loading...
کلبه کرامت،کلبه معنادار
عبدالمهدی بازدید : 797 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

جنگ ایران و اسرائیل در بازی فرمانروایان جهان + عکس و فیلم

در نسخه جدید بازی "فرمانروایان جهان" شما به عنوان رئیس جمهور آمریکا با چالش جنگ اسرائیل با ایران مواجه می شوید و برای مدیریت آن باید اقدام کنید. نسخه جدید بازی فرمانروایان جهان ، چالش‌های جدید جهان امروز را مورد توجه قرار می‌دهد که عبارتند از: «کنترل پناهندگان پس از بروز فاجعه، استعمار کشورها، خرید اسلحه از بازار سیاه و دستیابی به منابع انرژی از نور خورشید گرفته تا استخراج نفت از اعماق دریا.



چالش نهایی در این بازی «مدیریت کشور آمریکا برپایه یک نظام جهانی در حال تغییر و مخاطره‌آمیز» است، شما می‌توانید این بازی را به صورت انفرادی یا با دوستان (افراد ۱۶ سال به بالا و از طریق اینترنت) اجرا کنید و حتی تصمیم بگیرید که همبازی شما یا رؤسای شبیه‌سازی شده کشورها، دوست یا دشمن شما باشند.
یکی از ویژگی‌های نسخه جدید بازی، وجود ۲۰ سناریوی بازی مثل سقوط مالی آمریکا، جنگ ایران و اسرائیل و جنگ جهانی سوم است که معضلات بشریت محسوب شده و کاربر باید نسبت به حل آنها اقدام کند

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 129 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

نگاهی به فیلم سورس کد

يکی از اساسی ­ترين تهديداتی که قوای فکری ­- فرهنگی يک کشور را با چالش روبرو می­ سازد، نبردی است ناهمگون و پنهان که با حرکت خزنده خود پيکره اصيل و بومی يک جامعه را از هم می­ گسلد، اين تهديد پنهان که عنوان جنگ نرم را بر پیشانی خود دارد، به تعبير تئوريسين معروف آمریکايي، جوزف نای نويسنده کتاب "قدرت نرم" چنين است­:

«وقتی بتوانيد ديگران را وادار کنيد ايده­ هايتان را بپذيرند و آنچه را بخواهند که شما می­ خواهيد، در اين صورت مجبور نخواهيد بود برای هم جهت کردن آنها با خود، هزينه زيادی صرف سياست هويج و چماق کنيد. اغواء هميشه مؤثرتر از اکراه است و ارزش ­های زيادی مانند دموکراسی، حقوق بشر و فرصت های فردی وجود دارند که به شدت اغواء کننده­ اند...».

از قرون هجدهم و نوزدهم ميلادی که ماترياليسم(مکتب اصالت ماده) به عنوان يک مکتب نمود يافت؛ غربی­ ها با برنامههای از پيش طراحی­ شده آن را در مقابل مکتب ايده­ آليسم قرار دادند.

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 159 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام انیمیشن"ظهور نگهبانان" به کودکان چیست؟

صنعت هالیوود، سالانه با ساختِ نزدیک به هزار فیلم  توانسته است هیمنه فرهنگی و رسانه ­ای وصف ناپذیری را بر جهانیان تحمیل کند؛ این روند اغواگری، در لوای سرگرمی و غفلت تا کنون آثار مخربی را در میان تمامی مخاطبان و بلاخص کودکان و نوجوانان به جا گذاشته است.

در این میان انیمیشن­ ها، علی رغم محدود بودنشان در نسبت با کل محصولات هالیوود جایگاه ویژه ­ای دارند؛ به مرور زمان و به مدد تکنولوژی­ها و پیشرفت­ های چشمگیر در این عرصه انیمیشن­ ها توانسته اند نفوذ خود را در میان تمامی مخاطبان هالیوود بسط دهند و با ایجاد جذابیت­ های بصری و کیفی لحظاتی سرگرم کننده تر از دیگر فیلم های هالیوودی را برای مخاطب رقم بزنند.

