loading...
کلبه کرامت،کلبه معنادار
عبدالمهدی بازدید : 159 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

"اسد" تاوان کریمه را می‌دهد؛ چرا درگیری‌های جنوب و شمال سوریه یکباره شدت گرفت

با شعله‌ور شدن جبهه شمالی و جنوبی سوریه به صورت غافلگیر کننده و همزمان دور جدید درگیریها در این کشور ویژگی‌ها و شرایط خاصی دارد که عبارتند از:
چرا به یکباره درگیری‌های جنوب و شمال سوریه شدت گرفت/ انتقام غرب از روسیه در سوریه
اول: این درگیری‌ها بعد از شکست کنفرانس ژنو 2 و بسته شدن افق های راه حل سیاسی لااقل به صورت تاکتیکی آغاز شده و طرف‌های درگیر بار دیگر به میدان روی آورده اند تا بتوانند موازنه های قدرت را در عرصه میدانی اصلاح کنند. به این ترتیب ممکن است در نشست بعدی مذاکرات با برگه های قدرت جدید و مواضع سخت‌تری وارد مذاکره شوند.

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 164 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

چه کسانی به دنبال آزادی فتنه‌گران در حصرند؟+ تصاویر

از ابتدای روی کار آمدن دولت جدید برخی جریان‌های خاص در داخل و خارج از کشور با طرح مجدد مسئله فتنه گران در حصر، به دنبال عمومی سازی مطالبات خود در زمینه رفع حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی هستند. این جریان تلاش دارد رفع حصر را یک درخواست ملی و اجتماعی جلوه داده و از این طریق زمینه ناآرامی مجددی را فراهم آورد.

این در حالی است که میرحسین موسوی و مهدی کروبی بعد از نرسیدن به نتیجه دلخواه در انتخابات ریاست جمهوری و با عدم تمکین به قانون و روش های قانونیِ اعتراض، بستری برای سوء استفاده گروههای معاند و برانداز را ایجاد کردند؛ هشت‌ماه ناآرامی در کشور، کشته شدن چند تن از هموطنان در ناآرامی‌ها، ضربه وارد شدن به سرمایه‌ اجتماعی، هزینه‌های مادی ناشی از آسیب به اموال عمومی، اخلال در روند مذاکرات و چانه‌زنی‌های دیپلماتیک و بواسطه‌ی آن تشدید تحریم‌های بین‌المللی حداقل آسیب‌هایی است که به واسطه‌ این بی قانونی به مردم ایران وارد آمد.

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 138 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

لباس در ژورنالهای نیمه عریان بازار

تا همین چند سال پیش، فقط فروشگاه های لباسی که محصولاتشان از برندهای خاص خارجی بود به مشتری هایشان، ژورنال هایی را نشان می دادند که مانکن ها، لباسهای فروشگاه را به تن کرده بودند و با ژست های فریبنده شان، مشتری را که خود را جای آنها تصور می کرد برای خرید، وسوسه می کردند.

اما امروز در کوچه پس کوچه های شهر تهران، دیگر شمال و جنوب هم ندارد، پا در یک مغازه کوچک لباس فروشی هم که بگذارید قبل از آنکه لباسی را که انتخاب کرده اید با خود به اتاق پرو ببرید فروشنده پیشنهاد می کند، ژورنال مغازه را ورقی بزنید، ژورنال هایی که زیرزمینی بودنشان از نداشتن حتی یک خط توضیح درباره لباسها کاملاً خودنمایی می کند.

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 165 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

نقد فیلم/ «بشارت به یک شهروند هزارۀ سوم»؛شیطان‌پرستی در پایتخت

فیلم «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» به کارگردانی محمدهادی کریمی از هفدهم مهر در سینماها اکران شده و در مدت 64 روز به فروش سیصد میلیونی در سینماهای تهران رسید. این فیلم با بودجه هفتصد میلیون تومانی به تهیه‌کنندگی علی لدنّی در مؤسسه رسانه‌های تصویری تولید شده است. فیلم، به موضوع شیطان‌پرستی می‌پردازد.
 

******
در ادامه مطلب...
عبدالمهدی بازدید : 797 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

جنگ ایران و اسرائیل در بازی فرمانروایان جهان + عکس و فیلم

در نسخه جدید بازی "فرمانروایان جهان" شما به عنوان رئیس جمهور آمریکا با چالش جنگ اسرائیل با ایران مواجه می شوید و برای مدیریت آن باید اقدام کنید. نسخه جدید بازی فرمانروایان جهان ، چالش‌های جدید جهان امروز را مورد توجه قرار می‌دهد که عبارتند از: «کنترل پناهندگان پس از بروز فاجعه، استعمار کشورها، خرید اسلحه از بازار سیاه و دستیابی به منابع انرژی از نور خورشید گرفته تا استخراج نفت از اعماق دریا.



چالش نهایی در این بازی «مدیریت کشور آمریکا برپایه یک نظام جهانی در حال تغییر و مخاطره‌آمیز» است، شما می‌توانید این بازی را به صورت انفرادی یا با دوستان (افراد ۱۶ سال به بالا و از طریق اینترنت) اجرا کنید و حتی تصمیم بگیرید که همبازی شما یا رؤسای شبیه‌سازی شده کشورها، دوست یا دشمن شما باشند.
یکی از ویژگی‌های نسخه جدید بازی، وجود ۲۰ سناریوی بازی مثل سقوط مالی آمریکا، جنگ ایران و اسرائیل و جنگ جهانی سوم است که معضلات بشریت محسوب شده و کاربر باید نسبت به حل آنها اقدام کند

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 210 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

لوران فابیوس؛ عامل ورود ایدز به ایران

فابیوس در 1946 در پاریس از پدر و مادری یهودی متولد شده است.او در سال 1974 به حزب سوسیالیست فرانسه پیوست. پله‌های ترقی در دنیای سیاست را به سرعت پیمود ودر دولت فرانسوا میتران به عنوان جوانترین نخست‌وزیر تاریخ فرانسه (86-1984) این سمت را به عهده گرفت.از 2000 تا 1988 رییس پارلمان فرانسه بود. در دولت لیونل ژوسپنمسئولیتوزارت اقتصاد (2002-2000) را به عهده داشت و هم اکنون نیز (از ماه می2012) در دولت ژان مارک آیروبه مقام وزارت امور خارجه رسیده است.

فابیوس در 1946 در پاریس از پدر و مادری یهودی متولد شده است.

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 207 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

کشتی‌های امحای تسلیحات شیمیایی در راه سوریه

«میخائیل یولیانوف» رئیس بخش خلع سلاح وزارت خارجه روسیه از طرح انتقال سلاح‌های شیمیایی سوریه از بندر لاذقیه این کشور به ایتالیا و سپس انتقال آن به یک ناو پیشرفته آمریکایی خبر داده است. ناوگروه نیروی دریایی ارتش روسیه به همراه کشتی‌هایی از کشورهای نروژ و دانمارک هم‌اکنون در راه بندر لاذقیه سوریه هستند.

 
به این ترتیب کشتی‌های نروژی و دانمارکی تسلیحات شیمیایی را از بندر لاذقیه بارگیری می‌کنند و به همراه اسکورت ناوگروه ویژه روسیه به کشتی آمریکایی مستقر در ایتالیا منتقل کرده و در آنجا این تسلیحات منهدم می شوند.
 
