loading...
کلبه کرامت،کلبه معنادار
عبدالمهدی بازدید : 138 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

لباس در ژورنالهای نیمه عریان بازار

تا همین چند سال پیش، فقط فروشگاه های لباسی که محصولاتشان از برندهای خاص خارجی بود به مشتری هایشان، ژورنال هایی را نشان می دادند که مانکن ها، لباسهای فروشگاه را به تن کرده بودند و با ژست های فریبنده شان، مشتری را که خود را جای آنها تصور می کرد برای خرید، وسوسه می کردند.

اما امروز در کوچه پس کوچه های شهر تهران، دیگر شمال و جنوب هم ندارد، پا در یک مغازه کوچک لباس فروشی هم که بگذارید قبل از آنکه لباسی را که انتخاب کرده اید با خود به اتاق پرو ببرید فروشنده پیشنهاد می کند، ژورنال مغازه را ورقی بزنید، ژورنال هایی که زیرزمینی بودنشان از نداشتن حتی یک خط توضیح درباره لباسها کاملاً خودنمایی می کند.

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 326 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دو شبکه ماهواره ای فارسی زبان که در شب اربعین سنگ تمام گذاشتند!

شبکه های ماهواره ای که به زبان فارسی برنامه پخش می کنند، هدف خود از تأسیس شبکه و پخش برنامه برای ایرانیان را احترام به سلیقه و نظر مخاطب ایرانی بیان می کنند و از "صداقت" و "رفتار حرفه ای" می گویند؛ اما آیا واقعیت هم همین است؟

صدای آمریکا(VOA) و  بی بی سی فارسی(BBC PERSIAN)  نیز از آن گروه از شبکه هایی هستند که ادعای احترام به دیدگاه و سلیقه مخاطبان خود را بارها مطرح کرده و می کنند؛ به خصوص بی بی سی فارسی که رئیس آن در سخنانش از واژه هایی مانند "رسانه حرفه ای"، "رفتار صادقانه"، "احترام به مخاطبان ایرانی" و ... سخن می گوید؛ اما اگر راستش را بخواهید بارها خلاف این شعارها عمل کرده اند؛ از استفاده از واژه مجعول برای خلیج فارس گرفته تا جعلی خواندن ایران و این بار ...

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 90 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

[تصویر:  Abbasi.jpg]


وبسایت «صراط المتحجرین» با تقطیع سی ثانیه‌ای یکی از سخنرانی‌های قدیمی استاد حسن عباسی بار دیگر به کشف جدیدی نائل آمد.
زنجیره تقطیع فیلم و صوت سخنرانی‌های اساتید محترم حسن عباسی،علی اکبر رائفی پور و... در تلویزیون‌ها و وب سایت‌های ضد انقلاب مانند بی بی سی، من و تو و VOA… ،دنباله‌ای در داخل کشور پیدا کرده است که مربوط به گروه متحجرین است
 البته دور نیست که گوی رقابت را از ضد انقلاب و اصلاح طلب جماعت بربایند.
از جمله این وبسایت‌ها
«صراط المتحجرین» است که با تمرکز بر یک کلیپ  سی ثانیه‌ای که در واقع تقطیع یکی از سخنرانی‌های قدیمی ایشان است، سعی در تطهیر کسانی نمود که حتی در محرم امسال بر خود نام دیوانگان ذوالجناح را نهادند البته از نقل قول اشعار سخیف و موهنی که در مجالس عزاداری! خود می خوانند شرمنده ایم.
در این راستا، فایل تصویری کامل این سخنرانی تحت عنوان «خوب بد زشت در نبردی مشکوک» که در حوزه سیاست خارجی در اردیبهشت سال ۸۵ در دانشگاه بوعلی سینا همدان ایراد شده بود را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید:

لینک دانلود تصویری:


منبع:باشگاه استراتژیست های جوان
یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 247 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)




Endgame
Blueprint for Global Enslavement


بازی نهایی
برنامه ای برای بردگی جهانی


این مستند مجموعه ی همه ی دست آوردها و تحقیقات من در مورد نظم نوین جهانیست.

( آلکس جونز )






دانلود مستند در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 181 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

 

امان از دست این افراطی‌ها که دست از سر دولت «تدبیر و امید» برنمی‌دارند.

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، همه ما به‌عنوان کسانی که شکر خدا در دوره «روحانی مچکریم» زندگی می‌کنیم، باید از مسئولان «مچکر» باشیم. علتش هم این است که وقتی عیبجویی از دولت یازدهم شده باشد خوارک یک مشت آدم افراطی، ممکن است تلاش‌های دولت «تدبیر و امید» به چشم کسی نیاید. در این بین بعضی معتقدند که هر جا شعار «روحانی ‌مچکریم» را بشود شنید، یقیناً حال و احوال همه برمی‌گردد سرجایش.
 
البته اقلیت خشونت‌طلب که فقط «چهل و نه و سه دهم درصد» هستند، ممکن است خوششان نیاید از این مطلب اما مهم نیست. مهم این است که «اکثریت پنجاه ممیز هفت‌دهم درصدی»، کلی کیف کردند از دیدن یک کلیپ خیلی خیلی خوب.
 
کدام کلیپ؟ همین دیروز پریروز بود که یک کلیپ از یک کارگردان خیلی خیلی مشهور و خیلی خیلی کار درست منتشر شد. موضوعش هم این بود که جناب روحانی چقدر خوب است (بر منکرش لعنت) هوا چقدر خوب است (حتی دودهای تهران هم دیگر بد نیست) اصلاً من چقدر خوبم! این کلیپ هم هیچ ربطی به کلیپ تبلیغاتی اوباما ندارد... راستی گفتید اوباما یاد این چماق به دست هایی افتادم که شعار «مرگ بر آمریکا» سردادند تا از صهیونیست‌ها حمایت کنند و توافق هسته‌ای صورت نگیرد، اما شکر خدا جناب اوباما گول آنها را نخورد و آمد گول دولت یازدهم را خورد و این دولت هم سر جناب پرزیدنت شیره مالید و فریبش داد و اغفالش کرد و با وی توافقنامه نوشت، آن هم یک توافقنامه‌ای از نوع هسته‌ای.
 
در هر صورت، بی‌ربط یا با ربط، جایزه ویژه اسکار امسال توسط دستان مبارک سازنده محترم فیلم «آرگو» باید تقدیم بشود به کارگردان خیلی کاردرست کلیپ «روحانی مچکریم» بخاطر یک کپی بی‌نقص از کلیپ تبلیغاتی پرزیدنت اوباما.
 
توضیح
 
شباهت موجود میان کلیپ سال 2008 اوباما با کلیپ سال 1392 رئیس جمهور محترم خودمان، خیلی هم خوب است کی گفته بد است؟ اصلاً این همانا اصل تفاهم فرهنگی است! تازه با این همه ویژگی‌های خوب:
 
الف- تبدیل دخترکان خوش حجاب! به دخترکان چادری که بیایند جلو دوربین و ...
 
ب- تشویق و تبلیغ و ترغیب موضوع تک‌خوانی یا همان خوانندگی خانم‌ها با کمک تصویر (و نه صوت) آن هم در شرایطی که لابد از نظر جناب کارگردان، این امر حلال است و البته وزیر محترم ارشاد در همین زمینه یکسری فرمایشاتی فرموده بودند!
 
ب- خوانده شدن قرآن وسط موسیقی
 
ج- استفاده از انواع سازهای موسیقی که باعث می‌شود آدم هوس حرکات خاصی به سرش بزند.
 