در انیمیشن، همانند دیگر فیلم­ های هالیوود بزرگترین خطر را می‌توان در بْعد سرگرمی آن جستجو کرد؛ انیمیشن در ظاهری سرگم کننده تر از دیگر فیلم های هالیوود به خوبی توانسته است با اغواگری شدید و ذائقه سازی هوشمند و هم چنین باور مند سازی مخاطب، خواسته های خود را در غالب سرگرمی و تفریح به مخاطب القا کند.

یکی از ویژگی­­­ های انیمیشن­ ها که موجب نگرانی­ های زیادی شده است مخاطب آن می‌باشد، طیف وسیعی از بینندگان انیمیشن­ های هالیوودی کودکان و نوجوانان هستند.انیمیشن­ ها به دلیل ذات سرگرم کننده تر خود در نسبت با فیلم های رئال موجب غفلت بیشتر و اغواگری دو چندان خواهند شد، به این دلیل انیمیشن از حساسیت به مراتب بیشتری برخوردار است چرا که در ظاهر آن هیچ گونه پدیده­ اغوا کننده­ ای وجود ندارد و مخاطب صرفا برای گذراندن وقت و لذت بردن....

در ادامه مطلب.....

 

عبدالمهدی بازدید : 234 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

نگاهی تحلیلی به جدال یهودیان سفاردی و اشکنازی

علي رغم اينکه هر يک از دو گروه اشکناز و سفاردين به طور کلي جزو يهوديت قرار مي‌گيرند و علي رغم اينکه هر يک از دو گروه، تلمود بابلي (نه تلمود فلسطيني) را تنها مرجع مسائل ديني خود مي دانند،‌ همچنان بعضي از نقاط اختلاف بين اين دو گروه وجود دارد که برخي از آنها سطحي و برخي عميق مي باشد و اين اختلاف به محيط‌هاي فرهنگي که اعضاي هر يک از گروه هاي يهودي-سفاردين و اشکناز- در آن زيسته اند، برمي‌گردد. براي يهوديان اسپانيايي که سفاردي هستند_ شيوه خاصي در نماز خواندن و برپايي شعار ديني وجود داشته است که ادامه رسوم ديني يهودياني به شمار مي رود که در بابل حضور يافتند  و در آنجا پيشرفت کردند.
 


اما اشکناز،‌ اساساً عبادت‌هايشان به اصول يهوديت فلسطيني بر مي‌گردد. اختلافات بين دو گروه -‌اشکناز و سفاردي- در طول قرن‌ها عمق بيشتري يافته است و اين  در نتيجه اثر پذيرفتن سفارد در عبادت، تلاوت، ترتيل و سرودهايشان از ذوق عربي است. سفاردين‌ها...
در ادامه مطلب...
عبدالمهدی بازدید : 137 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

نقد فیلم "چکش عظیم" برای نابودی فطرت انسان غربی

در دنیای مدرن صنعت سینما جایگاه ویژه­ ای پیدا کرده­ و هالیوود سالانه با ساخت بیش از 900 فیلم سینمایی در جهت به دست گرفتن اذهان عمومی و پیش برد قدرت نرم خود میلیارد­ها دلار هزینه می­ کند. امروزه، ساخت فیلم­ های سینمایی از ُبعد سرگرمی صرف خارج شده و به یک صنعت استراتژیک عظیم برای بقای تمدن غرب تبدیل شده است. در جهان امروز کسانی برنده مبارزات فکری هستند که بتوانند القائات فکری خود را به دیگر انسان ها خورانده و توسط سلطه بر قلب­ها، مدیریت جهان را به دست بگیرند.

اثرگذاری و آبستن کردن ذهن­ها توسط آثار سینمایی در کشور­های اسلامی بالأخص ایران، کاملاً محسوس است. تعداد انبوهی از این آثار مانند فیلم "ثور"، که با هزینه ساخت150 میلیون دلار یکی از پر هزینه ترین فیلم­ های تاریخ سینمای آمریکا محسوب می­ شود، به مسائل ماورالطبیعه اشاره دارند.

القائات انبوه این فیلم­ها در ذیل انکار ولایت الله و سرپرستی شیطان در دنیای امروز موضوعی کاملاً عادی قلمداد می‌شود، به طوری که در اکثر ساخته­ های هالیوود...