روسیه همچنین 75 دستگاه خودروی زرهی و کامیون نیز به سوریه فرستاده است تا در انتقال سلاح‌های شیمیایی سوریه به بندر لاذقیه کمک کند. نیروهای دولتی سوریه کنترل بزرگراه‌های مهمی که دمشق را به بندر لاذقیه را متصل می‌کند در اختیار دارند ولی یولیانوف بر این باور است که انتقال این سلاح ها از راه‌های زمینی خطرناک و کاری پرخطر است.
 

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 120 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

گروه "جبهه اسلامیه" مجبور است مردم را به خاک و خون بکشد!

موسسه آمریکایی کارنگی در تحلیلی به آخرین وضعیت و آرایش نظامی در سوریه پرداخته و وضعیت گروه‌های تروریستی را بررسی کرده است.


جنگ در نقاط شمالی استان ادلب سوریه همچنان ادامه دارد، جایی که «جبهه اسلامیه» ائتلاف گروه‌های شورشی اسلام‌گرا کنترل گذرگاه مرزی باب الهوی و چندین انبار سلاح «شورای عالی نظامی»، مقر فرماندهی ارتش آزاد سوریه، را به دست گرفته‌اند. اما درگیری بزرگ‌تری هم در جریان است و بیش‌تر به دلیل به حاشیه رانده شدن شورای عالی نظامی است.

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 127 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

طرحی برای نازا کردن زنان "پروژه یوژنیکس" چیست؟ + تصاویر

 "ادوارد سعید"، محقق معروف فلسطینی الاصل که در مجامع دانشگاهی آمریکایی صاحب نام و کرسی است معتقد است "غرب همواره به شرق اسلامی با کینه و ترس برخورد کرده است. برای این کینه و ترس، دلایل مختلف و فراوان روان شناختی و مذهبی می توان ذکر کرد؛ اما همه دشمنی غرب، به نگاه آنها به چالش های آخر الزمانی بر می گردد. 
 

 

کشتار خاموش ساکنان زمین

موضوع "کشتار خاموش" ساکنان زمین و به حداقل رساندن این جمعیت و غلبه دادن جماعتی خاص بر عموم مردم، جزء برنامه های دائمی سران مخفی و موسسان حکومت جهانی بوده است. تباه شدن حرث و نسل، آلودگی آب و نان، تحمیل غذا و داروی رنگین، اما مسموم...

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 326 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دو شبکه ماهواره ای فارسی زبان که در شب اربعین سنگ تمام گذاشتند!

شبکه های ماهواره ای که به زبان فارسی برنامه پخش می کنند، هدف خود از تأسیس شبکه و پخش برنامه برای ایرانیان را احترام به سلیقه و نظر مخاطب ایرانی بیان می کنند و از "صداقت" و "رفتار حرفه ای" می گویند؛ اما آیا واقعیت هم همین است؟

صدای آمریکا(VOA) و  بی بی سی فارسی(BBC PERSIAN)  نیز از آن گروه از شبکه هایی هستند که ادعای احترام به دیدگاه و سلیقه مخاطبان خود را بارها مطرح کرده و می کنند؛ به خصوص بی بی سی فارسی که رئیس آن در سخنانش از واژه هایی مانند "رسانه حرفه ای"، "رفتار صادقانه"، "احترام به مخاطبان ایرانی" و ... سخن می گوید؛ اما اگر راستش را بخواهید بارها خلاف این شعارها عمل کرده اند؛ از استفاده از واژه مجعول برای خلیج فارس گرفته تا جعلی خواندن ایران و این بار ...

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 99 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

 در یک آگهی تبلیغاتی که روزنامه نیویورک تایمز به چاپ رسانده است، برنده جایزه نوبل، ایلای ویزل، از کنگره آمریکا خواسته است تا تحریم علیه ایران را تشدید کند. در این آگهی تبلیغاتی، وی از رئیس جمهور آمریکا اوباما و کنگره در خواست کرده تا به عنوان شرایط ادامه مذاکرات، خواستار از بین بردن کامل زیرساخت‌های هسته‌ای ایران و عدم انکار هولوکاست شوند.

 

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 113 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

آیا اردوغان دستمزد دخالت در سوریه را دریافت می‌کند؟

ترکیه اکنون با یک بحران مواجه است، بحران فساد مالی که در آن برخی از وابستگان و فرزندان مقامات بلندپایه دولت عدالت و توسعه نیز جزو متهمین هستند.

«پیوتر زالفسکی»، تحلیل‌گر مقیم استانبول در خصوص این بحران در نشریه تایم می‌نویسد: «از نظر بسیاری از ناظران ترک، تحقیقات اخیر ربطی به ده‌ها مظنون دستگیر شده یا سرمایه‌داران بزرگ دولتی ندارد. این مساله‌ای است مربوط به مقام ارشد کشور، اردوغان و «جامعه گولن»، جنبش اسلام‌گرای قدرتمندی که به یکی از خطرناک‌ترین دشمنان نخست‌وزیر تبدیل شده است. کینه رو به فزونی این جنبش از دولت اردوغان، قدرت آن در پلیس و دستگاه قضایی ترکیه، ارتباطات مظنونان اصلی با حزب عدالت و توسعه و پیشینه دادستان‌های مسئول پرونده همه از یک دیدگاه وسیع‌تر سخن می‌گویند که برمبنای آن گولنیست‌ها نیروی اصلی پس‌پرده این دستگیری‌ها هستند.»

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 119 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

در دایره المعارف بریتانیا واژه « لابی » اینگونه تعریف شده است: لابی عبارت است از گروهی کارگزار فعال که منافع خاصی دارند و بر کارمندان رسمی به ویژه قانونگذاران فشار می آورند تا آنها را در کاری که انجام می دهند تحت تأثیر قرار دهند.

در چاپ بین الملل فرهنگ وبستر درباره لابی آمده است: اشخاصی هستند که به راهروهای پارلمان رفت و آمد دارند، یا اشخاصی که عضو پارلمان نیستند و سمت رسمی ندارند، یا اشخاصی که سمتهای دولتی دارند، و تلاش می کنند از طریق ارتباطات ویژه و با هدف تصویب یک قانون مشخص یا اتخاذ یک سری تصمیمات خاص، بر شرکا یا شخصیتهای عمومی  تأثیر بگذارند.

 

عبدالمهدی بازدید : 125 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

مفتی وهابی و دشمن قسم خورده امام‌زمان (عج)

دکتر عثمان بن محمد بن حمد بن عبدالله بن صالح بن محمد الخمیس ناصری تمیمی که نسبش به قبیله نواصر  از نسل مسور بن عمر بن عباد ابن حُصین تمیمی آخرین امیر سنی کویتی قبیله بنی تمیم می رسد. وی متولد ۱۶ژانویه ۱۹۵۶ در کویت است و در دانشگاه اسلامی محمد بن سعود ریاض درس خوانده است.

عثمان خمیس؛ شیر وهابیت !!!


***پایان نامه ضدشیعی
موضوع پایان نامه او نقد کتاب شریف المراجعات سید شرف الدین عاملی بوده و اصلی ترین تخصص و فعالیت او هم مناظره با شیعیان در فضاهای مختلف و بخصوص برنامه های ماهواره ای و اینترنت است...

 

و از همین رو او را شیر(؟!!) وهابیان می خوانند. او یکی از چهار مدافع جدی جریان وهابیت (عثمان الخمیس, عدنان العرعور, عبد الرحمن الدمشقیه و د. عبد الرحیم البلوشی (ملقب بأبی المنتصر بلوشی)) است.