 

کلیپ تبلیغاتی اوباما با گیتار
[تصویر:  obama-000050%20copy.jpg]


کلیپ 100 روزگی دولت یازدهم  و گیتار!
[تصویر:  rohani-000054%20copy.jpg]


خوانندگی خانم‌ها در کلیپ 100روزگی دولت یازدهم
[تصویر:  rohani-000057%20copy.jpg]



یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 116 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
مصاحبه استاد حسن عباسی با تسنیم درباره سربازی و افزایش سن ازدواج

[تصویر:  139208251927145171554193.jpg]

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ حسن عباسی از جمله چهره‌هایی است که نظرات و دیدگاه‌های وی در حوزه‌های سیاسی،‌ اجتماعی،‌ اقتصادی،‌ فلسفی و فرهنگی نشان از مطالعه و تحقیقات گسترده وی دارد که به واسطه حساسیت و اهمیت آن‌ها در کانون توجهات او قرار گرفته است. نظرات عباسی از بانکداری اسلامی و مقابله با ربا تا سخنان بی‌پرده سیاسی و نقدهای اساسی به فرهنگ غرب و شبکه‌های خبری و تبلیغی آن سوی آبی، و حتی انتقادات وی به فلسفه همه و همه نشان دهنده حساسیت او نسبت به موضوعات جدی پیرامونی جامعه است که با چاشنی جسارت نفوذ کلامش اثرگذاری بیشتری یافته است. در فرصتی نه چندان طولانی در حاشیه بازدید او از خبرگزاری تسنیم فرصت را غنیمت شمردیم و مساله سربازی را با وی مطرح کردیم و نظرش را جویا شدیم: 
حرفه‌ای شدن سربازی یک اصل است/ نیروهای مسلح باید با سعه صدر بیشتری اجازه نقد بدهند

تسنیم:

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 122 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
گزارش از سخنرانی دکتر حسن عباسی در مراسم رونمایی از سایت متن زندگی

[تصویر:  site-matnezendegi-600x330.jpg]
به نقل از رجانیوز، عصر دیروز آیین رونمایی از پایگاه اینترنتی متن زندگی با حضور جمعی از فعالین عرصه سبک زندگی و با سخنرانی استاد حسن عباسی در تالار گفت‌وگوی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب(سرچشمه) برگزار شد.
در ابتدای برنامه و پس از تلاوت قرآن مجید، محسن دریالعل -سردبیر سایت متن زندگی- ضمن خوش‌آمدگویی به حضار به تشریح اهداف و برنامه‌های گروه متن زندگی پرداخت. دریالعل هدف سایت متن زندگی را دسترسی آسان مخاطب عام به پژوهش‌ها و محصولات تولید شده در این عرصه عنوان کرده و تاکید نمود فعالیت سایت متن زندگی تنها به تولید تکست و محتوای مکتوب در حوزه سبک زندگی خلاصه نخواهد شد و سعی مجموعه برآن است که بتواند محتوای تولید شده توسط دو کانال تعریف شدة شبکة اساتیدی و شبکة نخبگانی که با سازوکارهای تعیین شده به تولید محتوا می‌پردازند را در قالب‌های متنوعی مانند نشریة الکترونیک، برنامة رادیویی، اینفوگراف‌های مقایسه‌ای، درخت سبک زندگی، نشست و همایش، تصویرسازی و کاریکاتور، داستان خردسال و کودک و … بازتولید کرده تا بتواند جامعه گسترده‌تری را مخاطب خود قرار دهد.
سردبیر سابق ماهنامه‌ی سینمارسانه همچنین با توضیح و تبیین چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو برای تولیدکنندگان و مسئولین این حوزه افزود: سایت متن زندگی در کنار این، قصد دارد تبلیغ و توزیع محصولات کاربردی در قالب بازارچه فروش و تبلیغات را در دستور کار قرار دهد و آن‌ها را در اختیار مخاطبین بگذارد.
در ادامه جلسه استاد حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز پس از تشکر از دست‌اندرکاران مجموعة متن زندگی، مقوله سبک زندگی را از دو منظر قابل بررسی دانستند. نخست سبک زندگی به مثابه دین و دوم سبک زندگی به مثابه فرهنگ. ایشان در مورد نخست به تبیین جایگاه دین و سبک زندگی در اندیشه اسلامی (حیات طیبه) و غربی (حیات خبیثه) پرداخته و در ادامه درباره سبک زندگی به مثابه فرهنگ، با اشاره به خلأ موجود در حوزة فرهنگ سازمانی و سبک زندگی برای صنوف مختلف هشدار دادند که اگر همانگونه که روحانیت به عنوان اولین صنف انقلابی – اسلامی منش و سبک زندگی خاص خود را تثبیت کرده و همچنین پس از انقلاب اسلامی از دل تفکر انقلابی، سبک زندگی بسیجی استخراج و تولید شده است، ما نیز سبک زندگی صنوف و قشرهای مختلف را تولید نکنیم در آینده با مشکلات جدی روبه رو خواهیم شد.
عباسی در ادامه تصریح کرد: باید در صنوف مختلف حوضچه‌ای از رفتارها و اخلاقیات که در واقع سبک زندگی آن صنف یا فرهنگ سازمانی آن‌ها هستند را تشکیل دهیم تا هر فردی که در آن قرار می‌گیرد همرنگ آن شود و این گونه می‌توان بیان کرد که فرهنگ سازمانی شکل گرفته است. مانند اتفاقی که در نیروهای مسلح رخ می‌دهد یا در روحانیت با پوشیدن لباس پیامبر رفتار و گفتار و منش آن‌ها دارای ملاک‌ها و الزامات خاص خود می‌شود.
همچنین در ادامه صحبت استاد حسن عباسی به مقوله‌ای مهم در سبک زندگی اسلامی پرداختند و با اشاره به این نکته که به تصریح مراجع معظم تقلید بیش از ۸۰% اقتصاد کشور ربوی است، تاکید کردند تا زمانی که ما سبک زندگی اقتصادی را از دل تفکر انقلاب اسلامی استخراج نکنیم با این مشکلات مواجه خواهیم بود و برای رسیدن به سبک زندگی اسلامی لازم است تمام ارکان و ساختار جامعه، اسلامی شود و اقتصاد از مهمترین و الویت‌دارترین آن‌ها است که باید با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همچنین علماء معظم، رسیدن به سازوکار و چهارچوب اقتصاد اسلامی در دستور کار تمام افراد جامعه قرار گیرد و همه مردم به اندازة خود برای رسیدن به آن تلاش کنند و ارگان‌های مربوطه به تولید محتوای آن بپردازند تا جامعه اسلامی از شر اقتصاد بانک مبنا و پول مبنا که شکل مدرن اقتصاد ربوی است نجات پیدا کند وگرنه تمام تلاش‌ها در مقوله سبک زندگی بدون رسیدن به اقتصاد اسلامی بی نتیجه خواهد ماند.
در پایان نیز آقای عباسی با اشاره به نزدیکی روز ۱۳ آبان؛ استکبار سیتزی را یکی از رئوس سبک زندگی دینی قلمداد کرده و تصریح کردند بدون اعلام برائت از استکبار، حیات دینی محقق نخواهد شد. پس از پایان صحبت‌های استاد حسن عباسی این آیین به کار خود پایان داد.

 


یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 102 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
دانلود مستندجنجالی/بحران خاموش-بخش اول


[تصویر:  IMAGE635190860510862773.jpg]

مستند بحران خاموش با موضوع بررسی وضعیت آموزشی مهدهای کودک کشور و بر اساس تصاویری منتشر نشده از این مراکز آموزشی، تولید شده، پس از گذراندن مراحل نهایی تدوین آماده نمایش شده است.

 

این مستند که مراحل تولید آن در سال 91 طی شده است، حکایت از بحرانی خاموش در مقاطع آموزشی پایه دارد که به خاطر نبود نظارت و برنامه ریزی و ناهماهنگی سازمان ها و نهادهای مربوطه به بروز معضلات فرهنگی و اجتماعی در سال‌های آتی منجر خواهد شد.
اکران خصوصی این مستند از هفته سوم شهریور ماه در جلساتی با حضور اساتید دانشگاه، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس ، فعالین دانشجویی، ائمه جماعات و امور مساجد، مسئولین بهزیستی و آموزش و پرورش، حوزه های بسیج و چهره های فرهنگی کشور، برگزار خواهد شد و آغاز اکران‌های عمومی مستند از هفته دوم مهرماه در دانشگاه های سراسر کشور خواهد بود.

 

همچنین برگزاری میزگردهای تخصصی نقد و بررسی مستند و نیز بررسی وضعیت آموزشی مهد‌های کودک کشور از دیگر برنامه های «خبرگزاری دانشجو» در دانشگاه های کشور است.

لینک دانلود:

 

با حجم 26MB

 

[تصویر:  hq.png]
با حجم 95MB
تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV
 یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 112 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
استاد حسن عباسی در نشست پژوهشی نظریه‌پردازی هنر انقلاب/۳

حسن عباسی: هنر افسرده نباید به فضای هنر انقلاب راه یابد/ هنر اصیل ریشه در وحی دارد
[تصویر:  13920121162246697367773.jpg]

خبرگزاری تسنیم: حسن عباسی، پژوهشگر و مدیر اندیشکده یقین گفت: از نظر حکما هنر از وحی جدا نیست؛ هنر در واقع تبیین وحی، سپس تبدیل آن به عقل و انتقال عقل به حس و بیان آن از طریق رسانه است.
 
