا از آنجا آغاز شده بود که در هنگام پخش سریال ساختمان پزشکان، بسیاری از کارشناسان، روزنامه نگاران و فعالان فرهنگی به دلیل بافت خاص داستان این سریال و اثرات آن بر فضای فرهنگی کشور، که برخلاف ظاهر پندهای گنجانده شده در این سریال، مخرب قلمداد می شد، ساختمان پزشکان را به نقد کشیدند و به آن اعتراض کردند. کار به جایی رسید که حتی برخی مقامات عالی نظام نیز واکنش نشان دادند و این سریال را به دلیل سبک زندگی خاصی که ترویج می کرد، مورد انتقاد قرار دادند.
[تصویر:  432866_364.jpg]

با این همه دارابی معاونت سیما، در دیدار با عوامل این سریال ضمن تقدیر از تولید چنین سریالی در رسانه ملی، خواستار ادامه کار گروه و تولید ساختمان پزشکان2 شدند. جالب اینجاست که ایشان به انتقاداتی که به این سریال صورت می گرفت هم اشاره کردند و تاکید کردند که حتی در برابر برخی انتقادات بخش های مدیریتی عالی نظام از این سریال دفاع کرده اند.

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 94 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

گزارش سخنرانی استاد رائفی در مهدیه کرج-موضوع (بیعت با ائمه-عهد با خدا)

سخنرانی استاد رائفی پوریکشنبه ۱۲ آبان بعد از نماز مغرب و عشا در مهدیه کرج برگزار شد. در این سخنرانی استاد رائفی پور راجع به مقام امامت و جایگاه امام مطالبی را بیان کردند.

اینکه هارون امت ما امیرالمومنین است، اگر وقتی دست امیرالمومنین که در غدیر بالا رفت را مردم بالا نگه می داشتند سر حسین بن علی بالای نیزه نمی رفت. عهد با اهل بیت عهدی است که هم عاشورا در ان وجود دارد هم ظهور.
ایشان در ادامه فرمودند: مقام امامت فهمیده نشده است .من معتقدم برای هیچ امامی نباید روضه باز بخوانیم چون قصی القلب می شویم.
.بیشتر روضه کسانی که برای امام زمان عصر خود به شهادت رسیدند را بگوییم، مثل حضرت عباس(ع). حضرت عباس خودش روضه خودش را در عاشورا خواند.
در محرم ما باید تمرین ظهور کنیم. در محرم چیزهای کوچک نخواهیم،از خدا درخواست کنیم که ما می خواهیم عباس برای امام زمان شویم،اما اما اما از عاشورا بدون رسیدن به امام زمان دست خالی بیرون نیاییم غیر اینصورت وگرنه باختیم.
در تاریخ ،هر قومی عهد خود را با فرستاده خدا شکست دلشان سنگ شد و به کشتن فرستاده خدا رو آوردند. و برای رسیدن به امام زمان باید از تعلقات دنیوی گذشت .

Raefipur

Raefipur-Karaj

Raefipur-mahdieKaraj

منبع:فاراقلیط

 یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 167 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

گزارشی ازسخنرانی دکتر حسن عباسی در دانشگاه یزد

[تصویر:  yazd-600x330.jpg]

 

به نقل از خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از یزد، عباسی شب گذشته در همایش دانشجویی «دیپلماسی و نرمش» که به همت جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان
بیان داشت:
در آستانه ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار و همچنین روز تسخیر لانه جاسوسی قرار داریم و با توجه به نکاتی که در طول این مدت در رابطه با مبارزه با استکبار وجود داشته این روز نسبت به سال های گذشته از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 
وی افزود:

این ۱۳ آبان رنگ و بوی متفاوت از سال های قبل دارد؛ چراکه شش کشور در مقابل ما قرار دارند و سعی می کنند با تهدید و زور...

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 122 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
گزارش از سخنرانی دکتر حسن عباسی در مراسم رونمایی از سایت متن زندگی