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 145 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

گزارش اطلاعاتی روسيه از جبهه اردن؛ 25هزار تروریست در انتظار فرمان حمله به دمشق

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/9/27/461658_223.jpg

منابع اطلاعاتي " صهیونیستی" تاكيد  كردند كه ارتش سوريه در شب هفتم اكتبر حمله جديدي را اين بار در جنوب سوریه صورت داد. دو تيپ زرهي ( نزديك به 200 تانك و نفربر) به سوي القنيطره، حركت كردند. "صهیونیست ها" بر اين باورند كه هدف اصلي اين عمليات گسترده، به دست گرفتن مجدد كنترل مناطق همجوار بلندی‌ های اشغالی جولان است که پیشتر کنترل آنها را گروه های مسلح به دست گرفته بودند.

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 111 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

ظریف در گفت‌وگو با واشنگتن‌پست:

اقدام اخیر کاخ سفید به شدت غیر سازنده بود/ اخبار مرگ مذاکرات هسته‌ای بسیار مبالغه‌آمیز است

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/9/25/459910_817.jpg

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه‌ای که روز دوشنبه در روزنامه واشنگتن‌پست منتشر شد، از اقدام اخیر کاخ سفید در افزودن نام شرکت‌های تازه به لیست تحریم‌های خود، آن را حرکتی «به شدت غیرسازنده» توصیف کرده است. در ادامه متن کامل این مصاحبه آمده است:

سؤال: بگذارید با سوالی در مورد وضعیت مذاکرات شروع کنم. بعد از آنکه روز جمعه هیئت ایرانی حاضر در مذاکرات فنی وین را ترک کرد، «عباس عراقچی» همکار شما اطلاعیه ایالات متحده برای تقویت تحریم‌های موجود را «بر خلاف روح توافق ژنو» خواند و گفت ایران در حال ارزیابی «واکنش مناسب» است. ممکن است این موضوع را شفاف‌سازی کنید و در مورد موضع ایران توضیح دهید؟

ظریف: ما متعهدیم که اطمینان یابیم روندی که آغاز کردیم، به نتیجه‌ای رضایت‌بخش منتهی شود که موارد قید شده در توافقنامه (موقت ژنو) را پاسخگو باشد، به این معنی که

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 102 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

داوودی مهاجر: مذهب را به طور عملی کنار گذاشته‌ام

به نقل از باشگاه خبرنگاران، فریبا داودی مهاجر از زمانی جلب توجه کرد که در یک برنامه زنده در شبکه ماهواره‌ای صدای آمریکا در پاسخ به درخواست مجری این برنامه، برای اولین بار در حالی جلوی دوربین کشف حجاب کرد که قبل از آن با حجاب در عموم ظاهر می‌شد.

به گفته علیرضا نوری‌زاده که ارتباطات نزدیکی با دستگاه‌های اطلاعاتی عربی دارد، داودی مهاجر حاضر شده در ازای تامین خانه و زندگی كشف حجاب كند.

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 91 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

ائتلاف با اسرائیل؛ دام غربی برای صید شکار عربی

پروژه غربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از جمله سناریوهای تاریکخانه سیاست خارجی مشترک آمریکا و اسرائیل است. در حالی که برخی تحلیلگران مسایل راهبردی منطقه یکی از اهداف غرب در امضای توافق هسته ای موقت بین تهران با 1+5 و انتشار شایعات در باب مذاکرات دوجانبه و محرمانه تهران با واشنگتن را تحت فشار گذاشتن رژیم های عربی به تعامل با اسرائیل می دانند، به نظر می رسد این سناریو جواب داد و ره صد ساله تلاش های عادی سازی روابط رژیم های وابسته خلیجی با رژیم صهیونیستی که البته پیشتر نیز به صورت غیرعلنی دنبال می شد، را به سطح آب سیاست منطقه ای این کشورها راه داده است.

به لطف وادادگی رژیم های عربی و تاثیرپذیری آنها از دامهای فریبکارانه غربی، روابط این رژیم ها با اسرائیل از حالت رکود به رقابت بین رژیم های عربی تبدیل شده است، دیگر هیچ رسانه ای نیست

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 132 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

عطش عاجزانه تل‌آويو برای نزدیک‌شدن دیپلماتیک به ایران

 همزمان با اینکه بعد از استقرار دولت جدید، کانال های دیپلماتیک ایران و آمریکا به هم نزدیک می شدند و نهایتاً رؤسای جمهور دو کشور در «نیویورک»، یک مکالمه تلفنی دوطرفه و بی سابقه برقرار کردند؛ به نظر می رسد که مقامات رژیم صهیونیستی نیز به انعقاد چنین دیپلماسی با «جمهوری اسلامی» متمایل تر شده اند. گویا آنها عطش کم سابقه ای برای ایجاد یک دیالوگ دیپلماتیک با ایران، از خود به نمایش گذاشته اند.

هر چند که ممکن است هیچ مدیریت پالسی از طرف دیپلمات های دولتی در کار نبوده باشد، امّا صهیونیست ها بوضوح چندین اقدام مقامات ایرانی را بعنوان یک "مدیریت پالس" برداشت

ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 119 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم


رسانه‌های رژیم اسرائیل با انعکاس نگرانی این رژیم از گسترش روابط ایران و کشورهای منطقه، اخبار مربوط به سفر وزیر خارجه ایران به کشورهای حاشیه خلیج فارس و سفر مقامات کشورهای همسایه از جمله نخست وزیر عراق به ایران را بازتاب گسترده‌ای داده‌اند.
از سوی دیگر، نتانیاهو و مقامات دیگر اسرائیل نظیر شیمون پرز نیز سفر به کشورهای مختلف برای متحدسازی بر ضد ایران را در دستور کار قرار داده‌اند. نتانیاهو با سفر به ایتالیا تلاش می‌کند روابط مثبت این کشور با ایران را تحت تأثیر قرار دهد. شیمون پرز نیز به همین منظور به مکزیک سفر کرده است.

سرخط مهمترین اخبار ایران در رسانه‌های اصلی اسرائیل در ادامه به همراه خلاصه‌ای از مطالب آن، برای استفاده مخاطبان و کارشناسان محترم آمده است:



-
عربستان و اسرائیل به دنبال طراحی ویروسی مخرب‌تراز "استاکس‌نت"


-
سفر بندر بن سلطان به تل‌آویو و مذاکره با نتانیاهوو اولاند


-
سفر نتانیاهو به ایتالیا و دیدار با رهبر کاتولیک‌هایجهان


-
افزایش آمار مبتلایان به ایدز در ایران


-
انتقاد شدید اولمرت از سیاست‌های نتانیاهو در قبالایران

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 102 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

برخورد دوگانه یونسکو با اماکن مقدس ادیان الهی

 واژه حریم در لغت به معنی پیرامون، گرداگرد و مكانی كه حمایت و دفاع از آن واجب است معنی شده است مسجد الحرام به عنوان حریم خصوصی ومقدس مسلمانان جهان به شمار می رود که این روزها در قبال سکوت عجیب مسلمانان جهان و سازمان یونسکو، در میان برج های سربه فلک کشیده و مملو از نمادهای فراماسونری محصور شده است و کعبه، خانه ای که مسلمانان جهان گرداگرد آن به راز و نیاز با خدای یکتا می پردازند در میان آسمان خراش ها گم شده است و این گام های آهسته و پیوسته دشمنان اسلام، برای نابودی تمام تاریخ چند هزارساله، میراث فرهنگی وهویت دینی مسلمانان، در حال انجام است و همچنان غیرت مسلمانان به جوش نیامده است.