در ادامه مطلب...


عبدالمهدی بازدید : 144 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود کلیپ تصویری از استاد رائفی پور با موضوع”جاهلیت مدرن”


 

1111

 

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۳۱ مگابایت

 

اللهم عجل الولیک الفرج

منبع:www.Faraghlit.com

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 80 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

فاکس نيوز: اوباما بايد جايزه نوبل صلح را پس دهد

به گزارش شبکه تلويزيوني فاکس نيوز، جنين پيرو، قاضي سابق آمريکايي و مجري فاکس نيوز، در بخشي از تحليلي که درباره سوريه قرائت کرد گفت، آيا باراک اوباما، رييس جمهور آمريکا، انتظار دارد مردم اين کشور، پس از تمامي بلاهايي که تاکنون برسرشان آمده است، کورکورانه از او تبعيت کنند و وارد جنگ جديدي در خاورميانه شوند؟ 

وي افزود، رييس جمهور آمريکا اکنون به دنبال دريافت تأييد‌ کنگره اين کشور است تا به قول خودش چند روز حمله برق آسا از راه دور به سوريه کند، بدون اين که قصد داشته باشد رژيم اين کشور را عوض کند. اوباما عنوان کرده است، پس از اين حملات که توبيخي براي بشار اسد، رييس جمهور سوريه تلقي خواهد شد، آمريکا به مداخله نظامي خود در سوريه پايان خواهد داد. 
با اين حال هم اکنون کشتي‌هاي جنگي آمريکا و روسيه در نزديکي سواحل سوريه در درياي مديترانه حضور پيدا کرده‌اند و تعداد نامعلومي از زيردريايي‌ها نيز وارد همين آب‌ها شده‌اند. به علاوه قايق‌هاي تندروِ ايراني در آب‌هاي خليج فارس، که کشتي‌هاي جنگي ديگر آمريکايي در آنجا حضور دارند در ترددند و تهديدي براي کشتي‌هاي آمريکايي به حساب مي‌آيند. 
در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 112 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
 پیرمرد گفت: دو هزار سال پیش، در سرزمینی دور، مردی را که به رویاها باور داشت، در چاهی انداختند و به بردگی فروختند. بازرگانان ما او را خریدند و به مصر آوردند. همه ما می دانیم کسی که به رویاها باور داشته باشد، از عهده تعبیر آنها نیز برمی آید. (پائولو کوئیلو، کیمیاگر، ترجمه آرش حجازی)نام کسی که پیرمرد درباره او به نیکی یاد می کند، یوسف است. همان یوسفی که یکی از پیامبران الهی بوده و درباره اوصاف زندگی او بسیار شنیده ایم. اما خصوصیت بارز این یوسف چیست؟ باور به رویاها! همین ایمان یوسف به رویاها است که او را قادر به تعبیر آنها و به عبارتی بهره گیری از دنیا ساخته است. این بهره گیری نسبت به انسان های عادی در سطح بالاتری قرار دارد و ممکن است سرنوشت ملتی را با تعبیر رویای گوساله ها و گاوها تغییر دهد. همین ایمان است که شخصی را از سطح انسانی فراتر برده و به مقام روحانی می رساند. (1)
[تصویر:  390052_483.jpg]
فیلم زندگی پای به کارگردانی آنگ لی محصول سال 2012

امروزه با گسترش ارتباطات و نقش چشمگیری که هنر در محتوا سازی آن ایفا می کند، ایمان گرایی غلط و دیگر اقسام دوری از دینداری عاقلانه و عاشقانه در حال پیشروی است. امروز باید گفت تمام قدرت انسان غربی در خدمت تبلیغ چنین آموزه هایی در آمده است. هنر (با تمام اقسامش) با کمک فناوری و قدرت تبلیغات، غول بی شاخ و دمی را ساخته که ذهن هر انسانی را تحت تاثیر خود قرار می دهد

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 269 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (1)

 بسم الله الرحمن الرحیم

نقدی بر بازی رایانه‌ای "Devil may cry"؛ شیطان دیجیتال مي‌گرید تا شما به خدا نرسید

پس از هشت ساعت بازی حرفه‌ای و سراسر هیجان برای به دست‌آوردن آزادی، تنها چیزی که عاید شما می‌شود این است که می‌فهمید امروز به جای ایمان به خدا و مبارزه در راه خدا باید برای واژه آزادی بجنگید.