[تصویر:  site-matnezendegi-600x330.jpg]
به نقل از رجانیوز، عصر دیروز آیین رونمایی از پایگاه اینترنتی متن زندگی با حضور جمعی از فعالین عرصه سبک زندگی و با سخنرانی استاد حسن عباسی در تالار گفت‌وگوی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب(سرچشمه) برگزار شد.
در ابتدای برنامه و پس از تلاوت قرآن مجید، محسن دریالعل -سردبیر سایت متن زندگی- ضمن خوش‌آمدگویی به حضار به تشریح اهداف و برنامه‌های گروه متن زندگی پرداخت. دریالعل هدف سایت متن زندگی را دسترسی آسان مخاطب عام به پژوهش‌ها و محصولات تولید شده در این عرصه عنوان کرده و تاکید نمود فعالیت سایت متن زندگی تنها به تولید تکست و محتوای مکتوب در حوزه سبک زندگی خلاصه نخواهد شد و سعی مجموعه برآن است که بتواند محتوای تولید شده توسط دو کانال تعریف شدة شبکة اساتیدی و شبکة نخبگانی که با سازوکارهای تعیین شده به تولید محتوا می‌پردازند را در قالب‌های متنوعی مانند نشریة الکترونیک، برنامة رادیویی، اینفوگراف‌های مقایسه‌ای، درخت سبک زندگی، نشست و همایش، تصویرسازی و کاریکاتور، داستان خردسال و کودک و … بازتولید کرده تا بتواند جامعه گسترده‌تری را مخاطب خود قرار دهد.
سردبیر سابق ماهنامه‌ی سینمارسانه همچنین با توضیح و تبیین چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو برای تولیدکنندگان و مسئولین این حوزه افزود: سایت متن زندگی در کنار این، قصد دارد تبلیغ و توزیع محصولات کاربردی در قالب بازارچه فروش و تبلیغات را در دستور کار قرار دهد و آن‌ها را در اختیار مخاطبین بگذارد.
در ادامه جلسه استاد حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز پس از تشکر از دست‌اندرکاران مجموعة متن زندگی، مقوله سبک زندگی را از دو منظر قابل بررسی دانستند. نخست سبک زندگی به مثابه دین و دوم سبک زندگی به مثابه فرهنگ. ایشان در مورد نخست به تبیین جایگاه دین و سبک زندگی در اندیشه اسلامی (حیات طیبه) و غربی (حیات خبیثه) پرداخته و در ادامه درباره سبک زندگی به مثابه فرهنگ، با اشاره به خلأ موجود در حوزة فرهنگ سازمانی و سبک زندگی برای صنوف مختلف هشدار دادند که اگر همانگونه که روحانیت به عنوان اولین صنف انقلابی – اسلامی منش و سبک زندگی خاص خود را تثبیت کرده و همچنین پس از انقلاب اسلامی از دل تفکر انقلابی، سبک زندگی بسیجی استخراج و تولید شده است، ما نیز سبک زندگی صنوف و قشرهای مختلف را تولید نکنیم در آینده با مشکلات جدی روبه رو خواهیم شد.
عباسی در ادامه تصریح کرد: باید در صنوف مختلف حوضچه‌ای از رفتارها و اخلاقیات که در واقع سبک زندگی آن صنف یا فرهنگ سازمانی آن‌ها هستند را تشکیل دهیم تا هر فردی که در آن قرار می‌گیرد همرنگ آن شود و این گونه می‌توان بیان کرد که فرهنگ سازمانی شکل گرفته است. مانند اتفاقی که در نیروهای مسلح رخ می‌دهد یا در روحانیت با پوشیدن لباس پیامبر رفتار و گفتار و منش آن‌ها دارای ملاک‌ها و الزامات خاص خود می‌شود.
همچنین در ادامه صحبت استاد حسن عباسی به مقوله‌ای مهم در سبک زندگی اسلامی پرداختند و با اشاره به این نکته که به تصریح مراجع معظم تقلید بیش از ۸۰% اقتصاد کشور ربوی است، تاکید کردند تا زمانی که ما سبک زندگی اقتصادی را از دل تفکر انقلاب اسلامی استخراج نکنیم با این مشکلات مواجه خواهیم بود و برای رسیدن به سبک زندگی اسلامی لازم است تمام ارکان و ساختار جامعه، اسلامی شود و اقتصاد از مهمترین و الویت‌دارترین آن‌ها است که باید با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همچنین علماء معظم، رسیدن به سازوکار و چهارچوب اقتصاد اسلامی در دستور کار تمام افراد جامعه قرار گیرد و همه مردم به اندازة خود برای رسیدن به آن تلاش کنند و ارگان‌های مربوطه به تولید محتوای آن بپردازند تا جامعه اسلامی از شر اقتصاد بانک مبنا و پول مبنا که شکل مدرن اقتصاد ربوی است نجات پیدا کند وگرنه تمام تلاش‌ها در مقوله سبک زندگی بدون رسیدن به اقتصاد اسلامی بی نتیجه خواهد ماند.
در پایان نیز آقای عباسی با اشاره به نزدیکی روز ۱۳ آبان؛ استکبار سیتزی را یکی از رئوس سبک زندگی دینی قلمداد کرده و تصریح کردند بدون اعلام برائت از استکبار، حیات دینی محقق نخواهد شد. پس از پایان صحبت‌های استاد حسن عباسی این آیین به کار خود پایان داد.

 


یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 102 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
دانلود مستندجنجالی/بحران خاموش-بخش اول


[تصویر:  IMAGE635190860510862773.jpg]

مستند بحران خاموش با موضوع بررسی وضعیت آموزشی مهدهای کودک کشور و بر اساس تصاویری منتشر نشده از این مراکز آموزشی، تولید شده، پس از گذراندن مراحل نهایی تدوین آماده نمایش شده است.

 

این مستند که مراحل تولید آن در سال 91 طی شده است، حکایت از بحرانی خاموش در مقاطع آموزشی پایه دارد که به خاطر نبود نظارت و برنامه ریزی و ناهماهنگی سازمان ها و نهادهای مربوطه به بروز معضلات فرهنگی و اجتماعی در سال‌های آتی منجر خواهد شد.
اکران خصوصی این مستند از هفته سوم شهریور ماه در جلساتی با حضور اساتید دانشگاه، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس ، فعالین دانشجویی، ائمه جماعات و امور مساجد، مسئولین بهزیستی و آموزش و پرورش، حوزه های بسیج و چهره های فرهنگی کشور، برگزار خواهد شد و آغاز اکران‌های عمومی مستند از هفته دوم مهرماه در دانشگاه های سراسر کشور خواهد بود.

 

همچنین برگزاری میزگردهای تخصصی نقد و بررسی مستند و نیز بررسی وضعیت آموزشی مهد‌های کودک کشور از دیگر برنامه های «خبرگزاری دانشجو» در دانشگاه های کشور است.