 


طبق قانون سازمان یونسکو، حریم قانونی مکان‌های مقدس از نظر ساخت بنا، در مجاورت این مکان ها باید رعایت شود

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 138 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (1)
بسم الله الرحمن الرحیم
بارداری نامشروع در سبک زندگی غربی 

 سقوط هیتلر و پایان جنگ جهانی دوم برابر شد با ظهور نسلی به نام "نسل فرزندان نامشروع". در حقیقت پایان جنگ جهانی از یک سو باعث تصرف کشورهایی همچون آلمان توسط سربازان بیگانه شد،کشورهای که به واسطه لشکرکشی حاکمانشان میلیون ها نفر از مردان جوان خود را از دست دادند، تلفاتی که ترکیب جنسیتی این کشورها را به طوری جدی به سمت سنگینی کفه به سمت خانم ها بالا برد. از سوی دیگر  با پایان یافتن این جنگ افشاگری های تکان دهنده ذهن مردم را درگیر خود کرد، افشای فجایع انسانی مانند قتل عام لهستانی ها توسط شوروی، قتل عام چک ها توسط آلمان ها و کشته شدن میلیون ها سرباز باعث فروریختن تمام ارزش های اخلاقی و مسیحی در جامعه غرب شد. به همین جهت این دو عامل "تغییر ترکیب جنسیتی" و "فروپاشی ارزش های اخلاقی" مسبب پدید آمدن "نسل فرزندان نامشروع" در جامعه غرب شد.

[تصویر:  312502_925.jpg]

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 247 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)




Endgame
Blueprint for Global Enslavement


بازی نهایی
برنامه ای برای بردگی جهانی


این مستند مجموعه ی همه ی دست آوردها و تحقیقات من در مورد نظم نوین جهانیست.

( آلکس جونز )






دانلود مستند در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 88 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
منطقه‌ای که حکم مرگ و زندگی برای تروریست‌ها دارد 

 پیشرفت نیروهای نظامی سوریه به سرکردگی بشار اسد، به یکی از مراحل حساس و سرنوشت ساز خود رسیده است. اینک سرنوشت کوههای قلمون می تواند بسیاری از احتمالات آینده را رقم زند. 

منطقه قلمون به عنوان یکی از استراتژیک‌ترین مناطق سوریه، در مجاورت مرز لبنان قرار داشته و مخالفان در این منطقه که در جنوب غرب دمشق واقع شده است، اشغال این منطقه را یکی از پیروزی‌های خود قلمداد می کردند.  این در حالی است که شواهد حاکی از پیشرفت ارتش سوریه پس از پیروزی های چشمگیر در شمال و جنوب دمشق و همچنین منطقه «غوطه» در شرق دمشق، به این منطقه است.
[تصویر:  448409_510.jpg]

در واقع پیشرفت های حاصل شده در مناطق اطراف دمشق، شورشیان منطقه قلمون را در نوعی محاصره قرار داده است. اکنون برخی منتظرند تا با توجه به نزدیکی این منطقه به دمشق، ارتش در آنجا اقدام به انجام عملیات کند. با توجه به اینکه نبرد قلمون، به طور مسلم تأثیر بسیاری بر سرنوشت سوریه و وزن مخالفان خواهد گذاشت

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 100 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
مرد آهنی با بلاک باسترهای آمریکایی

بخشقابل‌توجهی از محصولات هالیوود را، فیلم‌های بلاک باستر (Blockbuster) تشکیل می‌دهد كه از ويژگياین دست فیلم‌ها‌، بزرگ بودن محصول تولیدی (بیگ پروداکشن) از جهت هزینه،نیروی انسانی، وقت صرف شده و به دست آوردن گیشه‌های چند صد میلیاردی است.

[تصویر:  440606_484.jpg]

این قبیل فیلم‌ها که درتابستان هر سال میلادی به نمایش در می‌آیند، شاه‌راه‌های انتقال پیام غرب به جامعه‌ی بشری می‌باشد، زیرا به دلیل جهانی ساخته‌شدن آنان، تصاویر به تنهایی توانایی انتقال پیام به مخاطب را دارد.
در نتیجه‌ی این دو مؤلفه استکه کمپانی‌های صهیونیستی بیش‌ترین توجه خود را معطوف به این عرصه یعنی حوضه‌ی فیلم‌های بلاک باستری می‌کنند تا به این وسیله بتوانند در کنار هزینه‌های میلیاردی که برای ساخت این فیلم‌ها صورت می‌دهند اصلی‌ترین مبانی اعتقادی و ایدئولوژیکی خود را نیز القا کنند؛ افزون بر این مسئله نیز از چشم لابی‌های صهیونیستی به دور نیست که فیلم‌های بلاک باستر فیلم‌های همه‌گیری در سراسر جهان هستند، فیلم‌های که سونامی هر ساله‌ی آن‌ها مانند یک اپیدمی فراگیر در سراسر جهان شیوع پیدا می‌کند، که فروش چند صد میلیاردی آن‌ها در گیشه‌ی سینما تنها بخش کوچکی از جامعه‌ی مخاطبین آن‌ها را نشان می‌دهد و مخاطبین جهانی توسط این فیلم‌ها از شبکه‌های تلویزیون، نمایش خانگی و حتی دانلودهای اینترنتی اشباع می‌شوند.
مانولا دارگیس نویسنده‌ و روزنامه‌نگارآمریکایی، در مقاله‌ی انتقادی به فیلم‌های بلاک باستر که در تاریخ 6 می 2007 میلادی در روزنامه نیویورک‌تایمز به چاپ رسید به اتیمولوژی یا ریشه‌شناسی واژه‌ی بلاک باستر می‌پردازد و عنوان می‌کند:

به واقع، اگر در گذشته برای تصرف سرزمین دیگرکشورها از بلاک باسترها استفاده می‌شد در جهان امروز با فیلم‌هایی از این دست به تصرف سرزمین

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 168 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
پاسخ قرآن به تخریب کنندگان بقاع متبرکه 

دشمنان اهل بیت(ع) در طول تاریخ، تلاشهای مذبوحانه بی شماری کرده اند تا بتوانند نور اهل بیت (ع) را خاموش سازند و محبت آنها را از دل مسلمانان بیرون کنند، اما هرگز موفق نشده و نخواهند شد. این تلاشهای غیر انسانی از غصب خلافت شروع شد و با جلوگیری از نشر احادیث پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله و خانه نشین کردن علی (ع) و آتش زدن درب خانه آن حضرت و به شهادت رساندن فاطمه زهراعلیها السلام ادامه یافت.

