loading...
کلبه کرامت،کلبه معنادار
عبدالمهدی بازدید : 122 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
گزارش از سخنرانی دکتر حسن عباسی در مراسم رونمایی از سایت متن زندگی

[تصویر:  site-matnezendegi-600x330.jpg]
به نقل از رجانیوز، عصر دیروز آیین رونمایی از پایگاه اینترنتی متن زندگی با حضور جمعی از فعالین عرصه سبک زندگی و با سخنرانی استاد حسن عباسی در تالار گفت‌وگوی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب(سرچشمه) برگزار شد.
در ابتدای برنامه و پس از تلاوت قرآن مجید، محسن دریالعل -سردبیر سایت متن زندگی- ضمن خوش‌آمدگویی به حضار به تشریح اهداف و برنامه‌های گروه متن زندگی پرداخت. دریالعل هدف سایت متن زندگی را دسترسی آسان مخاطب عام به پژوهش‌ها و محصولات تولید شده در این عرصه عنوان کرده و تاکید نمود فعالیت سایت متن زندگی تنها به تولید تکست و محتوای مکتوب در حوزه سبک زندگی خلاصه نخواهد شد و سعی مجموعه برآن است که بتواند محتوای تولید شده توسط دو کانال تعریف شدة شبکة اساتیدی و شبکة نخبگانی که با سازوکارهای تعیین شده به تولید محتوا می‌پردازند را در قالب‌های متنوعی مانند نشریة الکترونیک، برنامة رادیویی، اینفوگراف‌های مقایسه‌ای، درخت سبک زندگی، نشست و همایش، تصویرسازی و کاریکاتور، داستان خردسال و کودک و … بازتولید کرده تا بتواند جامعه گسترده‌تری را مخاطب خود قرار دهد.
سردبیر سابق ماهنامه‌ی سینمارسانه همچنین با توضیح و تبیین چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو برای تولیدکنندگان و مسئولین این حوزه افزود: سایت متن زندگی در کنار این، قصد دارد تبلیغ و توزیع محصولات کاربردی در قالب بازارچه فروش و تبلیغات را در دستور کار قرار دهد و آن‌ها را در اختیار مخاطبین بگذارد.
در ادامه جلسه استاد حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز پس از تشکر از دست‌اندرکاران مجموعة متن زندگی، مقوله سبک زندگی را از دو منظر قابل بررسی دانستند. نخست سبک زندگی به مثابه دین و دوم سبک زندگی به مثابه فرهنگ. ایشان در مورد نخست به تبیین جایگاه دین و سبک زندگی در اندیشه اسلامی (حیات طیبه) و غربی (حیات خبیثه) پرداخته و در ادامه درباره سبک زندگی به مثابه فرهنگ، با اشاره به خلأ موجود در حوزة فرهنگ سازمانی و سبک زندگی برای صنوف مختلف هشدار دادند که اگر همانگونه که روحانیت به عنوان اولین صنف انقلابی – اسلامی منش و سبک زندگی خاص خود را تثبیت کرده و همچنین پس از انقلاب اسلامی از دل تفکر انقلابی، سبک زندگی بسیجی استخراج و تولید شده است، ما نیز سبک زندگی صنوف و قشرهای مختلف را تولید نکنیم در آینده با مشکلات جدی روبه رو خواهیم شد.
عباسی در ادامه تصریح کرد: باید در صنوف مختلف حوضچه‌ای از رفتارها و اخلاقیات که در واقع سبک زندگی آن صنف یا فرهنگ سازمانی آن‌ها هستند را تشکیل دهیم تا هر فردی که در آن قرار می‌گیرد همرنگ آن شود و این گونه می‌توان بیان کرد که فرهنگ سازمانی شکل گرفته است. مانند اتفاقی که در نیروهای مسلح رخ می‌دهد یا در روحانیت با پوشیدن لباس پیامبر رفتار و گفتار و منش آن‌ها دارای ملاک‌ها و الزامات خاص خود می‌شود.
همچنین در ادامه صحبت استاد حسن عباسی به مقوله‌ای مهم در سبک زندگی اسلامی پرداختند و با اشاره به این نکته که به تصریح مراجع معظم تقلید بیش از ۸۰% اقتصاد کشور ربوی است، تاکید کردند تا زمانی که ما سبک زندگی اقتصادی را از دل تفکر انقلاب اسلامی استخراج نکنیم با این مشکلات مواجه خواهیم بود و برای رسیدن به سبک زندگی اسلامی لازم است تمام ارکان و ساختار جامعه، اسلامی شود و اقتصاد از مهمترین و الویت‌دارترین آن‌ها است که باید با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همچنین علماء معظم، رسیدن به سازوکار و چهارچوب اقتصاد اسلامی در دستور کار تمام افراد جامعه قرار گیرد و همه مردم به اندازة خود برای رسیدن به آن تلاش کنند و ارگان‌های مربوطه به تولید محتوای آن بپردازند تا جامعه اسلامی از شر اقتصاد بانک مبنا و پول مبنا که شکل مدرن اقتصاد ربوی است نجات پیدا کند وگرنه تمام تلاش‌ها در مقوله سبک زندگی بدون رسیدن به اقتصاد اسلامی بی نتیجه خواهد ماند.
در پایان نیز آقای عباسی با اشاره به نزدیکی روز ۱۳ آبان؛ استکبار سیتزی را یکی از رئوس سبک زندگی دینی قلمداد کرده و تصریح کردند بدون اعلام برائت از استکبار، حیات دینی محقق نخواهد شد. پس از پایان صحبت‌های استاد حسن عباسی این آیین به کار خود پایان داد.