لینک دانلود:

 

با حجم 26MB

 

[تصویر:  hq.png]
با حجم 95MB
تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV
 یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 134 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود صوتی سخنرانی استاد رائفی پور مهدیه کرج
با موضوع بیعت با ائمه عهد با خدا
زمان:12 آبان ماه
با کیفیت متوسط


یا علی
عبدالمهدی بازدید : 104 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

سخنرانی استاد رائفی پور در سلسله همایش های جنبش مصاف با عنوان روایت عهد (جلسه بیست و هشتم)
با موضوع ارض موعود 7 (اسطوره 3)

faraghlit
کیفیت متوسط
دانلود فایل صوتی: {لینک مستقیم} حجم 20.50 مگابایت


کیفیت بالا
دانلود فایل صوتی: {لینک مستقیم} حجم 71.30 مگابایت


منبع: Masaf
یا علی


عبدالمهدی بازدید : 100 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
با حضور افسران اطلاعاتی آل‌سعود و موساد؛
در نشست ضد ایرانی نيويورک چه گذشت +فیلم و تصاویر 

رویکرد جدید ایران در مسئله هسته‌ایدر حالی تمام معادلات طرف‌های غربی را دگرگون کرده‌ است که سران کشورهای اروپایی تا عربستان و رژيم اسرائیل و گروه‌های داخل آمریکا، در چگونگی تعامل با ایران در این برهه زمانی دچار چند دستگی شده‌اند.
دولتاوباما – بدون در نظر گرفتن دیگر ارکان قدرت در آمریکا نظیر کنگره – تا کنون این‌گونه نشان داده است که خواهان توافق با ایران است و در این راه حتی برخی متحدان منطقه‌ای خود را نیز – هرچند بطور موقت - قربانی این توافق خواهد کرد. این تغییر تاکتیک، چرخش استراتژیک دو متحد اصلی آمریکا در منطقه را در پی داشت. رژيم اسرائیل و عربستان سعودي اکنون با یافتن نقطه‌ای مشترک، به اتحاد برضد ایران هسته‌ای و تلاش برای برهم زدن توافق آمریکا با ایران، می‌اندیشند.
[تصویر:  431396_691.jpg]
تریتا پارسی در کنار ترکی فیصل و شیرین هانتر
شورایایرانیان آمریکا (نیاک) که به‌رغم فعالیت‌هایی بر ضد ایران بویژه در مسائل حقوق بشر، ناخواسته به لابی ایراني در دولت آمریکا شهرت یافته است، اواسط ماه گذشته با حضور مقاماتی از سازمان اطلاعات عربستان سعودي، سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي (موساد)، ایران و آمریکا، نشست بررسی دیپلماسی هسته‌ای ایران و چشم‌انداز عربستان سعودي و اسرائیل را با هدف بررسی تبعات ژئوپولتیک آن بر آینده منطقه برگزار کرد.
ترکی بنفیصل آل‌سعود رئیس سابق سرویس اطلاعات خارجی عربستان سعودي یکی از شرکت‌کنندگان در این نشست بود که درباره نگاه عربستان به برنامه هسته‌ای ایران به سخنرانی پرداخت.

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 110 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

سخنرانی استاد رائفی پور 5شب اول محرم در تهران

از فردا شب دوشنبه 13 ابان به مدت 5 شب
شروع مراسم ساعت 21

مکان:میدان ونک ،ملاصدرا،خیابان شیخ بهایی شمالی،خیابان عرفی شیرازی
 نبش گلشن پلاک 9،هیئت محبان حضرت زینب سلام الله علیها

roseیا حسین علیه السلامrose

 

عبدالمهدی بازدید : 176 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود سخنرانی دکتر عباسی در اجتماع بزرگ "مرگ بر آمریکا"

[تصویر:  thumb_27291-1-600x330.jpg]
لینک دانلود تصویری:

 قسمت اول:

[تصویر:  butten-download.png]

 قسمت دوم:

[تصویر:  butten-download.png]
 
 
 
 
یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 112 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
استاد حسن عباسی در نشست پژوهشی نظریه‌پردازی هنر انقلاب/۳

حسن عباسی: هنر افسرده نباید به فضای هنر انقلاب راه یابد/ هنر اصیل ریشه در وحی دارد
[تصویر:  13920121162246697367773.jpg]

خبرگزاری تسنیم: حسن عباسی، پژوهشگر و مدیر اندیشکده یقین گفت: از نظر حکما هنر از وحی جدا نیست؛ هنر در واقع تبیین وحی، سپس تبدیل آن به عقل و انتقال عقل به حس و بیان آن از طریق رسانه است.
 