  "قرن‌ها پیش پادشاه دیوهای جهنم تصمیم به حمله به دنیای انسان‌ها گرفت و حرص و طمع او برای حکومت به انسان‌ها باعث نابودی خودش شد زیرا یک شوالیه از لشکر اهریمنان علیه خودش شورش کرد و توانست او را در چاهی محبوس کند این شوالیه سیاه اسپاردا نام داشت."

اسپاردا پدر دو دانته و ویرژیل است که هر دو نیمه اهریمن هستند. دانته به انسان‌ها کمک می‌کند اما برادرش تنها به دنبال جاه و مقام و سلطه بر جهان است. پس از مرگ ویرژیل به دست دانته خباثت او به برادر درست کارش منتقل شده و ..."


جملات بالا بخشی از داستان یک بازی رایانه ای پرطرفدار به نام "شیطان نیز گریه می کند" بوده که از سال 2001 تا امروز در پنج نسخه و هر بار با ماجراهایی متفاوت در اختیار مردم سراسر جهان قرار گرفته و اتفاقا حسابی هم برای شرکت های سازنده سود به همراه داشته است.


این بازی تخیلی که امسال پنجمین نسخه از آن به بازار آمد، پر است از شخصیت های عجیب و غریب و ماورایی که در طول بازی به جنگ با انسان

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 85 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

نگاهی به توان نظامی سوریه و حزب‌الله

 به نظر می رسد، با توجه به تهدیدات گسترده غرب و در راس آنها آمریکا در قبال سوریه، بحران این کشور در حال ورود به مرحله جدیدی است که اگرچه بسیاری از کارشناسان و صاحبنظران بر این باورند، با توجه به توان و قدرت نظامی سوریه هیچ گاه عملی نخواهند شد و در حد سخن و گفته باقی می ماند، با این حال مناسب دیده شده، باتوجه به فضای حاکم و شرایط پیش آمده نگاهی به ساختار نظامی ارتش سوریه داشته باشیم تا در صورت تجاوز غرب به سوریه شناخت بهتری از رویارویی های آینده داشته باشیم.

البته در این مطلب نگاهی نیز به توانمندی های نظامی حزب الله نیز شده است، اگرچه اطلاعات زیادی به دلیل محرمانه بودن آنها وجود ندارد، اما به همین اندک اطلاعات نیز اکتفا شد، چون حزب الله تاکید کرده است، در قبال هرگونه تجاوز نظامی به سوریه دست بسته نخواهد بود و موضع نظاره گر را به خود نخواهد گرفت.
[تصویر:  394783_136.jpg]
سوریه

نیروهای مسلح سوریه (القوات المسلحة العربیة السوریة) شامل نیروی زمینی، نیروی دریایی، نیروی هوایی، پدافند هوایی و نیروهای شبه نظامی است. مطابق قانون اساسی، رئیس جمهور سوریه، فرمانده کل قوا محسوب می شود.
در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 88 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

درآمدی بر دکترین سینما (۲۱) – ریخت شناسی (۳) – سینمای مخاطب/جلسه ۴۱۷

|زمان:۱۷ اسفند ۹۱|
| مدت:۱ ساعت و ۵۵ دقیقه|
فایل تصویری (mp4)
فایل صوتی (mp3)
یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 96 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرّحمن الرّحیم

بیست و پنجمین همایش از سلسله همایش های روایت عهد

 

موضوع: بایدها و نبایدهای دشمن شناسی

 

سخنران: استاد علی اکبر رائفی پور

 

زمان: پنجشنبه،7 شهریور 1392

ساعت:10 صبح

 

مکان:میدان بهارستان خیابان مصطفی خمینی - خیابان علامه شیخ رضی

ابتدای خ مردم- بنیاد فرهنگی رفاه

نزدیکترین ایستگاه مترو : ایستگاه بهارستان

 

 

 

 

* نکته :لطفاً توجه فرمایید همایش راس ساعت 10 صبح برگزار می شود

 

جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صلواتی هدیه نمایید...