 


یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 104 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

سخنرانی استاد رائفی پور در سلسله همایش های جنبش مصاف با عنوان روایت عهد (جلسه بیست و هشتم)
با موضوع ارض موعود 7 (اسطوره 3)

faraghlit
کیفیت متوسط
دانلود فایل صوتی: {لینک مستقیم} حجم 20.50 مگابایت


کیفیت بالا
دانلود فایل صوتی: {لینک مستقیم} حجم 71.30 مگابایت


منبع: Masaf
یا علی


عبدالمهدی بازدید : 119 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

بسم الله الرّحمن الرّحیم

بیست و هشتمین همایش ازسلسله همایش های روایت عهد


موضوع: ارض موعود 7 -اسطوره 3
سخنران: استاد علی اکبر رائفی پور
زمان: پنجشنبه،9 آبان 1392
ساعت شروع مراسم :9:30 صبح
مکان:میدان بهارستان خیابان مصطفی خمینی - خیابان علامه شیخ رضی
ابتدای خ مردم- بنیاد فرهنگی رفاه

نزدیکترین ایستگاه مترو : ایستگاه بهارستان







جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صلواتی هدیه نمایید...

"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"


یا علی

عبدالمهدی بازدید : 87 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم


به نقل از «خبرگزاری فرانسه»، سونیا مرازگا، یک هنرمند فرانسوی با نمایشی مبتکرانه در خیابان های فرانسه وضعیت زن مسلمان محجبه در کشورهای اروپایی را به خوبی به نمایش گذاشت.
نمایش جالب این هنرمند فرانسوی چشم هر رهگذری را به سمت خود خیره می کند و معنی واقعی تبعیض نژادی را به وضوح نشان می دهد.
این هنرمند با پوشش حجاب خود را درون جعبه ای شیشه ای حبس کرده است، و در این جعبه کوچک به اجرای نمایشی مونولوگ می پردازد که ضمن آن بیننده به کاملا احساس یک زن مسلمان را درک می کند و نگرانیها ترس ها و حس ناامنی در او را به چشم می بیند.
این هنرمند مشهور فرانسوی که به بازی زیر پوستی شهرت دارد در نظر داشت با این حرکت معضل اسلام هراسی که زنان محجبه قربانیان اول و آخر آن هستند را آشکار کند.
[تصویر:  merazga_11.jpg]
[تصویر:  sonia_meraz_ga_5.jpg]
[تصویر:  sonia_merazga_6.jpg]
[تصویر:  sonia_merazga_1.jpg]

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 131 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (1)
بسم الله الرحمن الرحیم