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حسن عباسی، پژوهشگر و مدیر اندیشکده یقین، در نشست پژوهشی نظریه‌پردازی و آموزش در هنر انقلاب اسلامی که در حوزه هنری برگزار شد، با تاکید بر اینکه هنر افسرده نباید به فضای هنر انقلاب اسلامی راه یابد، اظهار کرد:
امروز در مجموعه‌های طنز تلویزیون، سینما و تئاتر ما هنر ابزوردی دیده می‌شود که با سازوکار هنر انقلابی سازگار نیست و این به دلیل ورود و رشد برخی سازوکارهای مخدوش در بنیان‌های نظری هنر امروز ما ست.
عباسی با بیان اینکه از نظر حکما هنر از وحی جدا نیست، افزود:
هنر در واقع تبیین وحی، سپس تبدیل آن به عقل و تبدیل عقل به حس است. هنر در نتیجه‌ انتقال حس به وجود می‌آید که در نهایت از طریق رسانه هنری معرفی می‌شود. هنر از علم و معرفت و بالتبع از حکمت مجزا نیست و حکمت هم با وحی یکپارچگی و پیوستگی تام دارد.
این پژوهشگر افزود:
 هنگامی که میان این اجزا ارتباط معنی دار برقرار شود، سیستم و نظام منسجمی شکل می‌گیرد که پیوستگی و یکپارچگی میان اجزاء آن دیده می‌شود و هر جزء معنای خود را در دل این نظام پیدا خواهد کرد.
وی افزود:
در صیرورت هنر ابتدا وحی و دین دیده می‌شود، سپس حکمت و معرفت را می‌بینیم که در نهایت هنر خود را در قالب رسانه به ظهور می‌رساند. اینکه می‌گوییم قبل از رسانه هنری خود هنر وجود دارد به این معنی است که هنرمند لایه‌های و ساحت‌های مختلف را به طور درونی به حس منتقل می‌کند و این فرایندی است که در نهایت به رسانه هنر تبدیل می‌شود.
مدیر اندیشکده یقین با اشاره به داستان حضرت یونس در قرآن کریم، گفت:
 کاردو کلودی از این داستان به خلق پینوکیو می‌رسد که بعد از ساخته شدن توسط شیاطین اغوا شده و در شکم ماهی گرفتار می‌شود و بعد از رهایی تبدیل به انسان واقعی شده و برمی‌گردد. این داستان بیانگر یک فرآیند و صیرورت است.
وی با تاکید بر اینکه گاهی توسط هنرمند انگاره معرفتی از کلام وحی استخراج و به اثر هنری تبدیل می‌شود، اظهار کرد:
این که بگوییم هنر صرفا جنبه سرگرمی دارد که متاسفانه این مسئله در فضای رسانه‌ای و هنری ما دیده وجود دارد، غلط است زیرا به لایه سطحی از وجود انسان یعنی فرح و حزن اشاره دارد.
این نظریه‌پرداز در خصوص نظریه‌پردازی هنر انقلاب اسلامی گفت:
نظریه‌پردازی هنر انقلاب اسلامی به این موضوع بستگی دارد که هنرمند این حوزه چه کسی است و چه ویژگی‌هایی دارد، نکته دوم این است که آیا منظر دید ما خدایی و وحیانی است یا منظری دنیایی داریم.
وی درباره آموزش هنر انقلاب اسلامی گفت:
برای آموزش هنر انقلابی آموزه‌ها بایستی دسته‌بندی شود و آموزگارانی شایسته این آموزه‌ها را آموزش ‌دهند که متاسفانه امروز از اهمیت و لزوم آموزش مبانی هنر غفلت شده است.
عباسی در پایان گفت:
 اجازه ندهیم انقلاب اسلامی که با کمک 124 هزار پیامبر و امامان معصوم(ع) به دست ما رسیده و باعث ایجاد امید به مستضعفان و به چالش کشیدن مدرنیته شده، آسیب ببیند.

منبع:نسیم

یا علی
عبدالمهدی بازدید : 98 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
حسن عباسی، نماینده وزارت ارشاد در صدور مجوز نمایش در سینمای ایران 
خبرگزاری تسنیم :
 ظاهرا همه مراحل ساخت یک فیلم سینمایی در ایران در نهایت به حسن عباسی منتهی می‌شود.
[تصویر:  abasi.jpg]
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم در لابه‌لای اخبار این روزهای جشنواره فجر و در میان همه شایعات مربوط به ممیزی‌ها و اصلاحیه‌های فیلم‌های متقاضی حضور در جشنواره فجر امسال بار دیگر یک نام آشنا در مدیریت فیلم‌ها در سینما تکرار می‌شود:
حسن عباسی.
پوران درخشنده کارگردان فیلم «هیس! دخترها فریاد می‌زنند» دیروز در گفتگو با خبرگزاری مهر گفته بود که از ارشاد خواسته است که یک نماینده از شورای پروانه نمایش به او  معرفی کند تا در مورد فیلم و اصلاحیه‌هایی که به او خورده است صحبت کند، ارشاد هم حسن عباسی را به او معرفی کرده است و درخشنده و عباسی سرانجام بر سر اضافه شدن یک دیالوگ به فیلم به توافق رسیده‌اند.
همین یک ماه پیش بود که خبر مراجعه مسعود کیمیایی فیلمساز مشهور سینمای اجتماعی به دفتر حسن عباسی برای مذاکره با او جهت صدور پروانه نمایش «دست تنها» در رسانه‌ها به گوش رسید. حسن عباسی در آن ملاقات ویژه خواستار این شده بود که کیمیایی فیلمنامه دیگرش را که به اعتقاد او قوی‌تر و منسجم‌تر است تبدیل به فیلم کند.
ساختمان اندیشکده یقین، مرکز بررسی‌های دکترینال در یکی از محله‌های قدیمی شمال شرق تهران در همه این یکی دو سال محل رفت‌وآمد سینماگرانی بوده است که مشکلی در دریافت مجوز برای ساخت یا نمایش داشته‌اند.
طبق روال اداری سازمان سینمایی سینماگرانی که قصد ساخت فیلم دارند برای گرفتن مجوزی قانونی برای ساخت فیلم ابتدا باید فیلمنامه را به شواری پروانه ساخت ارائه دهند، شواری که اعضای آن تا به حال در رسانه‌ها آفتابی نشده‌اند. بعد از طی این مرحله و صادر شدن مجوز ساخت، باید در مورد مالکیت آن تصمیم‌گیری نهایی شود و تهیه‌کننده و مالک اصلی فیلم مشخص شود و سرانجام در مرحله آخر فیلم باید به محض آماده شدن به شورای پروانه نمایش ارائه شود تا توسط این شورا بازبینی شود و مجوز نمایش آن صادر شود.
به نظر می‌رسد که همه این مراحل ساخت یک فیلم سینمایی در ایران در نهایت به نام حسن عباسی منتهی می‌شود. وی که  چند سالی است  با «مرکز بررسی های دکترینال» اش مشغول کار بر روی محورهای استراژیک فرهنگ ایرانی مختلف است بعد از داوری جشنواره فجر در سه سال گذشته  به این شورا پیوسته است و با توجه به سابقه و صبغه فرهنگی خاصش تصمیم گیرنده اصلی شورای فیلمسازی است.
قرار گرفتن حسن عباسی با این پیشینه فکری و سابقه فرهنگی خاص در یکی از مهمترین جایگاه‌های مدیریت سینمایی در کشور ظاهرا در این چند سال وضعیت نابسامان اعمال سلیقه‌های فردی و غیرفرهنگی در این موقعیت خاص سینما راکاهش داده است.
حسن عباسی در یکی دو سال اخیر بر مقوله‌های فکری در سینما هم متمرکز شده است و یک پروژه فکری جدید برای حلقه اطرافیانش تعریف کرده است:
«سینما
استراتژیک»