"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"


عبدالمهدی بازدید : 125 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

"دیپلماسی تحریمی آمریکا" و هدف‌گذاری اغتشاش در ایران

 معمولاً دیپلماسی بخصوص در مورد پرونده های کلانو مناقشه برانگیز بین المللی پُشت درهای بسته صورت می گیرد و بطور عمومی بخش کوچکی از توافقات، علنی می شوند. با این وجود طرح منظّمی در «ایالات متّحده آمریکا» تدوین شده است که به سیاستمداران این کشور به‌طور جدّی پیشنهاد می کند، این رویّه درباره پرونده هسته ای «جمهوری اسلامی ایران» متوقّف شود و سازوکارهایی اتّخاذ شود که مذاکرات جهانی با ایران در رابطه با پرونده هسته ای بطوری آشکار و با یک جنگ روانی بزرگ به متن توده های مردمی ایران کشیده شود. این یک پروژه جدید آمریکایی است که از آن به "پروژه دیپلماسی تحریمی آمریکا" یاد می کنیم و نشان خواهیم داد که منظور از حفظ و افزایش تحریم ها بخصوص بعد از پیروزی «حسن روحانی» - کاندیدایی که تحت نام "اعتدال گرا" (Moderate) به دنیا معرّفی شد- چیست؟
[تصویر:  390086_869.jpg]
ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 94 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام

 

 بدونه شرح
1 (9)
هیچی نه می تونم بنویسم نه دارم بنویسم،جز این چند خط


کودکان قربانيان اصلي جنگ سوريه هستند و گزارشهاي بين المللي درباره استفاده از آنها در اين جنگ هشدار مي دهند

 

سنی و شیعه نداره،کشتن کودکان یعنی نسل کشی. 
اما این بار با پول مسلمین،به دست خودشون1 (8)
عکس ها در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 133 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

نقد فیلم "در سرزمین خون و عسل"/آنجلینا جولی؛ سرباز جنگ‌های صلیبی

نگ داخلی بوسنی و هرزه‌گووین فاجعه ای است که هیچ گاه از خاطره بشریت پاک نخواهد شد جنایاتی که صرب ها علیه مسلمانان انجام دادند به حدی وحشیانه بود که آنها را از مرز حیوانیت گذراند. آنها در اعمال وحشیانه خود اقدام به پاکسازی قومی کردند و این به این معنی است که مردان مسلمان اعم از پیر و جوان کشته و زنان و دختران ولو زنانی که هم کیش و هم مسلک آنان بودند نیز به بهانه ازدواج با یک مرد مسلمان از تجاوز سربازان صرب در امان نبودند؛ به گونه ای که پس از پایان جنگ داخلی، مسلمانان با صدها کودک نامشروع، مواجه بودند. کودکانی که حالا باید بدون سرپرست و در یتیم‌خانه بزرگ می شدند از طرفی دیگر نیز تعدادی از زنان مسلمان بوسنی به خاطر جنایت صورت گرفته علیه آنها ترجیح دادند سرزمین خود را ترک و در کشوری دیگر به زندگی ادامه دهند تا شاید زخم آنها اندکی التیام یابد و این در حالی است که هم اینک بعد از گذشت سالها، صدها زن مسلمان در کشور بوسنی همچنان در سوگ عزیزان خود و در پی احقاق حقوقشان هستند؛ به طوری که در آخرین اقدام در سال گذشته میلادی در پی اعتراض به فیلم آنجلینا جولی بازیگر آمریکایی علی رغم استقبال برخی از هنرمندان و سیاستمداران آن سرزمین، مانع از ادامه فیلمبرداری شدند.

[تصویر:  390540_151.jpg]

فیلم "در سرزمین خون و عسل" اولین تجربه فیلم سازی این بازیگر هالیوودی است که در آن به رابطه عاشقانه و البته نامشروع یک سرباز صرب و یک زن مسلمان....

ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 95 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

خاندان سلطنتی انگلیس؛ خانواده ای مسیحی یا یهودی؟

"خانم پرستاری که اندکی ملکه انگلیس را دلخور کرده بود حالا دیگر زنده نیست" این را یکی از فعالان رسانه ای انگلیسی می گوید.  پرستار هندی تباری که فریب دو گوینده رادیوی استرالیایی را خورده بود بی خبر از آینده شوم خود، در پاسخ به درخواست تلفنی این دو خبرنگار که با تقلید صدا، خود را ملکه الیزابت و پرنس چارلز جا زده بودند، اطلاعاتی درباره جزئيات پرونده پزشكي همسر نوه ملكه در اختیار آنان قرار داد. این مصاحبه از طریق همین رسانه استرلیایی پخش شد و زمینه حوادث بعدی را فراهم آورد.
 



پرستار انگلیسی، جاسینثا سالدنای 46 ساله به شدت از سوی خانواده سلطنتی مورد انتقاد و پرخاش قرار گرفت. مقامات بيمارستان "كينگ ادوارد" نیز رسما عذرخواهي كردند و اين مساله را مايه شرمساري دانستند. در حالی که مقامات دربار انگليس و بيمارستان كينگ ادوارد مدعي بودند که هيچ شكايتي از جاسينثا سالدنا نكرده اند چند روز بعد، جسد اين پرستار در خانه اي در نزديكي بيمارستان پيدا شد كه برخي مقامات انگليسي از احتمال خودكشي وي خبر دادند. گرچه پلیس لندن جزئیات بیشتری را در این باره منتشر نکرد و تنها سخنگوی این نیرو اعلام کرد که آنها این مرگ را قتلی مشکوک تلقی نمی کنند اما انگشت اتهام رو به سوی خاندان سلطنتی نشانه رفت.

ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 85 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

نگاهی تحلیلی به خانواده فروپاشیده غرب

قرن بیستم، قرن بلاهای زاده بشر برای خود است، قرنی که جنگ های جهانی آن، میلیون ها نفر را به خاک و خون کشید و جنگ سردش هزاران نفر را به آغوش مرگ خاموش انداخت. اما فجایع قرن بیستم تنها نشأت گرفته از کنش- واکنش های سیاسی نبود، بلکه فسادهای اخلاقی و انحرافات جنسی نیز فجایعی ضد بشری به بار آوردند، فجایعی که اثرات آن نیز با گذر زمان شدت می یابد.

سقوط هیتلر و پایان جنگ جهانی دوم برابر شد با ظهور نسلی به نام "نسل فرزندان نامشروع". در حقیقت پایان جنگ جهانی از یک سو باعث تصرف کشورهایی همچون آلمان توسط سربازان بیگانه شد. کشورهای که به واسطه لشکرکشی حاکمانشان میلیون ها نفر از مردان جوان خود را از دست دادند

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 84 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (1)
بسم الله الرحمن الرحیم
مراسم ظهر شهادت امام صادق (ع)


با سخنرانی: استاد علی اکبر رائفی پور

مکان: مشهد- مهرآباد- مسجد الرضا- خیابان مهر- انتهای خیبان مهر- مسجد المهدی

زمان شروع مراسم:۱۱:۵۰

***اللهم عجل الولیک الفرج***


یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 113 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم
دانلودصوتی و تصویری سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع جاهلیت مدرن (1392/03/31)


سخنرانی بسیار زیبا و مفیدیه،حتما دوستان حداقل گوش بدن.


 

  • موضوع:جاهلیت مدرن
  • مکان: کاشان
  • تاریخ: 31 خرداد 1392

دانلود در ادامه مطلب....

 

عبدالمهدی بازدید : 182 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم


نشست هم اندیشی طلاب عدالتخواه ومسئولین

هدف ازاین نشست سوال ومطالبه از  مسئولین مختلف در سطوح مختلف کشوری وپرسش کردن درباره عملکردشان از آنها ودر بعضی مواقع هم دادن راهکار به این مسئولین میباشد.