نقد سریال NCIS؛ وقتی سریال آمریکایی "مرگ بر ایران" سر می‌دهد

طی سال‌های گذشته و با پیشرفت‌هایی که در زمینه‌هسته‌ای برای ایران به وجود آمده،سیل عظیمی از فیلم‌ها و سریال‌های غربی موضوع خود را به ایران و برنامه‌های هسته‌ای ایران اختصاص داده‌اند.
سریال‌ها و فیلم‌هایی که هر روز و هر ساعت با بمباران مخاطبان خودبه ایران هراسی در غرب دامن می‌زنند. از جمله­ این سریال‌ها، مجموعه­ پر مخاطب NCIS (Naval Criminal Investigative Service) می­ باشد؛ سریالی که به عنوان یکی از پر ببینده ترین سریال­هایآمریکایی در ژانر جنایی و با محوریت سرویس تحقیقات جنایی نیروی دریایی ایالات متحده NCIS بوده و تولیدآن از سال 2003 میلادی شروع شده است.
این سریال به عنوان مجموعه­ ای که تمامی مراحل ساخت و پخش آن توسطشبکه‌ی CBS آمریکا صورت گرفته و در حال حاضرفصل یازدهم آن توسط این شبکه پخش می‌شود، تاکنون موفق به دریافت جایزه‌های مختلفی شده است که از جمله آنها می‌توان...
 در ادامه مطلب...
عبدالمهدی بازدید : 169 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

سخنرانی استاد رائفی پور در سلسله همایش های جنبش مصاف با عنوان روایت عهد (جلسه بیست و هفتم)
با موضوع ارض موعود 6-اسطوره 3


زمان:1392/07/18

دانلود در ادامه مطلب...

 

 

عبدالمهدی بازدید : 149 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
حقیقت ظهور(با زیرنویس انگلیسی)
The Reality of Arrival
این مستند 45 دقیقه ای مجموعه ای است از سخنرانی استاد رائفی پور که پیرامون آزمون های بنی اسرائیل و بررسی آن با شرایط اخیر میباشد

[تصویر:  138184217931181.jpg]

برای دانلود این ویدئو میتوانید از لینک های زیر استفاده کنید

کیفیت بالا و حجم 527 مگابایت و زمان 45:50 دقیقه

 


[تصویر:  1382020158081.png]
[تصویر:  138202015809512.png]


کیفیت متوسط و حجم 282 مگابایت و زمان 45:50 دقیقه

[تصویر:  138202219417271.png]
[تصویر:  138202219418822.png]



کیفیت پایین و حجم 132 مگابایت و زمان 45:50 دقیقه

[تصویر:  13820220121911.png]
[تصویر:  138202206660871.png]
===
[تصویر:  138209462700021.png]
منبع:http://nooromahdi.ir
یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 294 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

پایان دور سوم مذاکرات ایران و 1+5 در ژنو

مذاکرات ایران و گروه 1+5 (آمریکا، آلمان،‌ انگلستان، روسیه، چین و فرانسه) به ریاست محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ساعت 11 دیروز (سه‌شنبه) در ساختمان سازمان ملل در ژنو آغاز شد. نمایندگان ایران و گروه 1+5 که از دوشنبه وارد شهر ژنو سوئیس شده‌اند، امروز دور سوم مذاکرات خود درباره برنامه هسته‌ای ایران را از سر گرفتند.

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 177 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

سخنرانی دکتر حسن عباسی در نشست”دکترین دیپلماسی قابل انعطاف”در دانشگاه باهنر کرمان




به گزارش مرجع دانشجویان اندیشکده یقین و به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، استاد حسن عباسی در سخنرانی خود در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان با موضوع دکترین دیپلماسی قابل انعطاف اظهار کرد: ارتباط با آمریکا نمی‌تواند تمام مشکلات مردم را حل کند و دولتمردان ایران نباید نشانه غلط به مردم دهند.
وی خاطرنشان کرد: اگر ارتباط با آمریکا می‌توانست مشکلات اقتصادی کشور‌ها را حل کند چرا در حال حاضر کشورهایی مانند یونان، ایتالیا و اسپانیا به سبب داشتن مشکلات اقتصادی ورشکسته شدند.