 


یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 119 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

بسم الله الرّحمن الرّحیم

بیست و هشتمین همایش ازسلسله همایش های روایت عهد


موضوع: ارض موعود 7 -اسطوره 3
سخنران: استاد علی اکبر رائفی پور
زمان: پنجشنبه،9 آبان 1392
ساعت شروع مراسم :9:30 صبح
مکان:میدان بهارستان خیابان مصطفی خمینی - خیابان علامه شیخ رضی
ابتدای خ مردم- بنیاد فرهنگی رفاه

نزدیکترین ایستگاه مترو : ایستگاه بهارستان







جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صلواتی هدیه نمایید...

"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"


یا علی

عبدالمهدی بازدید : 109 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (1)
بسم الله الرحمن الرحیم
افتتاح سایت «متن زندگی» با سخنرانی دکتر حسن عباسی در ۱۱ آبان92 
[تصویر:  139208081541423901438195.jpg]
به گزارش  باشگاه استراتژیست های جوان و به نقل از خبرگزاری تسنیم بعد از توجه گسترده به مسئله سبک زندگی از سوی محافل علمی و فرهنگی کشور در طی چند سال گذشته خلا یک پایگاه جامع به عنوان مرجع پژوهش ها و متون و تولیدیات سبک زندگی به شدت احساس میشد .
در همین راستا سایت متن زندگی به همت تعدادی از فعالین عرصه سبک زندگی از چند ماه پیش فعالیت آزمایشی خود را برای پر کردن همین خلا آغاز کرد و حالا پس از یک تجربه و شروع موفق و دلگرم کننده فعالیت رسمی خود را از روز شنبه با سخنرانی آقای دکتر حسن عباسی رسما آغاز خواهد کرد.

مکان : میدان بهارستان نرسیده به چهارراه سرچشمه انتهای خیابان صیرفی پور مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی
زمان : شنبه ۱۱ آبان ماه ساعت ۱۸

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 122 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم


سندی دال بر اینکه امام خمینی (ره) بر حذف شعار «مرگ بر آمریکا» تاکید کرده باشند، وجود ندارد


[تصویر:  img_0061-620x330.jpg]

 

رئیس اندیشکده یقین گفت: ارتباط با آمریکا که خود امروز با ۱۷ تریلیون دلار بدهی روبروست تنها می‌تواند پنج درصد از مشکلات اقتصادی کشور را بهبود ببخشد.
 

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از خرم‌آباد،
حسن عباسی امروز در دانشگاه لرستان با تاکید بر اینکه مشکل اقتصاد ایران ربطی به مذاکره با آمریکا ندارد، بیان داشت:
در صورتی که رابطه با آمریکا منجر به رفع موانع پیش روی بانک‌ها و رفع موانع صادرات و واردات کالا شود...

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 99 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
خطرناک‌ترین تروریست‌های دنیا به روایت تصویر 
 خطرناک ترین تروریست‌های دنیا که در حال حاضر بیشتر آنان در سوریه حضور دارند به شرح زیر است:

1- ایمن الظواهری: رهبر سازمان تروریستی القاعده که آمریکا برای کسی که در بازداشت وی کمک نماید، 25 میلیون دلار جایزه تعیین کرده است.
[تصویر:  426510_575.jpg]
در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 119 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
معنای سکوت انگلیسی در سیاست خارجی چیست؟ 