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حسن عباسی، پژوهشگر و مدیر اندیشکده یقین، در نشست پژوهشی نظریه‌پردازی و آموزش در هنر انقلاب اسلامی که در حوزه هنری برگزار شد، با تاکید بر اینکه هنر افسرده نباید به فضای هنر انقلاب اسلامی راه یابد، اظهار کرد:
امروز در مجموعه‌های طنز تلویزیون، سینما و تئاتر ما هنر ابزوردی دیده می‌شود که با سازوکار هنر انقلابی سازگار نیست و این به دلیل ورود و رشد برخی سازوکارهای مخدوش در بنیان‌های نظری هنر امروز ما ست.
عباسی با بیان اینکه از نظر حکما هنر از وحی جدا نیست، افزود:
هنر در واقع تبیین وحی، سپس تبدیل آن به عقل و تبدیل عقل به حس است. هنر در نتیجه‌ انتقال حس به وجود می‌آید که در نهایت از طریق رسانه هنری معرفی می‌شود. هنر از علم و معرفت و بالتبع از حکمت مجزا نیست و حکمت هم با وحی یکپارچگی و پیوستگی تام دارد.
این پژوهشگر افزود:
 هنگامی که میان این اجزا ارتباط معنی دار برقرار شود، سیستم و نظام منسجمی شکل می‌گیرد که پیوستگی و یکپارچگی میان اجزاء آن دیده می‌شود و هر جزء معنای خود را در دل این نظام پیدا خواهد کرد.
وی افزود:
در صیرورت هنر ابتدا وحی و دین دیده می‌شود، سپس حکمت و معرفت را می‌بینیم که در نهایت هنر خود را در قالب رسانه به ظهور می‌رساند. اینکه می‌گوییم قبل از رسانه هنری خود هنر وجود دارد به این معنی است که هنرمند لایه‌های و ساحت‌های مختلف را به طور درونی به حس منتقل می‌کند و این فرایندی است که در نهایت به رسانه هنر تبدیل می‌شود.
مدیر اندیشکده یقین با اشاره به داستان حضرت یونس در قرآن کریم، گفت:
 کاردو کلودی از این داستان به خلق پینوکیو می‌رسد که بعد از ساخته شدن توسط شیاطین اغوا شده و در شکم ماهی گرفتار می‌شود و بعد از رهایی تبدیل به انسان واقعی شده و برمی‌گردد. این داستان بیانگر یک فرآیند و صیرورت است.
وی با تاکید بر اینکه گاهی توسط هنرمند انگاره معرفتی از کلام وحی استخراج و به اثر هنری تبدیل می‌شود، اظهار کرد:
این که بگوییم هنر صرفا جنبه سرگرمی دارد که متاسفانه این مسئله در فضای رسانه‌ای و هنری ما دیده وجود دارد، غلط است زیرا به لایه سطحی از وجود انسان یعنی فرح و حزن اشاره دارد.
این نظریه‌پرداز در خصوص نظریه‌پردازی هنر انقلاب اسلامی گفت:
نظریه‌پردازی هنر انقلاب اسلامی به این موضوع بستگی دارد که هنرمند این حوزه چه کسی است و چه ویژگی‌هایی دارد، نکته دوم این است که آیا منظر دید ما خدایی و وحیانی است یا منظری دنیایی داریم.
وی درباره آموزش هنر انقلاب اسلامی گفت:
برای آموزش هنر انقلابی آموزه‌ها بایستی دسته‌بندی شود و آموزگارانی شایسته این آموزه‌ها را آموزش ‌دهند که متاسفانه امروز از اهمیت و لزوم آموزش مبانی هنر غفلت شده است.
عباسی در پایان گفت:
 اجازه ندهیم انقلاب اسلامی که با کمک 124 هزار پیامبر و امامان معصوم(ع) به دست ما رسیده و باعث ایجاد امید به مستضعفان و به چالش کشیدن مدرنیته شده، آسیب ببیند.

منبع:نسیم

یا علی
عبدالمهدی بازدید : 98 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
حسن عباسی، نماینده وزارت ارشاد در صدور مجوز نمایش در سینمای ایران 
خبرگزاری تسنیم :
 ظاهرا همه مراحل ساخت یک فیلم سینمایی در ایران در نهایت به حسن عباسی منتهی می‌شود.
[تصویر:  abasi.jpg]
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم در لابه‌لای اخبار این روزهای جشنواره فجر و در میان همه شایعات مربوط به ممیزی‌ها و اصلاحیه‌های فیلم‌های متقاضی حضور در جشنواره فجر امسال بار دیگر یک نام آشنا در مدیریت فیلم‌ها در سینما تکرار می‌شود:
حسن عباسی.
پوران درخشنده کارگردان فیلم «هیس! دخترها فریاد می‌زنند» دیروز در گفتگو با خبرگزاری مهر گفته بود که از ارشاد خواسته است که یک نماینده از شورای پروانه نمایش به او  معرفی کند تا در مورد فیلم و اصلاحیه‌هایی که به او خورده است صحبت کند، ارشاد هم حسن عباسی را به او معرفی کرده است و درخشنده و عباسی سرانجام بر سر اضافه شدن یک دیالوگ به فیلم به توافق رسیده‌اند.
همین یک ماه پیش بود که خبر مراجعه مسعود کیمیایی فیلمساز مشهور سینمای اجتماعی به دفتر حسن عباسی برای مذاکره با او جهت صدور پروانه نمایش «دست تنها» در رسانه‌ها به گوش رسید. حسن عباسی در آن ملاقات ویژه خواستار این شده بود که کیمیایی فیلمنامه دیگرش را که به اعتقاد او قوی‌تر و منسجم‌تر است تبدیل به فیلم کند.
ساختمان اندیشکده یقین، مرکز بررسی‌های دکترینال در یکی از محله‌های قدیمی شمال شرق تهران در همه این یکی دو سال محل رفت‌وآمد سینماگرانی بوده است که مشکلی در دریافت مجوز برای ساخت یا نمایش داشته‌اند.
طبق روال اداری سازمان سینمایی سینماگرانی که قصد ساخت فیلم دارند برای گرفتن مجوزی قانونی برای ساخت فیلم ابتدا باید فیلمنامه را به شواری پروانه ساخت ارائه دهند، شواری که اعضای آن تا به حال در رسانه‌ها آفتابی نشده‌اند. بعد از طی این مرحله و صادر شدن مجوز ساخت، باید در مورد مالکیت آن تصمیم‌گیری نهایی شود و تهیه‌کننده و مالک اصلی فیلم مشخص شود و سرانجام در مرحله آخر فیلم باید به محض آماده شدن به شورای پروانه نمایش ارائه شود تا توسط این شورا بازبینی شود و مجوز نمایش آن صادر شود.
به نظر می‌رسد که همه این مراحل ساخت یک فیلم سینمایی در ایران در نهایت به نام حسن عباسی منتهی می‌شود. وی که  چند سالی است  با «مرکز بررسی های دکترینال» اش مشغول کار بر روی محورهای استراژیک فرهنگ ایرانی مختلف است بعد از داوری جشنواره فجر در سه سال گذشته  به این شورا پیوسته است و با توجه به سابقه و صبغه فرهنگی خاصش تصمیم گیرنده اصلی شورای فیلمسازی است.
قرار گرفتن حسن عباسی با این پیشینه فکری و سابقه فرهنگی خاص در یکی از مهمترین جایگاه‌های مدیریت سینمایی در کشور ظاهرا در این چند سال وضعیت نابسامان اعمال سلیقه‌های فردی و غیرفرهنگی در این موقعیت خاص سینما راکاهش داده است.
حسن عباسی در یکی دو سال اخیر بر مقوله‌های فکری در سینما هم متمرکز شده است و یک پروژه فکری جدید برای حلقه اطرافیانش تعریف کرده است:
«سینما
استراتژیک»

 


یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 109 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (1)
بسم الله الرحمن الرحیم
افتتاح سایت «متن زندگی» با سخنرانی دکتر حسن عباسی در ۱۱ آبان92 
[تصویر:  139208081541423901438195.jpg]
به گزارش  باشگاه استراتژیست های جوان و به نقل از خبرگزاری تسنیم بعد از توجه گسترده به مسئله سبک زندگی از سوی محافل علمی و فرهنگی کشور در طی چند سال گذشته خلا یک پایگاه جامع به عنوان مرجع پژوهش ها و متون و تولیدیات سبک زندگی به شدت احساس میشد .
در همین راستا سایت متن زندگی به همت تعدادی از فعالین عرصه سبک زندگی از چند ماه پیش فعالیت آزمایشی خود را برای پر کردن همین خلا آغاز کرد و حالا پس از یک تجربه و شروع موفق و دلگرم کننده فعالیت رسمی خود را از روز شنبه با سخنرانی آقای دکتر حسن عباسی رسما آغاز خواهد کرد.