 

 در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 151 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

تازه ترین آمار بردگی جنسی در اروپا

نشریه آلمانی اشپیگل، با انتشار آماری که پارلمان اتحادیه اروپا آن را جمع‌آوری کرده است، اعلام کرد در این قاره ۸۸۰ هزار نفر در شرایط «بردگی» به کار گماشته شده‌اند و از یک چهارم این افراد استفاده جنسی می‌شود. بنا بر این گزارش بالغ بر ۳ هزار و ۶۰۰ سازمان تبهکار در کشورهای اتحادیه اروپا وجود دارد. کمیسیون ویژه «سی‌آی‌آر‌ام» در اتحادیه اروپا که این آمار را جمع‌آوری کرده است می‌گوید سود ناشی از تجارت انسان به دست گروه‌های تبه‌کار بالغ بر ۲۵ میلیارد یورو (۳۴ میلیارد دلار) و سود حاصل از تجارت اعضای بدن برای آنها تا ۲۶ میلیارد یوروست. این گزارش می‌گوید کشورهای اتحادیه اروپا به دلیل فعالیت‌های گروه‌های تبهکار و نیز برای مبارزه با آن سالیانه تا ۲۹۰ میلیارد یورو (نردیک به ۴۰۰ میلیارد دلار) ضرر می‌کنند.


گزارش رادیو فردا در این زمینه می افزاید: قاچاق انسان و نیز «برده‌داری» در دوران معاصر از جمله مهم‌ترین مشکلاتی کشورها و دولت‌ها، به‌شمار می‌رود. گزارشی از سازمان ملل متحد در سال ۱۳۸۹ نشان می‌داد که تا آن زمان سالیانه ۵۰ درصد به قربانیان قاچاق انسان در اروپا افزوده می‌شد و با در نظر گرفتن سود آن، این موضوع به پر منفعت‌ترین عمل تبهکارانه در اروپا تبدیل شده بود. در حالی‌که تازه‌ترین آمار از ۸۸۰ هزار نفر در شرایط بردگی در اتحادیه اروپا می‌گوید، آمار سالیانه وزارت خارجه آمریکا، پیشتر، از ۲۷ میلیون نفر در کل دنیا گفته بود.

 کمیسیون تحقیقاتی پارلمان اتحادیه اروپا در عین حال از «رشوه» و «فساد اداری» به عنوان «خطری مهم» برای کشورهای عضو نام برده و می‌گوید این موضوع نیز سالیانه بالغ بر ۱۲۰ میلیارد یورو ضرر برای اتحادیه  همراه دارد. «سی‌آی‌آر‌ام» خواستار بسته شدن «بهشت‌های مالیاتی» در منطقه اتحادیه اروپا شده است؛ کشورها و مناطق کوچکی که به‌طور معمول مالیات کم‌تری در آنها گرفته می‌شود و برخی شرکت‌ها و ثروتمندان برای فرار از مالیات در آن کشورها به به ثبت شرکت دست می‌زنند. بهشت‌های مالیاتی و مشکلات ناشی از آن برای سیستم مالیاتی از جمله مهم‌ترین نگرانی‌های کشورهای پیشرفته به‌شمار می‌رود. مبارزه با این موضوع یکی از مهم‌ترین مسائلی بود که سران کشورهای موسوم به گروه ۲۰ در شهریور ماه گذشته در مورد آن به شور نشستند.

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 129 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

نگاهی به فیلم سورس کد

يکی از اساسی ­ترين تهديداتی که قوای فکری ­- فرهنگی يک کشور را با چالش روبرو می­ سازد، نبردی است ناهمگون و پنهان که با حرکت خزنده خود پيکره اصيل و بومی يک جامعه را از هم می­ گسلد، اين تهديد پنهان که عنوان جنگ نرم را بر پیشانی خود دارد، به تعبير تئوريسين معروف آمریکايي، جوزف نای نويسنده کتاب "قدرت نرم" چنين است­:

«وقتی بتوانيد ديگران را وادار کنيد ايده­ هايتان را بپذيرند و آنچه را بخواهند که شما می­ خواهيد، در اين صورت مجبور نخواهيد بود برای هم جهت کردن آنها با خود، هزينه زيادی صرف سياست هويج و چماق کنيد. اغواء هميشه مؤثرتر از اکراه است و ارزش ­های زيادی مانند دموکراسی، حقوق بشر و فرصت های فردی وجود دارند که به شدت اغواء کننده­ اند...».