با قرار گرفتن «محمّدجواد ظریف» در «وزارت خارجه»، رفته رفته شتاب از سرگیری روابط ایران باانگلیس تُند شد. روابطی که بعد از ماجرای سفارت انگلیس توسّط جمعی از دانشجویان و جوانان در آذرماه سال 1390 ه.ش و پس از مصوّبه مجلس به سطح کاردار تنزّل یافته بود، حالا با سرعتی فراتر از تصوّر در حال جوش خوردن است.
البتّه «جمهوری اسلامی» ومسئولین بلندپایه آن، هر چند بطور عمومی به انگلیس به دیده تردید و مراقبت می نگردند امّا هیچگاه به رابطه با انگلیس مانند رابطه با آمریکا، نگاه نکرده‌اند؛ چنانچه امام خمینی (ره)، فقط آمریکا را "شیطان بزرگ" نامیدند، البته هرگاه انگلیس پارا فراتر از گلیم خودش برداشته یا بردارد، ملت ایران سیلی محکمی بر بریتانیا می‌نوازد.
[تصویر:  428126_828.jpg]
با این وجود، عرصهدیپلماسی قواعد مختصّ به خود را دارد، در دیپلماسی بدون گرفتن امتیازی، امتیازی داده نمی‌شود. این قاعده وقتی پُررنگ‌تر می شود که حریف به اخذ امتیاز نیازمندتر است؛ اینجا تفاوتی نمی کند که این احتیاج از یک نیاز دیپلماتیک ناشی شود یا از مؤلّفه های سیاسی، اقتصادی، امنیتی یا حتّی اطّلاعاتی- جاسوسی.
در حال حاضر که شتاب برایاز سرگیری روابط با انگلستان در دولت جدید بسیار سریع شده، برخی سعی دارند بفهمند، در قبال امتیازی که ایران می‌دهد؛ چه ما به ازایی گرفته می‌شود؟ آنها نگرانند که ماجرا، صرفاً امتیازدهی باشد و مسیر به "جادّه‌ای یکطرفه" تبدیل شود!
در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 171 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

چرا معماری در خدمت فرهنگ ایثار و مقاومت نیست


چرا معماری‌ای که برای شهروندان یادآور حماسه دفاع مقدس و در شأن شهدای گرانقدر ایران اسلامی باشد در سطح شهرهای کشورمان وجود ندارد؟ به راستی چرا مدیران فرهنگی و معماران و متخصصین هنرهای تجسمی کشور ما، این حماسه بزرگ را با خلق هنر شورانگیز معماری برای تمام نسل ها به یادگار نمی گذارند؟
بُعد تاریخی هویت ملی، آگاهی مشترک افراد یک جامعه از گذشته تاریخی و احساس دلبستگی به آن و احساس هویت تاریخی و هم تاریخ پنداری است که پیوند دهنده نسل های مختلف به یکدیگر است. تاریخ و گذشته تاریخی، وطن و سرزمین، نیاکان، باورها، زبان، عقاید، دین و اسطوره‌های مذهبی، حماسه‌ها، هنر و ادبیات کهن، نژاد، قومیت و سنن قومی عناصری هستند که "هویت فرهنگی" هر جامعه را می‌سازند.


رهبر معظم انقلاب در خصوص مفاخر ملی و تاریخی کشورمان و مقایسه آن با کشورهای غربی می‌گویند "در دنيا از چيزهائى كه جنبه‌ افتخارآميز هم خيلى ندارد، گاهى اوقات به عنوان مفاخر تاريخى استفاده مي‌كنند. آن كسانى كه مفاخر تاريخى را ندارند، براى خودشان خلق ميكنند! ما اين همه مفاخر تاريخى داريم، اين همه چيزهائى كه مايه‌ تفاخر تاريخى ملت ايران است، اعتماد به نفس ملت ايران است؛ چرا اينها را نشان ندهيم؟ يك نفرى براى من نقل مي‌كرد، مي‌گفت رفته بوديم يونان؛ ما را به مراكز گردشگرى گوناگون مي‌بردند و آنها را به ما نشان مي‌دادند؛ از جمله به نقطه‌اى بردند، گفتند اينجا همان‌جائى است كه سپاهيان ايرانى آمدند اينجا، از ما شكست خوردند. مردم را به يك بيابان خالى مي‌برند..

ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 87 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم


به نقل از «خبرگزاری فرانسه»، سونیا مرازگا، یک هنرمند فرانسوی با نمایشی مبتکرانه در خیابان های فرانسه وضعیت زن مسلمان محجبه در کشورهای اروپایی را به خوبی به نمایش گذاشت.
نمایش جالب این هنرمند فرانسوی چشم هر رهگذری را به سمت خود خیره می کند و معنی واقعی تبعیض نژادی را به وضوح نشان می دهد.
این هنرمند با پوشش حجاب خود را درون جعبه ای شیشه ای حبس کرده است، و در این جعبه کوچک به اجرای نمایشی مونولوگ می پردازد که ضمن آن بیننده به کاملا احساس یک زن مسلمان را درک می کند و نگرانیها ترس ها و حس ناامنی در او را به چشم می بیند.
این هنرمند مشهور فرانسوی که به بازی زیر پوستی شهرت دارد در نظر داشت با این حرکت معضل اسلام هراسی که زنان محجبه قربانیان اول و آخر آن هستند را آشکار کند.
[تصویر:  merazga_11.jpg]
[تصویر:  sonia_meraz_ga_5.jpg]
[تصویر:  sonia_merazga_6.jpg]
[تصویر:  sonia_merazga_1.jpg]

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 89 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش ابنا، به دنبال بالا رفتن سن ازدواج و مجرد ماندن تعداد بسیاری از دختران در عربستان، گروهی از دانشجویان دختر در این کشور در تویتر فراخوانی را تحت عنوان "حلال بودن 4 زن در شرع اسلام" به راه انداختند.!

