loading...
کلبه کرامت،کلبه معنادار
عبدالمهدی بازدید : 797 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

جنگ ایران و اسرائیل در بازی فرمانروایان جهان + عکس و فیلم

در نسخه جدید بازی "فرمانروایان جهان" شما به عنوان رئیس جمهور آمریکا با چالش جنگ اسرائیل با ایران مواجه می شوید و برای مدیریت آن باید اقدام کنید. نسخه جدید بازی فرمانروایان جهان ، چالش‌های جدید جهان امروز را مورد توجه قرار می‌دهد که عبارتند از: «کنترل پناهندگان پس از بروز فاجعه، استعمار کشورها، خرید اسلحه از بازار سیاه و دستیابی به منابع انرژی از نور خورشید گرفته تا استخراج نفت از اعماق دریا.



چالش نهایی در این بازی «مدیریت کشور آمریکا برپایه یک نظام جهانی در حال تغییر و مخاطره‌آمیز» است، شما می‌توانید این بازی را به صورت انفرادی یا با دوستان (افراد ۱۶ سال به بالا و از طریق اینترنت) اجرا کنید و حتی تصمیم بگیرید که همبازی شما یا رؤسای شبیه‌سازی شده کشورها، دوست یا دشمن شما باشند.
یکی از ویژگی‌های نسخه جدید بازی، وجود ۲۰ سناریوی بازی مثل سقوط مالی آمریکا، جنگ ایران و اسرائیل و جنگ جهانی سوم است که معضلات بشریت محسوب شده و کاربر باید نسبت به حل آنها اقدام کند

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 144 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود کلیپ تصویری از استاد رائفی پور با موضوع”جاهلیت مدرن”


 

1111

 

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۳۱ مگابایت

 

اللهم عجل الولیک الفرج

منبع:www.Faraghlit.com

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 80 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

فاکس نيوز: اوباما بايد جايزه نوبل صلح را پس دهد

به گزارش شبکه تلويزيوني فاکس نيوز، جنين پيرو، قاضي سابق آمريکايي و مجري فاکس نيوز، در بخشي از تحليلي که درباره سوريه قرائت کرد گفت، آيا باراک اوباما، رييس جمهور آمريکا، انتظار دارد مردم اين کشور، پس از تمامي بلاهايي که تاکنون برسرشان آمده است، کورکورانه از او تبعيت کنند و وارد جنگ جديدي در خاورميانه شوند؟ 

وي افزود، رييس جمهور آمريکا اکنون به دنبال دريافت تأييد‌ کنگره اين کشور است تا به قول خودش چند روز حمله برق آسا از راه دور به سوريه کند، بدون اين که قصد داشته باشد رژيم اين کشور را عوض کند. اوباما عنوان کرده است، پس از اين حملات که توبيخي براي بشار اسد، رييس جمهور سوريه تلقي خواهد شد، آمريکا به مداخله نظامي خود در سوريه پايان خواهد داد. 
با اين حال هم اکنون کشتي‌هاي جنگي آمريکا و روسيه در نزديکي سواحل سوريه در درياي مديترانه حضور پيدا کرده‌اند و تعداد نامعلومي از زيردريايي‌ها نيز وارد همين آب‌ها شده‌اند. به علاوه قايق‌هاي تندروِ ايراني در آب‌هاي خليج فارس، که کشتي‌هاي جنگي ديگر آمريکايي در آنجا حضور دارند در ترددند و تهديدي براي کشتي‌هاي آمريکايي به حساب مي‌آيند. 
در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 269 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (1)

 بسم الله الرحمن الرحیم

نقدی بر بازی رایانه‌ای "Devil may cry"؛ شیطان دیجیتال مي‌گرید تا شما به خدا نرسید

پس از هشت ساعت بازی حرفه‌ای و سراسر هیجان برای به دست‌آوردن آزادی، تنها چیزی که عاید شما می‌شود این است که می‌فهمید امروز به جای ایمان به خدا و مبارزه در راه خدا باید برای واژه آزادی بجنگید.

  "قرن‌ها پیش پادشاه دیوهای جهنم تصمیم به حمله به دنیای انسان‌ها گرفت و حرص و طمع او برای حکومت به انسان‌ها باعث نابودی خودش شد زیرا یک شوالیه از لشکر اهریمنان علیه خودش شورش کرد و توانست او را در چاهی محبوس کند این شوالیه سیاه اسپاردا نام داشت."

اسپاردا پدر دو دانته و ویرژیل است که هر دو نیمه اهریمن هستند. دانته به انسان‌ها کمک می‌کند اما برادرش تنها به دنبال جاه و مقام و سلطه بر جهان است. پس از مرگ ویرژیل به دست دانته خباثت او به برادر درست کارش منتقل شده و ..."


جملات بالا بخشی از داستان یک بازی رایانه ای پرطرفدار به نام "شیطان نیز گریه می کند" بوده که از سال 2001 تا امروز در پنج نسخه و هر بار با ماجراهایی متفاوت در اختیار مردم سراسر جهان قرار گرفته و اتفاقا حسابی هم برای شرکت های سازنده سود به همراه داشته است.


این بازی تخیلی که امسال پنجمین نسخه از آن به بازار آمد، پر است از شخصیت های عجیب و غریب و ماورایی که در طول بازی به جنگ با انسان

در ادامه مطلب...

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 687
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,752
  • بازدید ماه : 1,473
  • بازدید سال : 32,154
  • بازدید کلی : 279,517