از قرون هجدهم و نوزدهم ميلادی که ماترياليسم(مکتب اصالت ماده) به عنوان يک مکتب نمود يافت؛ غربی­ ها با برنامههای از پيش طراحی­ شده آن را در مقابل مکتب ايده­ آليسم قرار دادند.

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 112 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

جنگ رسانه‌ای سید حسن نصرالله به روایت یک صهیونیست

با گذشت 5 سال از دومين تجاوز اسرائيل عليه لبنان، قاطعانه مي توان مي گفت كه "سيد حسن نصر الله"، دبير كل حزب الله لبنان درس هاي زيادي را در جنگ رواني به صهيونيست ها داد و اين امر تا حد زيادي در پيروزي مقاومت بر رژیم صهیونیستی در جنگ تاثير داشت.

اظهارات كارشناسان و نتيجه تحقيقات "تزيوي گيل"، متخصص جنگ رسانه اي و رواني رژيم صهيونيستي – نتيجه تحقيقات وي در اين زمينه در صفحه اینترنتی اش منتشر شده است - تاكيد مي كند كه  اين امر منجر به از دست دادن نيروي بازدارنگي تل آويو شده است.


تزيوي گيل كه سابقه فعاليت در يگان جنگ رواني ارتش رژيم صهيونيستي را دارد، اشاره مي كند كه يگان مذكور در جنگ دوم لبنان شكست مفتضحانه‌اي خورد.

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 111 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

واكاوي زندگي عواديا يوسف؛ خاخام نفرت +فیلم و تصاویر

عوادیا یوسف (Ovadia Yosef در عبري: עובדיהיוסף و به زبان مادري عبدالله يوسف)، خاخام ارشد یهودیان سفاردی در رژیم صهیونیستی و پژوهشگر تلمود و تورات بود که در 23 دسامبر 1920 در بغداد، پايتخت کشور عراق متولد شد و چند روز پيش در هفتم اکتبر 2013 ميلادي در سن 93 سالگي مرد.

وی از حدود یک ماه قبل در بیمارستان «هداش» منطقه «عین کرم» بستری بود و نهایتاً بعد از وخیم‌شدن اوضاع جسمانی‌اش، جان داد.

مراسم تشييع جنازه عواديا يوسف (لینک)

 

بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي، عواديا يوسف را «غول تورات و قوانين يهود و معلم ده‌ها و صدها نفر» توصيف كرده و گفته است كه «مردم يهود يكي از خردمندترين مردمان عصر كنوني خود را از دست داده‌اند».يوسف از تأثیرگذارترین چهره‌های مذهبی اسرائیل به شمار می‌رفت که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی و رهبر حزب لیکود، در انتخابات سال گذشته به ملاقات وی رفته و تلاش کرد حمایت او را به دست آورد.

 

نتانياهو در حال گوش دادن به سخنان عواديا يوسف

وي بين سال‌هاي 1972 تا 1983 به عنوان خاخام ارشد سفاردي‌هاي اسرائيل فعاليت كرده است. منتقدان وي را متهم مي‌كنند كه وي در اين دوره به درگيري‌هاي نژادي ميان...

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 120 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم


این نشست با موضوع ”دکترین دیپلماسی قابل انعطاف” با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی قم برگزار شد…

 

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از قم،
حسن عباسی در همایش«دکترین دیپلماسی قابل انعطاف از منظر نرمش قهرمانانه» که با همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم عصر روز یکشنبه در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه بر گزار شده بود ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد (علیه السلام)، با اشاره به استراتژی رشد معادل با صفر آمریکا در برابر ایران گفت:
۱۰ سال است که آمریکا این ادعا را مطرح کرده است که جمهوری اسلامی ایران به دنبال ساخت سلاح اتمی است و تلاش تیم مذاکره کننده ایرانی اثبات صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران است.
دربهترین حالت ایران می تواند ثابت کند که به دنبال تسلیحات اتمی نبوده و نیست در این حالت تازه به نقطه اولیه خود رسیده است. به این می گویند بازی رشد معادل با صفر. این در حالی است که خود آمریکا در...