دانشجویان دختر در این صفحه از مردان می خواهند تا بیش از یک زن را به همسری انتخاب کنند. زیرا به باور آنها این امر به حل مشکل، مجرد ماندن دختران کمک خواهد کرد.

سایت "الوئام" عربستان نوشت: در این صفحه تصویری قرار داده شده که در آن شماری از دختران با انگشتانشان عدد چهار را نشان داده و با این اقدام به جایز بودن ازدواج مرد، با چهار زن در اسلام اشاره می کنند.
[تصویر:  427215_651.jpg]
دانشجویان مذکور از مردانی که توانایی و آمادگی چند همسری را دارند درخواست کرده اند که این امر را عملی نمایند.

در حالی که این پیشنهاد با استقبال شماری از دختران مواجه شده است، برخی دیگر از آنها به شدت از تبلیغ برای تعدد زوجات انتقاد و به طور قاطع با آن مخالفت کرده اند.


یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 97 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
پایگاه 598 - 1- سید جواد غروی در سال 1285 در نائین متولد شد و در سن یازده سالگی راهی حوزه علمیه اصفهان شد و به فراگیری علوم اسلامی پرداخت.

در سال 1356 وی به ساواک دعوت شد که وی خود را فردی شاه دوست و میهن پرست معرفی و ساواک نیزنامبرده را از روحانیون مثبت وعلاقمند به رژیم شاهنشاهی اعلام نمود. (اسناد ساواک - کتاب نوزدهم ص 194 و195)

نامبرده دارای افکار انحرافی درباب معراج پیامبر اسلام ،فرشتگان الهی ،شفاعت ،طهارت حضرت زهرا (س) و....می باشد.

به دنبال اعتراض علما اصفهان به سخنرانیها و نوشته جات انحرافی وی در جلسه ای که علما اصفهان نزد مرحوم ایت الله ارباب برگزار نمودند ،ایشان اظهار نمودند از ترس اینکه مبادا مورد ضرب وشتم مردم قرار گیرد وی را طرد نمی کنم .پس از اوج گیری انحرافات نامبرده استفتائاتی از طرف علما از حضرت امام خمینی ره و ایت الله العظمی خوئی ره صورت گرفت .
[تصویر:  43059_893.jpg]
علی اصغر غروی در کنار سید جواد غروی(پدر) امام خمینی ره درباره او نوشتند:

"با صحت مطالب فوق چنین شخصی منحرف از مذهب اهل بیت است ولازم است مومنین از او احتراز کنند وحضور در جماعت ومنبر این شخص حرام و در معرض گمراهی است"

مرحوم آیت الله خوئی ره نیز مرقوم نمودند:

"شخص مزبور از مصادیق واضحه ضال ومضل است وترویج چنین شخصی به حضور منبرش یا غیر ان فضلا از اقتداء به او جائز نیست وبر مومنین لازم است که از ترویج عقاید فاسده او جلوگیری نمایند"

او در تاریخ ۵ مهر ۱۳۸۴ از دنیا رفت.

2-سید علی اصغر غروی متولد سال ۱۳۲۵ در اصفهان فرزند (سید جواد غروی ) می باشد او عضو شورای مرکزی نهضت آزادی و مسئول شاخه اصفهان نهضت ازادی می‌باشد.

در میانه سال 1353 برای ادامۀ تحصیل به لبنان رفت و در سال 1355 به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشتۀ فلسفه اسلامی از دانشگاه لبنان و در سال 1358 به اخذ درجۀ دکترا در همان رشته از دانشگاه سن ژوزف بیروت نائل آمد.

نامبرده در مدت تحصیل در لبنان ارتباطی را با سرلشکر منصور قدر سفیر رژیم پهلوی در لبنان برقرار می کند. به نحوی که سرلشکر قدر در دیباچه جلدسوم کتاب "فلسطین واسرائیل " از "مساعدتهای بسیار ارزنده و همکاریهای پر ارزش یکی از دانشجویان دوره دکترای دانشگاه لبنان اقای علی اصغر غروی تشکر و قدردانی "نموده است.

سرلشکر قدر که بود؟

منصور قدر فرزند کاظم، در سال 1302ه.ش به دنیا آمد؛ وی پس از طی تحصیلات مقدماتی و اخذ دیپلم ریاضی، برای ادامه تحصیلات به دانشکده افسری وارد شد و تا درجه سرهنگی در مشاغل مختلف نظامی به کار مشغول بود؛ در سال 1337ه.ش با درجه سرهنگی به ساواک رفت و در قسمت اطلاعات خارجی (اداره کل دوم) مشغول به کار شد.

منصور قدر پس از مدتی به عنوان مامور ساواک به سفارت ایران در دمشق رفت و سپس به عنوان دبیر اول سفارت ایران در بیروت برگزیده شد. همچنین وی توانست پس از یک سال حضور در سفارت ایران در بیروت، در سال 1340ه.ش به ریاست اداره خاورمیانه در سازمان اطلاعات خارجی ساواک برسد. در سال 1340ه.ش به مدیریت اداره کل دوم ساواک (اطلاعات خارجی) رسید. در سال 1342ه.ش دوباره به لبنان سفر کرد و به عنوان رایزن درجه دو سفارت ایران در شهر بیروت مشغول به کار شد. در همین زمان همزمان با کار در سفارت ایران در لبنان، مسئول اداره ساواک در کشور سوریه نیز بود. پس از مدتی وی توانست به رایزن درجه یک سفارت و همچنین کاردار سفارت ایران در لبنان برسد.