مکان : میدان بهارستان نرسیده به چهارراه سرچشمه انتهای خیابان صیرفی پور مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی
زمان : شنبه ۱۱ آبان ماه ساعت ۱۸

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 171 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

چرا معماری در خدمت فرهنگ ایثار و مقاومت نیست


چرا معماری‌ای که برای شهروندان یادآور حماسه دفاع مقدس و در شأن شهدای گرانقدر ایران اسلامی باشد در سطح شهرهای کشورمان وجود ندارد؟ به راستی چرا مدیران فرهنگی و معماران و متخصصین هنرهای تجسمی کشور ما، این حماسه بزرگ را با خلق هنر شورانگیز معماری برای تمام نسل ها به یادگار نمی گذارند؟
بُعد تاریخی هویت ملی، آگاهی مشترک افراد یک جامعه از گذشته تاریخی و احساس دلبستگی به آن و احساس هویت تاریخی و هم تاریخ پنداری است که پیوند دهنده نسل های مختلف به یکدیگر است. تاریخ و گذشته تاریخی، وطن و سرزمین، نیاکان، باورها، زبان، عقاید، دین و اسطوره‌های مذهبی، حماسه‌ها، هنر و ادبیات کهن، نژاد، قومیت و سنن قومی عناصری هستند که "هویت فرهنگی" هر جامعه را می‌سازند.


رهبر معظم انقلاب در خصوص مفاخر ملی و تاریخی کشورمان و مقایسه آن با کشورهای غربی می‌گویند "در دنيا از چيزهائى كه جنبه‌ افتخارآميز هم خيلى ندارد، گاهى اوقات به عنوان مفاخر تاريخى استفاده مي‌كنند. آن كسانى كه مفاخر تاريخى را ندارند، براى خودشان خلق ميكنند! ما اين همه مفاخر تاريخى داريم، اين همه چيزهائى كه مايه‌ تفاخر تاريخى ملت ايران است، اعتماد به نفس ملت ايران است؛ چرا اينها را نشان ندهيم؟ يك نفرى براى من نقل مي‌كرد، مي‌گفت رفته بوديم يونان؛ ما را به مراكز گردشگرى گوناگون مي‌بردند و آنها را به ما نشان مي‌دادند؛ از جمله به نقطه‌اى بردند، گفتند اينجا همان‌جائى است كه سپاهيان ايرانى آمدند اينجا، از ما شكست خوردند. مردم را به يك بيابان خالى مي‌برند..

ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 89 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش ابنا، به دنبال بالا رفتن سن ازدواج و مجرد ماندن تعداد بسیاری از دختران در عربستان، گروهی از دانشجویان دختر در این کشور در تویتر فراخوانی را تحت عنوان "حلال بودن 4 زن در شرع اسلام" به راه انداختند.!

دانشجویان دختر در این صفحه از مردان می خواهند تا بیش از یک زن را به همسری انتخاب کنند. زیرا به باور آنها این امر به حل مشکل، مجرد ماندن دختران کمک خواهد کرد.

سایت "الوئام" عربستان نوشت: در این صفحه تصویری قرار داده شده که در آن شماری از دختران با انگشتانشان عدد چهار را نشان داده و با این اقدام به جایز بودن ازدواج مرد، با چهار زن در اسلام اشاره می کنند.
[تصویر:  427215_651.jpg]
دانشجویان مذکور از مردانی که توانایی و آمادگی چند همسری را دارند درخواست کرده اند که این امر را عملی نمایند.

در حالی که این پیشنهاد با استقبال شماری از دختران مواجه شده است، برخی دیگر از آنها به شدت از تبلیغ برای تعدد زوجات انتقاد و به طور قاطع با آن مخالفت کرده اند.


یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 97 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
پایگاه 598 - 1- سید جواد غروی در سال 1285 در نائین متولد شد و در سن یازده سالگی راهی حوزه علمیه اصفهان شد و به فراگیری علوم اسلامی پرداخت.

در سال 1356 وی به ساواک دعوت شد که وی خود را فردی شاه دوست و میهن پرست معرفی و ساواک نیزنامبرده را از روحانیون مثبت وعلاقمند به رژیم شاهنشاهی اعلام نمود. (اسناد ساواک - کتاب نوزدهم ص 194 و195)

نامبرده دارای افکار انحرافی درباب معراج پیامبر اسلام ،فرشتگان الهی ،شفاعت ،طهارت حضرت زهرا (س) و....می باشد.

به دنبال اعتراض علما اصفهان به سخنرانیها و نوشته جات انحرافی وی در جلسه ای که علما اصفهان نزد مرحوم ایت الله ارباب برگزار نمودند ،ایشان اظهار نمودند از ترس اینکه مبادا مورد ضرب وشتم مردم قرار گیرد وی را طرد نمی کنم .پس از اوج گیری انحرافات نامبرده استفتائاتی از طرف علما از حضرت امام خمینی ره و ایت الله العظمی خوئی ره صورت گرفت .
[تصویر:  43059_893.jpg]
علی اصغر غروی در کنار سید جواد غروی(پدر) امام خمینی ره درباره او نوشتند:

"با صحت مطالب فوق چنین شخصی منحرف از مذهب اهل بیت است ولازم است مومنین از او احتراز کنند وحضور در جماعت ومنبر این شخص حرام و در معرض گمراهی است"

مرحوم آیت الله خوئی ره نیز مرقوم نمودند:

"شخص مزبور از مصادیق واضحه ضال ومضل است وترویج چنین شخصی به حضور منبرش یا غیر ان فضلا از اقتداء به او جائز نیست وبر مومنین لازم است که از ترویج عقاید فاسده او جلوگیری نمایند"

او در تاریخ ۵ مهر ۱۳۸۴ از دنیا رفت.

2-سید علی اصغر غروی متولد سال ۱۳۲۵ در اصفهان فرزند (سید جواد غروی ) می باشد او عضو شورای مرکزی نهضت آزادی و مسئول شاخه اصفهان نهضت ازادی می‌باشد.

در میانه سال 1353 برای ادامۀ تحصیل به لبنان رفت و در سال 1355 به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشتۀ فلسفه اسلامی از دانشگاه لبنان و در سال 1358 به اخذ درجۀ دکترا در همان رشته از دانشگاه سن ژوزف بیروت نائل آمد.

نامبرده در مدت تحصیل در لبنان ارتباطی را با سرلشکر منصور قدر سفیر رژیم پهلوی در لبنان برقرار می کند. به نحوی که سرلشکر قدر در دیباچه جلدسوم کتاب "فلسطین واسرائیل " از "مساعدتهای بسیار ارزنده و همکاریهای پر ارزش یکی از دانشجویان دوره دکترای دانشگاه لبنان اقای علی اصغر غروی تشکر و قدردانی "نموده است.

سرلشکر قدر که بود؟

منصور قدر فرزند کاظم، در سال 1302ه.ش به دنیا آمد؛ وی پس از طی تحصیلات مقدماتی و اخذ دیپلم ریاضی، برای ادامه تحصیلات به دانشکده افسری وارد شد و تا درجه سرهنگی در مشاغل مختلف نظامی به کار مشغول بود؛ در سال 1337ه.ش با درجه سرهنگی به ساواک رفت و در قسمت اطلاعات خارجی (اداره کل دوم) مشغول به کار شد.

منصور قدر پس از مدتی به عنوان مامور ساواک به سفارت ایران در دمشق رفت و سپس به عنوان دبیر اول سفارت ایران در بیروت برگزیده شد. همچنین وی توانست پس از یک سال حضور در سفارت ایران در بیروت، در سال 1340ه.ش به ریاست اداره خاورمیانه در سازمان اطلاعات خارجی ساواک برسد. در سال 1340ه.ش به مدیریت اداره کل دوم ساواک (اطلاعات خارجی) رسید. در سال 1342ه.ش دوباره به لبنان سفر کرد و به عنوان رایزن درجه دو سفارت ایران در شهر بیروت مشغول به کار شد. در همین زمان همزمان با کار در سفارت ایران در لبنان، مسئول اداره ساواک در کشور سوریه نیز بود. پس از مدتی وی توانست به رایزن درجه یک سفارت و همچنین کاردار سفارت ایران در لبنان برسد.

منصور قدر از سال 1346ه.ش تا 1352ه.ش به اردن رفت و به عنوان سفیر ایران در آن کشور مشغول به کار شد. در سال 1352ه.ش به سفیری ایران در لبنان برگزیده شد و تا پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357ه.ش در این سمت مشغول به کار بود.