آن گاه که علی (ع) به خلافت رسید، علاوه بر جنگهای رو در رو، شایعات و تهمتها، آغاز شد. و کم کم به این نتیجه رسیدند که حذف فیزیکی امامان (ع) و به شهادت رساندن آنان را در دستور کار قرار دهند تا شاید بتوانند نور آنها را خاموش و عظمت آنان را محو کنند، ولی با عنایت خداوندی موفق نشدند؛ با اینکه تمام یازده امام علیهم السلام را یا با شمشیر و یا با سمّ به شهادت رساندند، ولی با این حال همچنان محبت اهل بیت علیهم السلام بیشتر و شعله ورتر گردید و شیعیان هر روز رو به فزونی نهادند. کم کم تلاشهای آنها رنگ تازه یافت و در طرح جدید انهدام و نابودی بارگاه های امامان معصوم (ع) را برنامه ریزی کردند.
[تصویر:  448085_272.jpg]

تاریخچه تخریب بارگاه اهل بیت(ع)
اولین بار این نقشه توسط متوکل، خبیث ترین خلیفه عباسی به اجرا درآمد. او هفده بار قبر امام حسین (ع) را با خاک یکسان کرد.(۱) ولی مردم و شیعیان هر بار بهتر از گذشته آن را آباد کردند. بعد از او وهابیان کج اندیش و منحرف و ساخته دست استعمار پیر انگلیس به تخریب بارگاه و قبور ائمه بقیع (ع) و برخی صحابه پرداختند. هر چند تاکنون موفق شده اند از ساخت مجدد آن جلوگیری کنند

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 124 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
تقاضای مذاکره با ایران در فیلم "سقوط کاخ‌سفید"

 اگر سینما را آئینه جادو نامیده اند، ازآنجاست که چهره باطنی بشر بی پرده در این آيینه انعکاس می یابد و "وایت هاوس داون" نام فیلم سینمایی هالیوودی است که ماه ها پیش از مذاکره تلفنی باراک اوباما و حجت‌ الاسلام حسن روحانی، رؤیای مذاکره تلفنی مقامات آمریکا با دولتمردان ایرانی را در آيینه خود منعکس کرده است.
[تصویر:  446262_537.jpg]

سخن از پیشگویی این فیلم نیست، بلکه آنچه بهروشنی به نظر می رسد، این است که فیلم مذکور به صورت حاشیه ای سندی را منتشر می کند، که نشان از اتخاذ "دیپلماسی تلفن" (Telephone Diplomacy) به عنوان دیپلماسی برگزیده دستگاه سیاستخارجی"ساویر" رئیس جمهور سیه چرده ایالات متحده در قبال ایران دارد و طی آن به روشنی صفحه ای از مجله اکونومیست منتشر می شود که رئیس جمهور سیاه پوست آمریکا، تلفن به دست مشغول مذاکره با طرف ایرانی است و زیر این تصویر، مرقوم شده: "Sawyers Telephone Diplomacy" و در آن صفحه از مجله

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 118 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
عبدالله بن جبرين؛ قاتل شیعیان و دشمن حرم اهل‌بیت(ع)

عبد الله بن عبد الرحمن بن عبد الله بن إبراهيم بن فهد بن حمد بن جبرين من آل رشيد مشهور به «بن جبرين» از خانواده بني زيد از بزرگان وهابيت و درباري در عربستان سعودي بود  که فتاوای مشهور و کین ورزانه ای نسبت به شیعیان، حزب الله لبنان و حرمهای اهل بیت علیهم السلام داشت.


نژاد پرست دشمن بشریت

«کايدو اشتاينبرگ» شرق‏شناس و کارشناس آلماني امور خاورميانه در موسسه علوم و سياست برلين در مورد وی چنین گفت: «بن جبرين بر اساس آموزههاي نژادپرستانه وهابي معتقد است که اقليتها، گروههايي مرتد هستند که مستحق مرگ مي‌باشند زيرا از اسلام حقيقي فاصله گرفته‌اند.

 اگر شخصي در آلمان، جايگاه و افکار "بن جبرين" را داشت، قطعا سازمان اطلاعات آلمان براي اخراجش از کشور يا حداقل تنظيم دادخواست قضايي عليه او به علت فتنه انگيزي در ميان مردم اقدام مي‌کرد»
 
[تصویر:  440365_360.jpg]
بن جبرين

دوره کودکی
وی در سال ۱۳۵۳ قمري در روستاي قويعيه در منطقه رياض عربستان سعودي به دنیا آمد. تحصیلات خود را در شهر رین انجام می دهد که ظاهرا به سبب نبود مدارس متوسطه مدتی در ادامه تحصیلات وی وقفه افتاده است.

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 112 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
تعارض‌ها و همگرایی آل سعود و اخوان‌المسلمین 

روابط ميان "اخوان المسلمين" و عربستان سعودي در چند مدت اخير به خصوص در مصر و پس از حمايت عربستان سعودی از اعتراض هاي مردمي و نظامي عليه " اخوان المسلمین" شاهد تعارضي آشكار بوده است. به طوري كه رسانه ها به حمله عليه اخوان و نقش عربستان سعودی در آن شهادت داده اند. حال سوال اين است كه واقعيت رابطه ميان اخوان و عربستان سعودي و دليل تعارض ميان آنها چيست؟ 

[تصویر:  434023_334.jpg]

ارتباط ميان "اخوان المسلمين" با كشور عربستان سعودي به آغاز تاسيس اين جمعيت در مصر مربوط مي شود، "حسن البنا" در خاطرات خود به واسطه هاي اخوان المسلمین با سلفي های وهابی سعودي اشاره كرده، مي گويد: "هنگامي كه به كتابخانه سلفي ها مي رفتم، با "سيد محب الدين خطيب"، مرد مؤمن مجاهد، عالمي قوي و فاضل و نويسنده اي اسلامي ملاقات و در دارالعلوم در برخي جلسه هاي استاد رشيد رضا شركت مي كردم".

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 111 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
جنایت بیروت نتیجه ائتلاف اسرائیل و عربستان است 

غالب قندیل تحلیلگر مسایل راهبردی منطقه در مقاله‌ای با اشاره به اقدامات تروریستی دیروز در منطقه بئر حسن و مقابل سفارت ایران در بیروت که به کشته و زخمی شدن صدها انسان بی‌گناه منجر شد، نوشت که این اقدام تروریستی از نتایج مستقیم ائتلاف امنیتی اسرائیل و عربستان سعودی است که این روزها گزارش‌های مطبوعاتی از برگزاری نشست‌های بندر بن سلطان رئیس دستگاه جاسوسی عربستان با رهبران موساد و تفاهم این دو طرف در مورد لیست عملیات تروریستی دو جانبه بر علیه محور مقاومت، بویژه در سوریه و لبنان منتشر کرده است.


وی در این زمینه به چند مورد اشاره کرده و نوشت: عاملان این جنایت بر اساس اطلاعات اولیه عوامل انتحاری از گروه های تکفیری هستند که عربستان و اسرائیل از آنها استفاده ابزاری می‌کنند و حمایت مالی و میزبانی از آنها را با مشارکت ائتلاف استعماری عرب به رهبری آمریکا در تجاوز به سوریه و محور مقاومت بر عهده دارند.

زمانی که عاملان انتحاری برای انجام این جنایت انتخاب کرده بودند؛ در سایه شکست های متوالی بود که این گروهک‌ها در سرزمین سوریه خورده بودند و ارتش سوریه در این راستا وارد مرحله فراگیر حمله به مواضع تکفیری ها و تروریست‌ها و بازپس گیری مناطقی شده که پیش از این در دست مزدوران و تروریست‌های وابسته به خارج بوده است.
[تصویر:  442760_386.jpg]
این در حالی است که تروریست‌ها زندگی سوری‌ها و امنیت آنها را برای خود مباح دانسته و مردم این مناطق نیز از عملکرد این گروه مختلط از سارقان و جاسوس‌ها به ستوه آمده و در آرزوی زمانی بودند که ارتش سوریه بتواند بر این گروهک‌ها پیروز شده و بار دیگر ثبات را در این مناطق حکمفرما کند.