منصور قدر از سال 1346ه.ش تا 1352ه.ش به اردن رفت و به عنوان سفیر ایران در آن کشور مشغول به کار شد. در سال 1352ه.ش به سفیری ایران در لبنان برگزیده شد و تا پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357ه.ش در این سمت مشغول به کار بود.

سرلشکر قدر از مخالفین و دشمنان سرسخت امام موسی صدر در لبنان بوده است ، و از سوی دیگر اقای علی اصغر غروی خود را همراه و نزدیک به امام موسی صدر معرفی می نموده است.قضاوت بر عهده خوانندگان!

3- روز چهارشنبه، اول آبان ماه 92، روزنامه «بهار» یادداشتی با عنوان «امام؛ پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی؟» به مناسبت عید غدیر منتشر کرد که در آن، شبهات زیادی درباره دلالت واقعه غدیر خم بر مسأله خلافت و زعامت سیاسی امیرالمؤمنین (ع) مطرح شده بود.

نویسنده این مقاله موهن که باعث شد سعید پورعزیزی مدیرمسئول روزنامه بهار رسما از خوانندگان بخاطر درج ان عذرخواهی کند ،کسی نبود جز فرزند سید جواد غروی!

 

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 102 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
سرکرده بعدي القاعده کیست؟ +تصاویر

  ابراهيم سليمان محمد الربيش، يكي از آن كساني بود كه در فوريه سال 2009، نامش در ليست 85 نفره افراد تحت تعقيب وزارت كشور عربستان سعودی قرار گرفت. تعقيب

ابراهيم در سال 1401 هجری در شهر بريده به دنيا آمد و در آن شهر رشد يافت. به گفته خانواده اش، وي در همان زادگاهش فراگيري دانش را آغاز كرد و بعد از آنكه تحصيلات دانشگاهي خود در رشته الهيات را به پايان رساند، راهي افغانستان شد تا به عنوان امدادرسان در اين كشور مشغول فعاليت شود. وي در اين كشور بازداشت شد و به گوانتانامو منتقل شد تا اينكه عربستان در سال 2006 میلادی او را به همراه شانزده نفر ديگر به كشور بازگرداند.

[تصویر:  426493_671.jpg]


وي بعد از بازگشت تحت تاثير برنامه هاي كميته نصيحت كه زير نظر وزارت كشور عربستان فعاليت داشت، قرار گرفت و بعد از آن به زندگي طبيعي بازگشت، تصميم گرفت تا تحصيلات خود در مقطع كارشناسي ارشد را در دانشگاه القصيم ادامه دهد كه البته اين موضوع ريشه در تمايل شديدي داشت كه وي نسبت به ادامه تحصيل در دپارتمان الهيات احساس مي نمود. گفتني است وي قبل از اينكه به خاطر حضورش در افغانستان به بازداشت آمريكايي ها در آيد، مدرك كارشناسي خود را از دانشگاه محمد بن سعود دريافت كرده بود.

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 95 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
مرثیه‌ سرایی رسانه‌های بیگانه برای قاچاقچیان موادمخدر و اشرار + تصاویر


پس از حادثه تلخ تروریستی حمله بهیگان مرزبانان مستقر در سراوان و شهادت 14 نفر از مأموران نیروی انتظامی، دادستان زاهدان اعلام کرد به تلافی این عملیات تروریستی، 16 نفر از عناصر گروهک‌های مسلح معاند را اعدام کرده است.

اندکی پس از انتشار این خبر، اعدام این 16 معاند که ازقاچاقچیان مسلح مواد مخدر و همکاران ریگی معدوم در گروهک جندالشیطان نیز بوده‌اند، در اکثر رسانه‌های معتبر جهان بازتاب یافت تا چند روز پس از انتشار گزارش احمد شهید، مقدمات و بهانه‌ها برای افزایش فشارهای حقوق بشری بر ایران، فراهم شود.

[تصویر:  427670_384.jpg]
شیرین عبادی برنده جایزه صلح نوبل که به یکی از تریبون‌هایحمله به منافع ملت ایران تبدیل شده است، در نامه‌ای به احمد شهید، با "انتقادی لطیف" از حمله به مرزبانان ایرانی، قوه قضاییه و مسئولان کشور را بدلیل اعدام 16 عضو گروه‌های معاند، مورد حمله قرار می‌دهد و این قوه مستقل کشور را به نداشتن استقلال متهم می‌کند.

 در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 78 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری نشست دکترین دیپلماسی قابل انعطاف در دانشگاه لرستان با حضور استاد حسن عباسی در ۷ آبان ۹۲

 

برگزاری نشست دکترین دیپلماسی قابل انعطاف در دانشگاه لرستان با حضور استاد حسن عباسی در ۷ آبان ۹۲

به گزارش باشگاه استراتژیست های جوان و به نقل از خبرگزاری فارس میلاد بهمئی  در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در خرم‎آباد گفت: نشستی سیاسی با عنوان (دکترین دیپلماسی قابل انعطاف) با حضور دکتر حسن عباسی رئیس مرکز مطالعات استراتژیک اندیشکده یقین و دردانشگاه لرستان برگزار می‎شود.

بهمئی افزود: این نشست پیرامون مسائل سیاسی ایران و جهان برگزار می‎شود.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: این نشست سیاسی سه‌شنبه هفتم آبان از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار می‎شود

یا علی

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 687
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,809
  • بازدید ماه : 1,530
  • بازدید سال : 32,211
  • بازدید کلی : 279,574