[تصویر:  IMG_6828.jpg]
در اولین جلسه از دکتر حسن عباسی به عنوان یکی از فرهیختگان حزب الله که در زمینه مطالبه از مسئولین وعدالتخواهی تجربه بسیار خوبی دارند دعوت شد که با دادن راهکار به برگزار کنندگان این نشست وتبیین برخی مسائل در حوزه مطالبه گری از مسئولین به این حرکت یاری برسانند.
دانلود در ادامه مطلب.......
عبدالمهدی بازدید : 86 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

نشست در پاسداشت پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه  با سخنرانی استاد حسن عباسی

اصفهان - خ باغ گلدسته - خ هشت بهشت - تالار ادب - مجموعه دارالولایه

زمان 21 مرداد ماه 92
زمان : از نماز مغرب و عشا

یا علی
عبدالمهدی بازدید : 153 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)
عبدالمهدی بازدید : 121 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

برخی اتفاقات مهم جهان و بلاخص رویداد های به وقوع پیوسته در آمریکا را می‌توان قبل از به وقوع پیوستن شان از طریق رصد رسانه های آمریکایی پیش بینی کرد، مواردی نظیر حمله نظامی به عراق و افغانستان و یا واقعه یازده سپتامبر از جمله این موارد است که پیش از وقوع توسط فیلم ها، بازی های رایانه و دیگر رسانه های امریکایی به شکل مستقیم و غیر مستقیم مطرح شده بودند. حادثه تروریستی اخیر بوستون آمریکا نیز از این دایره خارج نمی باشد و با کمی تعمق و تجسس در آن می‌توان به پالس های رسانه های آمریکا و آماده سازی غیرمستقیم مردم برای وقوع چنین رویدادی پرده برداشت.


در ادامه مطلب.....

 

عبدالمهدی بازدید : 130 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

جالب است بدانید پدر باراک اوباما، همسر و فرزند خود را در حالی که باراک 3 ساله بود، ترک کرد. پس از جدایی پدر در زمان نوزادی خود، آنجلینا جولی نیز با مادر خود زندگی کرده است. تام کروز، هالی بری، ساموئل ال جکسون، مارلین مونرو، جک نیکلسون، جودی فاستر، آل پاچینو، جان لنون و بسیاری دیگر از هنرپیشگان هالیوود، نیز وضعیتی مشابه را داشته و به خاطر ترک پدر، با مادران خود زندگی کرده اند. خانواده تک والدی، اکنون به بخشی از جامعه آمریکا بدل گشته و نه تنها در پرده سینما، بلکه زندگی واقعی هنرمندان آن را نیز در بر می گیرد.

بحران خانواده در غرب
پس از انقلاب صنعتی و ورود به عصر مدرن، در غرب خانواده تحت تأثیر عوامل مختلف اهمیّت و جایگاه سابق خود را از دست داد. این مسئله، بسیاری از رهبران جهان صنعتی را نگران کرده است. با انحراف جوامع از هنجارهای طبیعی، خانواده در معرض آسیب های جدّی قرار گرفت. ازدواج و خانواده در ایالات متحده و سایر کشورهای مدرن غربی، در دو نسل گذشته تغییراتی اساسی شامل کاهش ازدواجهای رسمی، افزایش طلاق، زندگی مشترک بدون ازدواج و تولد فرزندان نامشروع و ... داشته است. در این گزارش قصد پرداختن به بحران خانواده در جوامع غربی را نداریم. برای این منظور می توانید به گزارش ویژه مشرق با نام "خانواده به سبک فرهنگ غرب" مراجعه کنید. به یاری خداوند قصد داریم در چند قسمت، به چگونگی بازتاب خانواده در هالیوود و نقش آن در برخورد با این مسئله بپردازیم.

در ادامه مطلب....