اسرائیل و عربستان سعودی با استفاده از تمام ابزارها و راههای جنایتکارانه به دنبال انتقام‌گیری از محور مقاومت و ملت لبنان هستند که از این ائتلاف حمایت می‌کنند، در همین راستا آنها عاملان انفجاری و انتحاری و گروهک‌های تکفیری را برای عملیات طراحی شده خود به خدمت گرفته‌اند.

مشکل خطرناک دیگری که وجود دارد، این است که کانون های استقرار جنایتکاران و قاتلان در اراضی لبنان که برای برنامه‌ریزی در جهت انجام این اقدامات وجود دارد، کاملا شناخته شده است و نیروهای امنیتی عناوین و اسامی تمامی لانه‌های جنایت و تکفیر را در اختیار دارند. بسیاری از مقامات مسئول در لبنان نیز از میزان دست داشتن برخی سران امنیتی این کشور در حمایت از جریانهای تکفیری اطلاع دارند، اما با این وجود باز هم از انجام مسئولیت و وظیفه خود شانه خالی می‌کنند و هیچ اقدام یا تصمیمی در مورد حمله سیاسی و امنیتی علیه کانون های تروریسم در لبنان و از بین بردن سران و برنامه ریزان این گروهک های تروریستی که مردم بی گناه را به خاک و خون می‌کشند، انجام نمی دهند.
[تصویر:  442763_881.jpg]
پروژه های معاندان نفس های آخر خود را در سوریه و منطقه می‌کشد و تصمیم اسرائیل و عربستان سعودی برای اجرای جنایتی از این دست ناشی از بیچارگی و شکست آنها بعد از لغو تصمیم حمله به سوریه است، تصمیمی که تحول بی سابقه‌ای را در موازنه قدرت در منطقه ایجاد کرد و عربستان و اسرائیل هیچ یک راهی برای نجات طرح‌های خود از بحران تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای که به نفع محور مقاومت در جریان بود، در اختیار نداشتند. اوضاع میدانی در سوریه تغییر کرده و دوره خودکامگی‌ها و تجاوزطلبی‌های اسرائیل با موازنه بازدارندگی که محور مقاومت ایجاد کرده، به سر آمده است، محوری که آمریکا را به شکست و تسلیم کشانده و هیمنه یک جانبه این کشور را از بین برد.

با وجود تمام مطالبی که در مورد نتانیاهو و بندر بن سلطان نوشته شده، کشتار جمعی مردم نمی‌تواند این دو را نجات داده و آنها را از غرق شدن در ناامیدی و شکست بیرون آورد. روند کنونی حوادث نمی‌تواند موازنه های بدون بازگشت را تغییر دهد و لبنان را به چراگاه جنایت‌های سعودی، صهیونیستی تبدیل کند، چرا که نیروهای ملی در این کشور مستقر هستند که با آزادگی و شرافت و مقاومت، پایمردی را انتخاب کرده و از سی سال پیش تاکنون جنایت ها و کشتار و جنگ‌ها نتوانسته آنها را خوار کند و به تعهد آنها به گزینه مقاومت و دفاع از کشور آسیب بزند.


یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 112 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (1)

بسم الله الرحمن الرحیم

اطلاع رسانی سخنرانی های استاد رائفی پور ۱آذر لغایت ۴ آذر ۹۲ در خوزستان

 ۱ آذر
سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع: وقایع آخرالزمان در احادیث و روایات(مهدویت)

زمان: ۱ آذر ساعت ۲۰:۳۰

مکان :خوزستان، شهرستان کارون،آمفی تئاتر دانشکده نفت- ورود برای عموم آزاد است.

۲ آذر

سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع: مقایسه جنگ نرم و سخت و پشت پرده هشت سال دفاع مقدس

زمان: ۲ آذر ساعت ۱۹:۳۰

مکان: اهواز، چهاراه زند، خیابان قنادان زاده، بین مسجدی وعظیم – مسجد حضرت علی(ع)

*****************

سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع: سبک زندگی دانشجویی

زمان: ۲ آذر ساعت ۱۲ الی۱۴

مکان: دانشگاه پیام نور اهواز(پردیس)

۳ آذر

سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع: بررسی تحولات سوریه

زمان: ۳ آذر ساعت ۱۹

مکان: آبادان، دانشکده نفت آبادان، ورود برای عموم آزاد است.

۴ آذر

سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع: ذبح عظیم

زمان:۴ آذر ساعت ۱۳

مکان: شهرستان شوش- تالار نیایش. ورود برای عموم آزاد است

 

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 124 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
جشن سالگرد ازدواج در روز عاشورا
[تصویر:  441002_180.jpg]
به نقل از افکارنیوز، در شرایطی که مفتی های وهابی، در توجیه شراب خواری دولتمردان سعودی و بوسیدن دست و گونه زنان غربی در ملاقات های رسمی و غیر رسمی، رعایت اصول معاشرت و احترام گذاشتن به فرهنگ و عقاید غربی ها را بهانه می کنند، مفتی اعظم عربستان در سالروز شهادت سیدالشهدا (ع) و سوگواری شیعیان در عزای فرزند پیامبر (ص) برای پسرش جشن سالگرد ازدواج گرفت و همکیشانش را به جشن و پایکوبی فراخواند.

عمر، پسر کوچک این شیخ عاشورای سال پیش ازدواج کرد و امسال هم جشن سالگرد گرفت. این مراسم در باشگاه سفارتخانه های ریاض برگزار شد.
در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 119 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع”از عاشورا تا ظهور” در شاهرود(۲۱تا۲۴ آبان92)

ashoora

دانلود شب اول/۲۱ آبان۹۲

دانلود تصویری با لینک مستقیم و حجم ۶۳ مگابایت

دانلود صوتی با لینک مستقیم و حجم ۲۳ مگابایت

دانلود شب دوم/۲۲ آبان ۹۲

دانلود تصویری با لینک مستقیم و حجم ۶۴ مگابایت

دانلود صوت با لینک مستقیم و حجم ۲۳ مگابایت

دانلود شب سوم/۲۳ آبان ماه۹۲

دانلود تصویری با لینک مستقیم و حجم ۴۴ مگابایت

دانلود صوت با لینک مستقیم و حجم ۲۳ مگابایت

دانلود شب چهارم/۲۴ آبان ماه۹۲

دانلود تصویری با لینک مستقیم و حجم ۴۲ مگابایت

دانلود صوت با لینک مستقیم و حجم ۲۰ مگابایت

**اللهم عجل لولیک الفرج**

منبع:فاراقلیط

 

یا علی

عبدالمهدی بازدید : 119 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود صوتی و تصویری سخنرانی استاد رائفی پور در کرج با موضوع”بیعت با ائمه،عهد با خدا”+گزارش تصویری

سخنرانی استاد رائفی پوریکشنبه ۱۲ آبان بعد از نماز مغرب و عشا در مهدیه کرج برگزار شد. در این سخنرانی استاد رائفی پور راجع به مقام امامت و جایگاه امام مطالبی را بیان کردند.