سرلشکر قدر از مخالفین و دشمنان سرسخت امام موسی صدر در لبنان بوده است ، و از سوی دیگر اقای علی اصغر غروی خود را همراه و نزدیک به امام موسی صدر معرفی می نموده است.قضاوت بر عهده خوانندگان!

3- روز چهارشنبه، اول آبان ماه 92، روزنامه «بهار» یادداشتی با عنوان «امام؛ پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی؟» به مناسبت عید غدیر منتشر کرد که در آن، شبهات زیادی درباره دلالت واقعه غدیر خم بر مسأله خلافت و زعامت سیاسی امیرالمؤمنین (ع) مطرح شده بود.

نویسنده این مقاله موهن که باعث شد سعید پورعزیزی مدیرمسئول روزنامه بهار رسما از خوانندگان بخاطر درج ان عذرخواهی کند ،کسی نبود جز فرزند سید جواد غروی!

 

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 78 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری نشست دکترین دیپلماسی قابل انعطاف در دانشگاه لرستان با حضور استاد حسن عباسی در ۷ آبان ۹۲

 

برگزاری نشست دکترین دیپلماسی قابل انعطاف در دانشگاه لرستان با حضور استاد حسن عباسی در ۷ آبان ۹۲

به گزارش باشگاه استراتژیست های جوان و به نقل از خبرگزاری فارس میلاد بهمئی  در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در خرم‎آباد گفت: نشستی سیاسی با عنوان (دکترین دیپلماسی قابل انعطاف) با حضور دکتر حسن عباسی رئیس مرکز مطالعات استراتژیک اندیشکده یقین و دردانشگاه لرستان برگزار می‎شود.

بهمئی افزود: این نشست پیرامون مسائل سیاسی ایران و جهان برگزار می‎شود.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: این نشست سیاسی سه‌شنبه هفتم آبان از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار می‎شود

یا علی

عبدالمهدی بازدید : 131 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (1)
بسم الله الرحمن الرحیم

نقد سریال NCIS؛ وقتی سریال آمریکایی "مرگ بر ایران" سر می‌دهد

طی سال‌های گذشته و با پیشرفت‌هایی که در زمینه‌هسته‌ای برای ایران به وجود آمده،سیل عظیمی از فیلم‌ها و سریال‌های غربی موضوع خود را به ایران و برنامه‌های هسته‌ای ایران اختصاص داده‌اند.
سریال‌ها و فیلم‌هایی که هر روز و هر ساعت با بمباران مخاطبان خودبه ایران هراسی در غرب دامن می‌زنند. از جمله­ این سریال‌ها، مجموعه­ پر مخاطب NCIS (Naval Criminal Investigative Service) می­ باشد؛ سریالی که به عنوان یکی از پر ببینده ترین سریال­هایآمریکایی در ژانر جنایی و با محوریت سرویس تحقیقات جنایی نیروی دریایی ایالات متحده NCIS بوده و تولیدآن از سال 2003 میلادی شروع شده است.
این سریال به عنوان مجموعه­ ای که تمامی مراحل ساخت و پخش آن توسطشبکه‌ی CBS آمریکا صورت گرفته و در حال حاضرفصل یازدهم آن توسط این شبکه پخش می‌شود، تاکنون موفق به دریافت جایزه‌های مختلفی شده است که از جمله آنها می‌توان...
 در ادامه مطلب...
عبدالمهدی بازدید : 174 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود سخنرانی استاد حسن عباسی در قم "دکترین دیپلماسی قابل انعطاف"

[تصویر:  IMG_1829.jpg]

لینک دانلود صوتی:

 
ویا
 
 
یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 151 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

تازه ترین آمار بردگی جنسی در اروپا

نشریه آلمانی اشپیگل، با انتشار آماری که پارلمان اتحادیه اروپا آن را جمع‌آوری کرده است، اعلام کرد در این قاره ۸۸۰ هزار نفر در شرایط «بردگی» به کار گماشته شده‌اند و از یک چهارم این افراد استفاده جنسی می‌شود. بنا بر این گزارش بالغ بر ۳ هزار و ۶۰۰ سازمان تبهکار در کشورهای اتحادیه اروپا وجود دارد. کمیسیون ویژه «سی‌آی‌آر‌ام» در اتحادیه اروپا که این آمار را جمع‌آوری کرده است می‌گوید سود ناشی از تجارت انسان به دست گروه‌های تبه‌کار بالغ بر ۲۵ میلیارد یورو (۳۴ میلیارد دلار) و سود حاصل از تجارت اعضای بدن برای آنها تا ۲۶ میلیارد یوروست. این گزارش می‌گوید کشورهای اتحادیه اروپا به دلیل فعالیت‌های گروه‌های تبهکار و نیز برای مبارزه با آن سالیانه تا ۲۹۰ میلیارد یورو (نردیک به ۴۰۰ میلیارد دلار) ضرر می‌کنند.


گزارش رادیو فردا در این زمینه می افزاید: قاچاق انسان و نیز «برده‌داری» در دوران معاصر از جمله مهم‌ترین مشکلاتی کشورها و دولت‌ها، به‌شمار می‌رود. گزارشی از سازمان ملل متحد در سال ۱۳۸۹ نشان می‌داد که تا آن زمان سالیانه ۵۰ درصد به قربانیان قاچاق انسان در اروپا افزوده می‌شد و با در نظر گرفتن سود آن، این موضوع به پر منفعت‌ترین عمل تبهکارانه در اروپا تبدیل شده بود. در حالی‌که تازه‌ترین آمار از ۸۸۰ هزار نفر در شرایط بردگی در اتحادیه اروپا می‌گوید، آمار سالیانه وزارت خارجه آمریکا، پیشتر، از ۲۷ میلیون نفر در کل دنیا گفته بود.

 کمیسیون تحقیقاتی پارلمان اتحادیه اروپا در عین حال از «رشوه» و «فساد اداری» به عنوان «خطری مهم» برای کشورهای عضو نام برده و می‌گوید این موضوع نیز سالیانه بالغ بر ۱۲۰ میلیارد یورو ضرر برای اتحادیه  همراه دارد. «سی‌آی‌آر‌ام» خواستار بسته شدن «بهشت‌های مالیاتی» در منطقه اتحادیه اروپا شده است؛ کشورها و مناطق کوچکی که به‌طور معمول مالیات کم‌تری در آنها گرفته می‌شود و برخی شرکت‌ها و ثروتمندان برای فرار از مالیات در آن کشورها به به ثبت شرکت دست می‌زنند. بهشت‌های مالیاتی و مشکلات ناشی از آن برای سیستم مالیاتی از جمله مهم‌ترین نگرانی‌های کشورهای پیشرفته به‌شمار می‌رود. مبارزه با این موضوع یکی از مهم‌ترین مسائلی بود که سران کشورهای موسوم به گروه ۲۰ در شهریور ماه گذشته در مورد آن به شور نشستند.

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 112 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری نشست “دکترین دیپلماسی قابل انعطاف” ۲۲ مهرماه در دانشگاه شهید باهنر کرمان



استاد حسن عباسی با موضوع «دکترین دیپلماسی قابل انعطاف» ۲۲ مهرماه در دانشگاه شهید باهنر کرمان سخنرانی می کند.
گزارش خبرگزاری دانشجو و به نقل از مرجع دانشجویان اندیشکده یقین ، مهران شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در کرمان، گفت: حسن عباسی با موضوع «دکترین دیپلماسی قابل انعطاف» ساعت ۱۳ فردا با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان و قرارگاه سایبری ۷۰۲ در تالار وحدت این دانشگاه سخنرانی می کند و همچنین در این دانشگاه از انیمیشن «آتو» نیز رونمایی می‌شود.
وی افزود: همچنین حسن عباسی با موضوع «پسرکُشی در قاموس رستم و ابراهیم (ع)» ساعت ۱۸ روز دوشنبه در سالن شهید قطب‌الدینی واقع در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کرمان به سخنرانی می‌پردازد.

لازم به ذکر است، انیمیشن ایرانی «آتو» (ATO) با عنوان «سربازان بین‌المللی» توسط شرکت فراسوی ابعاد در کرمان ساخته شده است و با نگاه کُمیک به دروغ‌گویی‌های آمریکا پیرامون تروریسم، شکست این کشور از جمهوری اسلامی ایران در ماجرای تسخیر پهپاد RQ170 توسط ایران و اعطای تسلیحات شیمیایی آمریکا به تروریست‌های خارجی سوریه می‌پردازد.
آتو، داستان گروهی از سربازان بین‌الملل است که برای نجات دنیا توسط سران کشورهای آمریکا، فرانسه، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی تشکیل می‌شود، در این مجموعه که در ۱۰ قسمت پنج دقیقه‌ای تولید شده است، موضوعات سیاسی روز دنیا در قالب طنز مطرح می‌شود.