 در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 154 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

گزارشی از سخنرانی استاد عباسی در شهر جدید پردیس/ سه شنبه ، 9 مهر 92

دکتر حسن عباسی شامگاه سه شنبه در همایش "مقاومت اسلامی" که با حضور جمع کثیری از مردم پردیس در مسجد "امام علی(ع)" برگزار شد، اظهار داشت:

امام راحل(ره) برای خطاب آمریکا از چهار نسبت ام الفساد قرن، شیطان بزرگ، استکبار جهانی و تروریست بالذات استفاده می کردند.


[تصویر:  01723668142646430075.jpg]



واژگان امام راحل(ره) در خطاب آمریکا



وی ادامه داد: بدون شک ذات ایالات متحده برخاسته از تروریسم است، این کشور از سه قرن گذشته بر مبنای کندن پوست سر سرخپوستان آن قاره و صاحبان اصلی سرزمین آمریکا توسط انگلیسی ها و فرانسوی ها بنا شده است، بدین ترتیب این کشور با عمری ۲۱۰ ساله شکل گرفت.


این مسئول اضافه کرد: یک مسلمان واقعی با بکارگیری واژه الله اکبر تنها برای یک فرد آن هم خداوند متعال مقام کبریایی قائل است، از این رو، مقام استکباری خاص باری تعالی است و هر آنکس که روی زمین خود را در این مقام فرض کند، منفور خواهد بود.


 در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 137 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

نقد فیلم "چکش عظیم" برای نابودی فطرت انسان غربی

در دنیای مدرن صنعت سینما جایگاه ویژه­ ای پیدا کرده­ و هالیوود سالانه با ساخت بیش از 900 فیلم سینمایی در جهت به دست گرفتن اذهان عمومی و پیش برد قدرت نرم خود میلیارد­ها دلار هزینه می­ کند. امروزه، ساخت فیلم­ های سینمایی از ُبعد سرگرمی صرف خارج شده و به یک صنعت استراتژیک عظیم برای بقای تمدن غرب تبدیل شده است. در جهان امروز کسانی برنده مبارزات فکری هستند که بتوانند القائات فکری خود را به دیگر انسان ها خورانده و توسط سلطه بر قلب­ها، مدیریت جهان را به دست بگیرند.

اثرگذاری و آبستن کردن ذهن­ها توسط آثار سینمایی در کشور­های اسلامی بالأخص ایران، کاملاً محسوس است. تعداد انبوهی از این آثار مانند فیلم "ثور"، که با هزینه ساخت150 میلیون دلار یکی از پر هزینه ترین فیلم­ های تاریخ سینمای آمریکا محسوب می­ شود، به مسائل ماورالطبیعه اشاره دارند.

القائات انبوه این فیلم­ها در ذیل انکار ولایت الله و سرپرستی شیطان در دنیای امروز موضوعی کاملاً عادی قلمداد می‌شود، به طوری که در اکثر ساخته­ های هالیوود...

در ادامه مطلب...


عبدالمهدی بازدید : 101 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

پارلمان انگلستان؛ نماد قدمت دموکراسی یا فساد پارلمانی

رسانه‌های غربی خبری را منتشر کردند که بیش از هرکسی مردم انگلستان را شگفت‌زده کرد. انگلیسی‌ها خود را صاحب دیرینه‌ترین سیستم دموکراسی پارلمانی می‌دانند، سیستمی با دو حزب اصلی که بنابرگفته برخی متفکرین علوم سیاسی «همگن» است.

وقتی از چنین پارلمانی خبر می‌رسد که نمایندگان آن تنها ظرف 365 روز یک‌سال 300 هزار بار به صفحات مستهجن اینترنتی مراجعه کرده‌اند، چهره تک‌تک انگلیسی‌هایی که به چنین سیستمی افتخار می‌کنند احتمالا دیدنی است! آن هم با توجه به سوابق شناخته شده فسادی که از این پارلمان وجود دارد.

پارلمان بریتانیا تقریبا به معنای تمام سیستم سیاسی این کشور است. دولت انگلستان مستقیما از پارلمان برمی‌خیزد و تمام اعضای آن اعضای مجلس عوام هستند. بنابراین فساد در آن به‌معنای فساد در تمام سیستم سیاسی انگلیس است.