اینکه هارون امت ما امیرالمومنین است، اگر وقتی دست امیرالمومنین که در غدیر بالا رفت را مردم بالا نگه می داشتند سر حسین بن علی بالای نیزه نمی رفت. عهد با اهل بیت عهدی است که هم عاشورا در ان وجود دارد هم ظهور.
ایشان در ادامه فرمودند: مقام امامت فهمیده نشده است .من معتقدم برای هیچ امامی نباید روضه باز بخوانیم چون قصی القلب می شویم.
.بیشتر روضه کسانی که برای امام زمان عصر خود به شهادت رسیدند را بگوییم، مثل حضرت عباس(ع). حضرت عباس خودش روضه خودش را در عاشورا خواند.
در محرم ما باید تمرین ظهور کنیم. در محرم چیزهای کوچک نخواهیم،از خدا درخواست کنیم که ما می خواهیم عباس برای امام زمان شویم،اما اما اما از عاشورا بدون رسیدن به امام زمان دست خالی بیرون نیاییم غیر اینصورت وگرنه باختیم.
در تاریخ ،هر قومی عهد خود را با فرستاده خدا شکست دلشان سنگ شد و به کشتن فرستاده خدا رو آوردند. و برای رسیدن به امام زمان باید از تعلقات دنیوی گذشت .

دانلود تصویری با لینک مستقیم و حجم ۴۷۷ مگابایت

دانلود صوتی با لینک مستقیم و حجم ۴۶ مگابایت

اللهک عجل الولیک الفرج

Raefipur

Raefipur-Karaj

Raefipur-mahdieKaraj

 

منبع:فاراقلیط

یا علی

عبدالمهدی بازدید : 119 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

«اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ»
"لبيک يا يزيد بن معاويه" گفتن تکفيري‌ها را به چشم خود ديدم 

 

 همایش "مدافعان حریم ولایت" مصادف با شب چهارم محرم الحرام 92 در هیات محبان الائمه تهران برگزار شد.

همایش "مدافعان حریم ولایت" با موضوع بزرگترین نبرد خیر و شر در زمان کنونی در سوریه برگزار شد و سید علی فاطمی به عنوان همسفر و همکار شهید باغبانی از حال و روز شیعیان محدوده حرم حضرت زینب(س) و چگونگی حفاظت آنها از حرم مطهر عقیله بنی هاشم سخن گفت.


[تصویر:  436214_830.jpg]
سید علی فاطمی با بیان خاطراتی از شهید باغبانی و سایر مدافعان حریم حضرت زینب(س) به رجزخوانی وهابیون و سلفی‌های تکفیری در منطقه حلب اشاره کرد و گفت: آنها برای رجزخوانی و تقابل با شیعیان و مدافعان حرم حضرت زینب (س) با صدای بلند فریاد لبیک یا یزید و لبیک یا معاویه سر می دهند.

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 119 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
گروه‌هاي سلفی چچني چگونه پدید آمدند

  چچن منطقه اي در جنوب روسيه است كه اكثر ساكنان آن را مسلمانان تشكيل مي دهند. اين منطقه در سال 1991 میلادی يعني اندكي پيش از فروپاشي اتحاد جماهير شوروي اعلام استقلال كرد. مسكو دو جنگ عليه اين منطقه انجام داد كه اولين مورد در سال 1994 میلادی شروع شد و تا سال 1996 میلادی ادامه داشت. دومين مورد نيز مربوط به سال 1999 میلادی بود. اين دو جنگ با هدف سيطره مجدد بر اين منطقه انجام مي گرفت كه اين موضوع باعث كشته شدن قريب به يك صد هزار شهروند غير نظامي گرديد و بر اساس آمارهاي منتشر شده از سوي منابع روسي در اين دو جنگ همچنين ده هزار سرباز روسي نيز كشته شدند.

دو جريان، نماينده جنبش مسلح چچن هستند يكي از آنها «امارت اسلامي قفقاز» است. اين جنبش در سال 2007 میلادی ايجاد شد و به عنوان چتري بود كه جنبش هاي مسلح در شمال قفقاز را در سايه خود جمع مي كرد. هدف اين جنبش ايجاد يك كشور واحد آن هم در زير لواي اسلام است. جريان دوم يك جريان ملي گرا مي باشد كه در جهت تشديد درگيري ها عليه روس ها در چچن مي كوشد ؛ ولي موضوع بحث ما همان جريان اول است.

يكي از آن ايرادهايي كه بر مبارزات در چچن گرفته مي شود، اين است كه مبارزان چچني در عمليات هاي خود هيچ تفاوتي را ميان نظاميان و غير نظاميان قائل نيستند و همين موضوع باعث خلط بين مقاومت مشروع و تروريسم شده است كه البته اين موضوع تاثير منفي بر هر گونه آرمان عدالت خواهانه دارد.
[تصویر:  435416_267.jpg]

امارت اسلامي قفقاز يك جنبش اسلامي به رهبري دوكو عمروف مي باشد و برخاسته از جنبش جدايي طلب چچن است كه نظاميان روس موفق به شكست آن شدند.

رهبران اين جنبش اسلامگرا مستمرا بر مشروع بودن كشتار شهروندان و غير نظاميان روس تاكيد مي كنند. جنبش «امارت اسلامي قفقاز»

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 167 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

گزارشی ازسخنرانی دکتر حسن عباسی در دانشگاه یزد

[تصویر:  yazd-600x330.jpg]

 

به نقل از خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از یزد، عباسی شب گذشته در همایش دانشجویی «دیپلماسی و نرمش» که به همت جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان
بیان داشت:
در آستانه ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار و همچنین روز تسخیر لانه جاسوسی قرار داریم و با توجه به نکاتی که در طول این مدت در رابطه با مبارزه با استکبار وجود داشته این روز نسبت به سال های گذشته از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 
وی افزود:

این ۱۳ آبان رنگ و بوی متفاوت از سال های قبل دارد؛ چراکه شش کشور در مقابل ما قرار دارند و سعی می کنند با تهدید و زور...

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 122 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
گزارش از سخنرانی دکتر حسن عباسی در مراسم رونمایی از سایت متن زندگی