لازم به ذکر است، پهپادهای آمریکایی به دام افتاده در تور اطلاعاتی ایران، بحران‌های اقتصادی جهان، بحران سوریه و پیش‌بینی‌های نوسترآداموس از جمله موضوعات این انیمیشن هستند.

یا علی

عبدالمهدی بازدید : 87 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

زهرا اشراقی در گفتگو با شرق الاوسط؛ صدای هایده و مهستی را دوست دارم/می خواهم تابو شکن باشم

قانون نوشت: زهرا اشراقی بی شک پس از سید حسن خمینی، شناخته شده ترین نوه آیت الله خمینی بنیان گذار جمهوری اسلامی است. او همسر محمدرضا خاتمی، دبیرکل حزب مشارکت و برادر رئیس جمهور پیشین ایران محمد خاتمی است. زهرا اشراقی در چند انتخابات مسئولیت ستاد جوانان اصلاحات را بر عهده داشت؛ او در عرصه عمومی و شبکه های اجتماعی حضوری فعال دارد و به بیان دیدگاه های جسورانه اش شهرت دارد.


پس از دوم خرداد 76 و روی کار آمدن دولت اصلاح طلب محمد خاتمی، در ایران موجی از امیدواری پدیدار شد، این روزها هم شنیده می شود که فضای امید در ایران به وجود آمده، چه شباهت ها و تفاوت هایی بین خرداد 16 سال پیش و خردادماه گذشته که روحانی روی کار آمد می بینید؟

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 151 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

ناصرالعمر؛ از صدور فتواي ذبح شيعيان تا جهاد نكاح با محارم

در ادامه‌ی بررسي شخصيت‌ها وعلماي وهابي و تكفيري كه در راستاي آتش‌افروزي ميان مسلمانان و در راستاي نقشه‌هاي شوم دشمنان گام بر مي‌دارند، اين بار به سراغ بررسي نظرات و ديدگاه‌هاي يكي از دشمنان سرسخت شيعيان و از مخالفان تندروي حزب الله و ايران به نام شيخ «ناصر العمر» مي‌رويم.

بيوگرافي شیخ ناصر بن سلیمان العمر
شيخ "ناصر بن سليمان العمر"، دبيركل بنياد مسلمانان عربستان سعودي و از چهره‌هاي سرشناس تندرو و افراطي وهابي است.
ناصر بن سليمان بن محمد العمر (متولد 1373ه/ 1952) در روستاي مريدسية وابسته به شهر بريده در منطقه القصيم به دنيا آمد. دوران دبيرستان خود را در سال 1390 هجري قمري در مركز علمي رياض به پايان رساند سپس در سال 1394 ه تحصيلات دانشگاهي خود را در دانشكده شريعت به پايان برد و سپس به عنوان مربي در دانشكده اصول دين – بخش علوم قرآني- در دانشگاه اسلامي امام محمد بن سعود انتخاب گرديد.

 
در سال 1979 فوق ليسانس خود را از دانشكده اصول دين – بخش علوم قرآني- و در سال 1984 دكتراي خود را از همين دانشكده اخذ نمود. در سال 1404 ه به عنوان استاديار و در سال 1410 به دانشياري ارتقا يافت و در سال 1414 به درجه استاد تمامي نائل گرديد.

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 76 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

اسرائیلی‌ها نگذاشتند مربی‌ام بیاید/ ورزش با حجاب انتخاب خودم بود

وقتی نفرات وارد سالن شدند، بیش از همه به چشم می آمد. چفیه ای که به عنوان حجاب استفاده کرده بود، باعث شد تا نگاه ها در سالن برگزاری مسابقات کاراته سومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی  به او معطوف شود. البته، در ادامه چفیه را از سرش برداشت و از پوششی مانند دختران اعزامی ایران استفاده کرد  تا روی تاتامی برود.

خودش را "دوحه مصطفی بشارا" معرفی می کند. برای اولین بار است که در مسابقاتی در چنین سطح شرکت می کند. قبل از این در بازی های غرب آسیا در اردن شرکت کرده بود که به عنوانی نرسیده بود. این بار نیز در حالی از مسابقا کاتا حذف شد که به نظر می رسید داوری ها بی تاثیر نبوده است.


"... در بسیاری مواقع نمی توانم برای تمرین به آنچه مورد نظرم است، برسم. برای همین بازی ها نیز قرار بود مربی ام بیاید؛ اما به او اجازه ندادند چرا که در غزه زندگی می کند. اسرائیلی ها نگذاشتند که او با من بیاید ..."
در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 129 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

نگاهی به فیلم سورس کد

يکی از اساسی ­ترين تهديداتی که قوای فکری ­- فرهنگی يک کشور را با چالش روبرو می­ سازد، نبردی است ناهمگون و پنهان که با حرکت خزنده خود پيکره اصيل و بومی يک جامعه را از هم می­ گسلد، اين تهديد پنهان که عنوان جنگ نرم را بر پیشانی خود دارد، به تعبير تئوريسين معروف آمریکايي، جوزف نای نويسنده کتاب "قدرت نرم" چنين است­:

«وقتی بتوانيد ديگران را وادار کنيد ايده­ هايتان را بپذيرند و آنچه را بخواهند که شما می­ خواهيد، در اين صورت مجبور نخواهيد بود برای هم جهت کردن آنها با خود، هزينه زيادی صرف سياست هويج و چماق کنيد. اغواء هميشه مؤثرتر از اکراه است و ارزش ­های زيادی مانند دموکراسی، حقوق بشر و فرصت های فردی وجود دارند که به شدت اغواء کننده­ اند...».

از قرون هجدهم و نوزدهم ميلادی که ماترياليسم(مکتب اصالت ماده) به عنوان يک مکتب نمود يافت؛ غربی­ ها با برنامههای از پيش طراحی­ شده آن را در مقابل مکتب ايده­ آليسم قرار دادند.

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 107 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

از کشف حجاب تا همکاری با یک صهیونیست برای دشمنی با ایران

«دیگر نمی خواهم فرصت‌ها را از دست بدهم. من هر چند عاشق ایرانم ولی می‌خواهم اینجا {آمریکا} بمانم».

گلشیفته فراهانی جنجال‌هایش را اینگونه آغاز کرد. جنجال کشف حجاب یک بازیگر نام‌آشنا که بی سروصدا به آمریکا رفت و ناگهان هوس کرد برای همیشه در آنجا بماند. فکر می‌کرد تضمین حضور همیشگی‌اش در بلاد غربت، له کردن یک روسری زیر پایش است و تمام! 

همان روزها عده‌ای معتقد بودند که او باز می‌گردد، اما فراهانی هر روز مصاحبه می‌کرد و با لبخند به دوربین‌ها خبر از رضایتی می‌داد که دور از وطن کسب کرده و می‌خواهد آنجا ماندگار باشد. او خودش را تضمین شده می‌دید! تضمینی که البته در نامش هم «دروغ» وجود داشت؛ مجموعه دروغ‌ها (body of lies) نام اولین فیلمی بود که  خانم بازیگر در کسوت یک چهره بین‌المللی در آن حضور یافت. فیلمی با موضوع جنگ و البته بر ضد مردم عراق به کارگردانی «ریدلی اسکات» و بازی «لئوناردو دی کاپریو». نام این دو غول سینمایی کافی بود تا فراهانی بازی را تمام شده ببیند. اما بازی آنگونه که فراهانی می‌خواست پیش نرفت.

«مزخرف»! این عنوانی بود که منتقدان به اثر ریدلی اسکات دادند. انتقادها از هر طرف به سمت این فیلم روانه شد و همه چیز حتی بازی لئوناردو دی‌کاپریو مورد انتقادهای شدید قرار گرفت. مجموعه دروغ‌ها فروش تاسف باری داشت و حتی خود کارگردان معتقد بود...

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 291 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

نقدی بر فیلم پل چوبی،وقتی عشق با هوس تفاوتی ندارد

فیلم پل چوبی (1390) چهارمین ساخته مهدی کرم‌پور، با یک سال تأخیر از روز چهارشنبه 6 شهریور در تهران اکران شد و در مدت 35 روز به فروش هشتصد میلیون تومانی در کشور رسید. پل چوبی، ششمین و آخرین فیلمی بود که حوزه هنری در شهریور سال گذشته با اکران آنها در سینماهای تحت مدیریت خود مخالفت کرد. فیلم پل چوبی ماجرای امیر و شیرین را در سال 1388 روایت می‌کند، از لحظه تحویل سال تا اواخر زمستان. فیلمی که زندگی خانوادگی این زوج را با ملقمه‌ای از سیاست روایت می‌کند.