عبدالمهدی بازدید : 200 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

[تصویر: xmorgan-freeman-olympus-has-fallen-poste...flWl9g.jpg]
فیلم Olympus Has Fallen (المپیوس سقوط کرده است) تولید سال 2013 و با بودجه ی 70 میلیون دلاری بسته شده است. این فیلم حتی از فیلم معروف جان سخت ( 2013 die hard: a good day to die) که با بودجه 92 میلیون دلاری ساخته شده است و از محبوبیت بالایی بین جهانیان برخوردار هست هم

با استقبال بیشتری روبه رو شده ! و البته این فیلم در صدد نمایش چهره ی معصومانه و مظلوم از امریکا را دارد که چیز عجیبی در سینمای هالیوود نیست. تا جایی که در قسمتی از این فیلم ، رئیس گروه تروریستی به رئیس جمهور سفید پوست میگوید : تیم امنیتی شما در عرض 15 دقیقه به کاخ سفید میرسند اما ما در عرض 13 دقیقه این کار را کردیم!

 داستان این فیلم، درباره ی حمله ی یک گروه به کاخ سفید هست که در جریان این حمله ، رئیس جمهور سفید پوست امریکا گروگان ..........

عبدالمهدی بازدید : 112 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

شورش علیه طمع ۱۸ (بازار صلواتی – بازار آزاد) | دکتر عباسی | جلسه ۳۸۵ کلبه کرامت





کیفیت : خوب | فرمت : mp4 | مدت : ۱ ساعت و ۲۷ دقیقه | حجم : ۳۶۰ مگابایت


لینک تصویری : Uploadbaz


لینک صوتی:


|لینک مستقیم|




یا علی

عبدالمهدی بازدید : 192 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام عرض میکنم خدمت تمامی همسنگران و مهدی یاوران عزیز و مبارزان عرصه جنگ نرم و همچنین میلاد با سعادت منجی عالم بشریت ،مولای عاشقان رو خدمت شما تبریک عرض میکنم

دردِ تو را به تنهایی نمی‏کشم که تمام سنگریزه‏های زمین، منتظر گام‏های تواَند تا کوه شوند و پرچم تو را در اوج عشق خود برافرازند و آن وعده محتوم، چه نزدیک است؛ اگر عاشق باشی



 

توضیحات و دانلود در ادامه مطلب......

عبدالمهدی بازدید : 506 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

بسم الله الرحمن الرحیم

با گسترش روز افزون تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی در جوامع جهانی؛ خطرات گسترش فساد و تحمیل سبک زندگی کشور های دارای تکنولوژی برتر در میان جوامع دیگر به شدت احساس میشود.

در این میان متفکرین غربی بهترین شیوه را در الگو سازی برای مردم کشورهای هدف، از میان افراد دارای قدرت فرابشری انتخاب نموده اند و در این راستا تولید بازی های رایانه ای، مناسب ترین گزینه برای پیشبرد این اهداف می باشد.

بازی های رایانه ای امروزه به محبوب ترین تفریح قشر آینده ساز ملل مختلف که همان جوانان و نوجوانان می باشند؛ تبدیل شده است و در کشور خودمان نیز این نرم افزارهای بازی، در دسترس قرار دارد.

روزانه بازی های رایانه ای مختلف و با عناوین متعدد روانه بازار شده و با قالب جذاب خود، قصد بدست گرفتن فکر افراد و هدایت آنها به سوی مقصود خود را می نماید و ضمیر ناخود آگاه مخاطب هدف اين بخش از جنگ نرم است.

در این میان بیشترین چیزی که در این بازی های رایانه ای به چشم می خورد؛ توهین به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان جهان است که با طرفند های بسیار زیرکانه و حرفه ای در میان بازی ها قرار داده می شود.

در این مجال تصمیم بر آن داریم که با نمایش چند نمونه از این مصادیق به پاسخ این سوال برسیم که آیا برخی مسئولین ما همچنان به بحث تهاجم فرهنگی و وجود عرصه ای به نام جنگ نرم اعتقادی پیدا نکرده اند و آیا تصمیمی برای تجدید نظر در برخی سیاست های خود در بحث مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمن که هر روز در قالب خاص و جدید تری به عرصه آورده میشود؛ ندارند؟



خراب کردن مسجد توسط پرندگان خشمگین.


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 687
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,790
  • بازدید ماه : 1,511
  • بازدید سال : 32,192
  • بازدید کلی : 279,555