[تصویر:  site-matnezendegi-600x330.jpg]
به نقل از رجانیوز، عصر دیروز آیین رونمایی از پایگاه اینترنتی متن زندگی با حضور جمعی از فعالین عرصه سبک زندگی و با سخنرانی استاد حسن عباسی در تالار گفت‌وگوی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب(سرچشمه) برگزار شد.
در ابتدای برنامه و پس از تلاوت قرآن مجید، محسن دریالعل -سردبیر سایت متن زندگی- ضمن خوش‌آمدگویی به حضار به تشریح اهداف و برنامه‌های گروه متن زندگی پرداخت. دریالعل هدف سایت متن زندگی را دسترسی آسان مخاطب عام به پژوهش‌ها و محصولات تولید شده در این عرصه عنوان کرده و تاکید نمود فعالیت سایت متن زندگی تنها به تولید تکست و محتوای مکتوب در حوزه سبک زندگی خلاصه نخواهد شد و سعی مجموعه برآن است که بتواند محتوای تولید شده توسط دو کانال تعریف شدة شبکة اساتیدی و شبکة نخبگانی که با سازوکارهای تعیین شده به تولید محتوا می‌پردازند را در قالب‌های متنوعی مانند نشریة الکترونیک، برنامة رادیویی، اینفوگراف‌های مقایسه‌ای، درخت سبک زندگی، نشست و همایش، تصویرسازی و کاریکاتور، داستان خردسال و کودک و … بازتولید کرده تا بتواند جامعه گسترده‌تری را مخاطب خود قرار دهد.
سردبیر سابق ماهنامه‌ی سینمارسانه همچنین با توضیح و تبیین چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو برای تولیدکنندگان و مسئولین این حوزه افزود: سایت متن زندگی در کنار این، قصد دارد تبلیغ و توزیع محصولات کاربردی در قالب بازارچه فروش و تبلیغات را در دستور کار قرار دهد و آن‌ها را در اختیار مخاطبین بگذارد.
در ادامه جلسه استاد حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز پس از تشکر از دست‌اندرکاران مجموعة متن زندگی، مقوله سبک زندگی را از دو منظر قابل بررسی دانستند. نخست سبک زندگی به مثابه دین و دوم سبک زندگی به مثابه فرهنگ. ایشان در مورد نخست به تبیین جایگاه دین و سبک زندگی در اندیشه اسلامی (حیات طیبه) و غربی (حیات خبیثه) پرداخته و در ادامه درباره سبک زندگی به مثابه فرهنگ، با اشاره به خلأ موجود در حوزة فرهنگ سازمانی و سبک زندگی برای صنوف مختلف هشدار دادند که اگر همانگونه که روحانیت به عنوان اولین صنف انقلابی – اسلامی منش و سبک زندگی خاص خود را تثبیت کرده و همچنین پس از انقلاب اسلامی از دل تفکر انقلابی، سبک زندگی بسیجی استخراج و تولید شده است، ما نیز سبک زندگی صنوف و قشرهای مختلف را تولید نکنیم در آینده با مشکلات جدی روبه رو خواهیم شد.
عباسی در ادامه تصریح کرد: باید در صنوف مختلف حوضچه‌ای از رفتارها و اخلاقیات که در واقع سبک زندگی آن صنف یا فرهنگ سازمانی آن‌ها هستند را تشکیل دهیم تا هر فردی که در آن قرار می‌گیرد همرنگ آن شود و این گونه می‌توان بیان کرد که فرهنگ سازمانی شکل گرفته است. مانند اتفاقی که در نیروهای مسلح رخ می‌دهد یا در روحانیت با پوشیدن لباس پیامبر رفتار و گفتار و منش آن‌ها دارای ملاک‌ها و الزامات خاص خود می‌شود.
همچنین در ادامه صحبت استاد حسن عباسی به مقوله‌ای مهم در سبک زندگی اسلامی پرداختند و با اشاره به این نکته که به تصریح مراجع معظم تقلید بیش از ۸۰% اقتصاد کشور ربوی است، تاکید کردند تا زمانی که ما سبک زندگی اقتصادی را از دل تفکر انقلاب اسلامی استخراج نکنیم با این مشکلات مواجه خواهیم بود و برای رسیدن به سبک زندگی اسلامی لازم است تمام ارکان و ساختار جامعه، اسلامی شود و اقتصاد از مهمترین و الویت‌دارترین آن‌ها است که باید با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همچنین علماء معظم، رسیدن به سازوکار و چهارچوب اقتصاد اسلامی در دستور کار تمام افراد جامعه قرار گیرد و همه مردم به اندازة خود برای رسیدن به آن تلاش کنند و ارگان‌های مربوطه به تولید محتوای آن بپردازند تا جامعه اسلامی از شر اقتصاد بانک مبنا و پول مبنا که شکل مدرن اقتصاد ربوی است نجات پیدا کند وگرنه تمام تلاش‌ها در مقوله سبک زندگی بدون رسیدن به اقتصاد اسلامی بی نتیجه خواهد ماند.
در پایان نیز آقای عباسی با اشاره به نزدیکی روز ۱۳ آبان؛ استکبار سیتزی را یکی از رئوس سبک زندگی دینی قلمداد کرده و تصریح کردند بدون اعلام برائت از استکبار، حیات دینی محقق نخواهد شد. پس از پایان صحبت‌های استاد حسن عباسی این آیین به کار خود پایان داد.

 


یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 102 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
دانلود مستندجنجالی/بحران خاموش-بخش اول


[تصویر:  IMAGE635190860510862773.jpg]

مستند بحران خاموش با موضوع بررسی وضعیت آموزشی مهدهای کودک کشور و بر اساس تصاویری منتشر نشده از این مراکز آموزشی، تولید شده، پس از گذراندن مراحل نهایی تدوین آماده نمایش شده است.

 

این مستند که مراحل تولید آن در سال 91 طی شده است، حکایت از بحرانی خاموش در مقاطع آموزشی پایه دارد که به خاطر نبود نظارت و برنامه ریزی و ناهماهنگی سازمان ها و نهادهای مربوطه به بروز معضلات فرهنگی و اجتماعی در سال‌های آتی منجر خواهد شد.
اکران خصوصی این مستند از هفته سوم شهریور ماه در جلساتی با حضور اساتید دانشگاه، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس ، فعالین دانشجویی، ائمه جماعات و امور مساجد، مسئولین بهزیستی و آموزش و پرورش، حوزه های بسیج و چهره های فرهنگی کشور، برگزار خواهد شد و آغاز اکران‌های عمومی مستند از هفته دوم مهرماه در دانشگاه های سراسر کشور خواهد بود.

 

همچنین برگزاری میزگردهای تخصصی نقد و بررسی مستند و نیز بررسی وضعیت آموزشی مهد‌های کودک کشور از دیگر برنامه های «خبرگزاری دانشجو» در دانشگاه های کشور است.

لینک دانلود:

 

با حجم 26MB

 

[تصویر:  hq.png]
با حجم 95MB
تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV
 یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 115 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
شلدون آدلسون کیست و چرا مورد عتاب رهبری قرار گرفت؟ 

 رهبر فرزانه انقلاباسلامی ایران حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه روز تسخیر لانه جاسوسی در دیدار پرشور هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان با اشاره به سخنان یکی از سیاستمداران امریکایی که خواستار بمباران اتمی ایران شده بود، خاطرنشان کردند: اگر امریکاییها راست می گویند که در مذاکرات جدی هستند، باید به دهان این افراد یاوه گو بزنند و دهان آنها را خرد کنند.
اما سؤالی که در ذهن بسیاری خطور می‌کند این است که رهبر انقلاب در فرمایشاتخود به اظهارات کدام سیاستمدار آمریکایی اشاره کردند؟ اشاره رهبر انقلاب به اظهارات "شلدون آدلسون"، پشتیبان وفادار و همیشگی رژیم صهیونیستی و از بزرگترین حامیان مالی حزب جمهوریخواه آمریکا بود.
[تصویر:  431578_130.jpg]
سلطان یهودی قمار، ایران را تهدید می کند!

آدلسون در میزگردی در دانشگاه«یشیوا» در 22 اکتبر 2013، گفت که آمریکا باید در مورد برنامه هسته‌ای ایران جدی‌تر باشد. مناقشه از آنجا آغاز شد که او گفت: «شما گوشی تلفن را برداشته و با جایی در نبراسکا تماس گرفته و می‌گویید: «بسیار خوب، پرتاب کنید» و سلاحی اتمی توسط موشک‌های بالستیک...

در ادامه مطلب...

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 687
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,786
  • بازدید ماه : 1,507
  • بازدید سال : 32,188
  • بازدید کلی : 279,551