 
خلاصه داستان
زنده شدن عشق دوران جوانی امیر لطفی (بهرام رادان) با رجعت معشوقه سابق نازلی خانم (هدیه تهرانی) از خارجه به محلۀ قدیمی پل چوبی، آمیخته با برخی حواشی انتخابات سال 88، شک و تردید از خیانت زوجه یعنی شیرین خانم (مهناز افشار) و رابطۀ او با استاد...

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 104 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

آیا سلفیه نماینده سه قرن اول اسلام است؟

این مقاله از مبانی مکتب سلفیه و وهابیت سخن می گوید که در عصرجدید میان اعراب و مسلمانان به مکتب "تکفیری" شهرت یافته و «سید قطب» به عنوان رهبر و بنیانگذار این تفکر اخوانی تکفیری به شمار می آید و این تفکر در حال حاضر در تلاش برای اشاعه وهابیت و سلفی گری در سوریه است تا این کشور نیز به مجموعه کشورهای عربی ملحق شود که به آیین وهابیت و سلفیت درآمده اند و در برابر دلارهای قطری و سعودی و وعده‌هاي وهابي‌ - اخواني سرفرود آورده اند.

مقوله سلفی گری موضوع مورد بحث بسیاری از پژوهشگران بوده و هست و به سادگی می توان گفت، ریشه نشو و نمای سلفی گری به دوره پیامبر (ص) و اصحابش باز می گردد. پیامبر (ص) و صحابه اش همواره بر این نکته تاکید داشتند که جامعه اسلامی باید پیاده کننده دقیق آموزه های اسلام باشد و از آموزه های جاهلیت ببُرد تا به این ترتیب امکان تشکیل یک جامعه صادق، دلسوز و مهربان فراهم شود و دین از دروازه مکارم اخلاق به مردم القا و آموزش داده شود.

همان گونه که در میان سلفی ها و مکتب سلفی گری حدیثی به نقل از پیامبر(ص) وجود دارد که اظهار می کند: «بهترين مردم، مردم قرن من هستند، سپس كساني كه پس از ايشان مي‏ آيند و سپس ديگراني كه درپي آنان مي ‏آیند». در اینجا پیامبر (ص) سه نسل را در سه قرن مشخص می کند و ممکن است، این سه نسل در ظرف کمتر از سه قرن زیست کنند.


با توجه به آنچه گذشت، سوالی که در اینجا پیش می آید، این است: آیا تمام افرادی که در سه قرن اول اسلام زندگی می کردند، افراد خوب، مسلمان و مومنی بودند؟ اگر این گونه بودند، پس چگونه است که ما امروزه بسیاری از قبایل مسلمان را بد می خوانیم، درحالی....

ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 95 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

لبخند ژکوند به غارت میراث فرهنگی+ تصاویر

سالیان درازی است که غرب، برای توسعه ی تمدنی خود به پروژه "دیگر سازی" روی آورده و علی رغم ادعای بی طرفی در خدمت به اهداف علمی و دانش پژوهی، همواره بازنمایی های غلطی را نسبت به شرق داشته است و راه را برای سلطه ی نظامی، جایگزینی فرهنگی و بهره برداری اقتصادی هموار کرده است. یکی از مصادیق این رفتار، غارت میراث فرهنگی کشورهای شرقی است که در چندین دهه گذشته به مسابقه ای نفس گیر میان کشورهای غربی تبدیل شده بود. 

 
بر طبق پروتکل‌های بین المللی میراث فرهنگی، در هنگام تبادل آثار تاریخی می بایست آزمایشات دقیق کارشناسی توسط طرفین انجام شده و طرف تحویل گیرنده پس از تأیید نهایی و کسب اطمینان کامل، اصالت اثر را به افکار عمومی اطلاع رسانی کند و صد افسوس اینکه طبق اظهارنظر مسئولین ایرانی، از زمان تحویل تا زمان مراسم رونمایی جام شیردال، هیچ آزمایش کارشناسی توسط طرف ایرانی انجام نشده است.

طي سال‌هاي 1357-1333، که روابط ايران و آمريکا در عالي‌ترين سطوح بود، هیچگاه آثار باستانی به یغما برده شده از کشورمان توسط دولت آمریکا بازپس داده نشد.....

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 234 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

نگاهی تحلیلی به جدال یهودیان سفاردی و اشکنازی

علي رغم اينکه هر يک از دو گروه اشکناز و سفاردين به طور کلي جزو يهوديت قرار مي‌گيرند و علي رغم اينکه هر يک از دو گروه، تلمود بابلي (نه تلمود فلسطيني) را تنها مرجع مسائل ديني خود مي دانند،‌ همچنان بعضي از نقاط اختلاف بين اين دو گروه وجود دارد که برخي از آنها سطحي و برخي عميق مي باشد و اين اختلاف به محيط‌هاي فرهنگي که اعضاي هر يک از گروه هاي يهودي-سفاردين و اشکناز- در آن زيسته اند، برمي‌گردد. براي يهوديان اسپانيايي که سفاردي هستند_ شيوه خاصي در نماز خواندن و برپايي شعار ديني وجود داشته است که ادامه رسوم ديني يهودياني به شمار مي رود که در بابل حضور يافتند  و در آنجا پيشرفت کردند.
 


اما اشکناز،‌ اساساً عبادت‌هايشان به اصول يهوديت فلسطيني بر مي‌گردد. اختلافات بين دو گروه -‌اشکناز و سفاردي- در طول قرن‌ها عمق بيشتري يافته است و اين  در نتيجه اثر پذيرفتن سفارد در عبادت، تلاوت، ترتيل و سرودهايشان از ذوق عربي است. سفاردين‌ها...
در ادامه مطلب...
عبدالمهدی بازدید : 91 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

 بسم الله الرحمن الرحیم


روزگاري زورشان ميرسيد ميگفتند خميني رو به موزه ميفرستيم ....
 
الان ديدن زورشون نميرسه دارن يه امام جديد ميسازن .....
 
يهو همين دو هفته پيش يادشون افتاده اصن روزاي آخر امام با مرگ بر آمريکا هم مخالف بود .....
 
لذا توجه آقايون استوانه نظام رو به دوتا از آخرين پيامهاي امام بعد از نوشيدن جام زهر و چند ماه قبل از فوت جلب ميکنم :
 ..........................................................
 
اگر تمام جهان عليه من قيام کنند دست از حق و حقيقت برنمي‌دارم. من کار به تاريخ و آنچه اتفاق مي‌افتد ندارم....
 
پس راهي جز مبارزه نمانده است، و بايد چنگ و دندان ابرقدرت‌ها و خصوصاً امريکا را شکست، و الزاماً يکي از دو راه را انتخاب نمود: يا شهادت يا پيروزي.
 
امروز جنگ حق و باطل، جنگ فقر و غنا، جنگ استضعاف و استکبار، و جنگ پابرهنه‌ها و مرفهين بي‌درد شروع شده است
 
کمربندهاتان را ببنديد که هيچ چيز تغيير نکرده است.
 


خودتان و کشور و مردم اسلامي را در برابر امريکا اين‌قدر ذليل و ناتوان نکنيد. اگر دين نداريد، لااقل آزاده باشيد.
 

آنهايي که در اين چند سال مبارزه و جنگ به هر دليلي از اداي اين تکليف بزرگ طفره رفتند من مجددا به همة مردم و مسئولين عرض مي‌کنم که حساب اين‌گونه افراد را از حساب مجاهدان در راه خدا جدا سازند، و نگذارند اين مدعيان بي‌هنر امروز و قاعدين کوته‌نظر ديروز به صحنه‌ها برگردند.
 

اگر بندبند استخوان‌هايمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالاي دار برند، اگر زنده‌زنده در شعله‌هاي آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستي‌مان را در جلوي ديدگانمان به اسارت و غارت برند هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمي‌کنيم.
 
و در آخر از خدا مي‌خواهم که به پدر پير مردم عزيز ايران صبر و تحمل عطا فرمايد و او را بخشيده و از اين دنيا ببرد تا طعم تلخ خيانت دوستان را بيش از اين نچشد.....
 
http://www.shiaupload.ir/images/34055983124386433796.jpg

یا علی

عبدالمهدی بازدید : 73 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری نشست “دکترین دیپلماسی قابل انعطاف” با سخنرانی استاد حسن عباسی در دانشگاه صنعتی قم

استاد حسن عباسی رییس مرکز بررسی‏های دکترینال امنیت بدون مرز روز یکشنبه ۹۲/۷/۱۴ در دانشگاه صنعتی قم سخنرانی کرد.

این سخنرانی با موضوع “دکترین دیپلماسی قابل انعطاف از منظر نرمش قهرمانانه” در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی قم در ساعت ۱۶ برگزار می شود.


1375818_221172631380958_643345648_n

 

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 203 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

قوانيني که اطرافیان پادشاه از آن مستنثی هستند؛ بررسی ابعاد نقض حقوق بشر در امارات

آیا شهروندان کشور امارات حق تغییر دولت خود را خواهند یافت؟ گزارش هایی مبنی بر شکنجه افراد در این کشور وجود دارد. گاهی نیروهای امنیتی امارات خودسرانه شکنجه بازداشت شدگان را در دستور کار خود قرار می دهند. بازداشت خودسرانه و انفرادی مشکلی است که همچنان در این کشور باقی است. قوه قضائیه فاقد استقلال کامل می باشد.



دولت با مداخله به حریم خصوصی و آزادی های مدنی از جمله آزادی بیان، مطبوعات، تجمعات، مشارکت سیاسی را محدود کرده است. گزارش هایی از فساد اداری در دست است که از عدم شفافیت دولت حکایت دارد. سؤاستفاده خانگی از زنان، مشکل لاینحل کشور امارات است. ادعاهایی نیز مبنی بر زمینه سازی پلیس برای سوء استفاده خانگی وجود دارد. قاچاق انسان ادامه دارد و تبعیض قانونی و اجتماعی علیه زنان و اتباع خارجی فراگیر است. دولت به شدت حقوق کارگران خارجی را محدود کرده است. سوء استفاده از خدمه بومی و خارجی امری عادی و رایج است.

از سوی دیگر نتایج تحقیقات سالیانه واحد اطلاعات اکونومیست درباره وضعیت دموکراسی در ۱۶۷ کشور جهان بیانگر آن است که امارات متحده عربی...

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 199 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

  بسم الله الرحمن الرحیم

جزئیات گفت‌وگوی رؤسای‌جمهوری ایران و آمریکا/«ظریف» و «کری» مأمور فراهم کردن زمینه همکاری

در حالی که پایگاه ریاست جمهوری ایران لحظاتی پیش از گفت‌وگوی تلفنی بین رئیس جمهور ایران و آمریکا خبر داد منابع خبری مختلف جزئیات بیشتری از این گفت‌وگوی تلفنی ارائه می‌دهند.

پایگاه ریاست جمهوری ایران اولین جزئیات این گفت‌وگو را بدین صورت گزارش داد:

«در حالیکه رئیس جمهوری اسلامی ایران در حال حرکت از محل اقامت خود به سمت فرودگاه برای خروج از نیویورک بود، این تماس برقرار شد و طرفین پیرامون مسایل مختلف با یکدیگر گفت وگو کردند.

خبرگزاری فارس: «ظریف» و «کری» مأمور فراهم کردن زمینه همکاری/ اوباما: موفقیت به هیچ عنوان تضمین‌شده نیست

در این گفت وگوی تلفنی، دو طرف بر اراده سیاسی برای حل سریع مساله هسته ای تاکید کرده و زمینه را برای حل موضوعات دیگر و همکاری در مسائل منطقه ای مورد توجه قرار دادند.

در این گفت وگوی تلفنی روسای جمهوری ایران و آمریکا، همچنین وزرای امور خارجه خود را مامور کردند تا زمینه همکاری های لازم را هر چه زودتر فراهم آورند.»

روزنامه واشنگتن‌پست هم گزارشی از زبان باراک اوباما از این گفت‌وگوی تلفنی آورده است.

بر اساس این گزارش، اوباما در کاخ سفید گفت: «قبل از آنکه درباره وضعیتمان در کنگره و لایحه بودجه سخن بگویم، اجازه دهید درباره دو فرصت مهم در سیاست خارجی‌مان صحبت کنم.»

 

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 132 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
وب سایت مرجع دانشجویان اندیشکده یقین افتتاح شد .

[تصویر:  91721862485017223739.jpg]



به گزارش وب سایت مرجع دانشجویان اندیشکده یقین، این وب سایت در تاریخ ۱ مهر ۱۳۹۲ به صورت آزمایشی افتتاح شد.این وب سایت که حاصل ماه ها تلاش تعداد اندکی از شاگردان و علاقه مندان به استاد عزیز، دکتر حسن عباسی می باشد پس از هماهنگی های انجام شده با مرکز بررسی های دکترینال از این پس تحت نظارت مستقیم اندیشکده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

آدرس :

http://mersad128.ir

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 109 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه جنگ‌ها "عملیات روانی" در اولویت فعالیت نظامی رسانه‌ای آمریکایی‌ها قرار می‌گیرد که در آستانه جنگ سوریه، بار دیگر این موضوع برای غرب مهم شده است.

آیین‌نامه‌های ارتش آمریکا، دستورهایی هستند که برای آموزش نظامیان این کشور به کار گرفته می‌شوند.


پادکست زیر خلاصه‌شده آیین‌نامه مشترک شماره 3-13.2 ارتش آمریکا تحت عنوان «عملیات روانی» است. گروه جنگ نرم مشرق این پادکست را ترجمه کرده و برای آن زیر نویس فارسی قرار داده است. آنچه در ادامه می‌آید متن فارسی این پادکست است.

عملیات روانی که عموما با نام "PSYOP” شناخته می شود نقش مهمی در موفقیت درگیری های زمان صلح و همچنین عملیات های بزرگ دارد.

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 192 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

نقدی بر فیلم هیچ‌کجا، هیچ‌کس وقتی اشرار به حکم تکوینی خداوند، به مرگ بد و ناگهانی می‌میرند


«هیچ کجا، هیچ کس» سومین ساخته ابراهیم شیبانی،‌ فیلم هوشمندانه و خوش‌ساختی است. فروش این فیلم که در قالب اکران عید فطر از چهارشنبه 16 مرداد به روی پرده رفته، در مدت 46 روز به 506 میلیون تومان در تهران و 215 میلیون تومان در شهرستان‌ها رسیده است.

 


ابراهیم شیبانی در سومین فیلم خود به سراغ فیلمنامه‌ای از احمد رفیع‌زاده رفته است. ساختار این فیلم در نگاه اول مخاطب را شگفت‌زده خواهد کرد. زیرا سکانس‌ها مغشوش و نامرتب‌اند و توالی زمانی در فیلم رعایت نشده است. اما این ساختار غیرمتعارف

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 83 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

 بسم الله الرحمن الرحیم

می‌خواهیم چهره واقعی ملت ایران را به جهان معرفی کنیم

حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز پیش از عظیمت به نیویورک برای شرکت در شصت و هشتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در جمع خبرنگاران به تشریح اهداف و برنامه‌های سفر پنج روزه خود به آمریکا پرداخت.

وی تصریح کرد: اولین هدف این سفر این است که با استفاده از این فرصت ملت ایران را به عنوان ملتی فرهنگجو و صلح‌طلب که در پی پیشرفت کشورش بدون اینکه بخواهد به دیگران لطمه بزند، به جهانیان معرفی کنیم.

خبرگزاری فارس: می‌خواهیم چهره واقعی ملت ایران را به جهان معرفی کنیم

روحانی تصریح کرد: در سال‌های گذشته متاسفانه دست‌هایی چهره ملت بزرگ، متمدن و فرهنگ‌دوست ایران که مرکز ثبات منطقه و به دنبال صلح‌ است، به گونه‌ای دیگر به جهان معرفی کرد.

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 109 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

 

فیس بوک های داخلی با مجوز وزارت ارشاد! + تصاویر 


"صراط " - بعداز اعلام خبر برخورد نیروی انتظامی با پروژه "قرار های فیس بوکی" ، ظاهرا این قرارها به شکلی دیگر و در یک غالب قانونی در حال برگزاری است .[/b]

به گزارش خبرنگار صراط ، اگرچه نیروی انتظامی طی یک سال گذشته ، عده‌ای از شرکت ‌کنندگان در چند قرار فیس بوکی نظیر : "آب‌بازی " ، "خزبازی " یا " هندونه خوری " را دستگیر کرده است ، اما گزارشات نشان می دهد که قرارهای فیس بوکی به همین چند برنامه ختم نشده و با شکل و شمایلی جدید ، در فضای شبکه های اجتماعی داخلی هر هفته در حال انجام است .

[تصویر:  30929_231.jpg]

 

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 195 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 687
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,724
  • بازدید ماه : 1,445
  • بازدید سال : 32,126
  • بازدید کلی : 279,489