در این گزارش تلاش می‌شود به مواردی از فساد در سیستم سیاسی بریتانیا بالاخص پارلمان این کشور اشاره شود. بدیهی است این تنها مشتی نمونه خروار است وگرنه سیستم سیاسی بریتانیا در مجموع فاسدتر از آن است که در یک یا چند گزارش بتوان به آن پرداخت.


* پارلمان انگلیس چگونه جایی است؟

پارلمان بریتانیا به‌عنوان بالاترین مرجع قانون‌گذاری در این کشور از دو بخش تشکیل شده است: مجلس عوام و مجلس اعیان. مجلس عوام و اعیان هر دو در کاخ وست‌مینستر لندن و در دو سالن جداگانه تشکیل جلسه می‌دهند.

لندن – کاخ وست‌مینستر
 محل تشکیل جلسات مجلسین عوام و اعیان


مجلس عوام، تصمیم‌گیرنده اصلی است و با 600 عضو تقریبا تمام مقدرات انگلستان را در دست دارد. غالب اعضای این مجلس از 3 حزب محافظه‌کار، کارگر و لیبرال دموکرات ....

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 117 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

 استاد حسن عباسی رییس مرکز بررسی‏های دکترینال امنیت بدون مرز روز سه شنبه در شهر جدید پردیس سخنرانی می کند.

به گزارش رجانیوز، این سخنرانی با موضوع "صهیونیست های مسلمان و نبرد متناقض در سوریه" در مسجد امام علی علیه السلام شهر جدید پردیس بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود و حضور برای عموم آزاد است.

یا علی

عبدالمهدی بازدید : 76 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور در شهرستان تنکابنبا موضوع سبک زندگی اسلامی(۲۳شهریور۹۲)

 

tonkabon1

 سخنرانی استاد رائفی پور در شهرستان تنکابن با موضوع سبک زندگی اسلامی(۲۳شهریور۹۲)

دانلود تصویری با لینک مستقیم و حجم۳۳۷ مگابایت

دالود صوتی با لینک مستقیم و حجم ۲۷ مگابایت

 

**اللهم عجل الولیک الفرج**

 

 

یا علی

عبدالمهدی بازدید : 152 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

حامی مالی فیلم ضد ایرانی "گلاب" کیست + تصاویر

وقتی جایزه صلح نوبل به اشخاص معلوم الحالی چون شیمون پرز و باراک اوباما و جایزه اسکار به فیلمی چون آرگو تعلق می‌گیرد دیگر حساب جایزه نوبل معماری کاملاً مشخص است. جایزه معماری پریتزکِر جایزه‌ای است که هرساله از سوی بنیاد هایت به یک معمار اعطا می‌شود. این جایزه در سال ۱۹۷۹ از سوی جی.آ پریتزکر پایه گذاشته شد و توسط خانواده یهودی "پریتزکر" مدیریت می‌شود. این جایزه لقب نوبل معماری را به خود اختصاص داده است. به برنده جایزه پریتزکر۱۰۰٬۰۰۰ دلار آمریکا اهدا می شود.

 

 در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 116 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

فایلهای صوتی سخنرانی بیست و ششمین جلسه روایت عهد

لینک دانلود صوتی با دو کیفیت:

کیفیت متوسط  

حجم:30MB

  ---------------------------------------

کیفیت بالا  

 حجم:103MB

 

جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صلواتی هدیه نمایید...

"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"

 

 


 

عبدالمهدی بازدید : 109 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

گزارش بیست و ششمین همایش روایت عهد

«ارض موعود 5 -اسطوره 3»

بیست و ششمین همایش از سلسله همایش­های روایت عهد با موضوع ارض موعود (5) پنجشنبه 28 شهریور ماه از ساعت 10 صبح در بنیاد فرهنگی رفاه و با حضور استاد علی اکبر رائفی پور برگزار شد.

در ابتدای این همایش استاد رائفی پور خلاصه ای از مطالبی که در چهار جلسه قبلی ارض موعود ارائه شده بود را مطرح کردند.

 

در ادامه به بحث درباره سیر تاریخی شکل گیری روحانیت در یهود پرداختند و با بررسی دوره­های تاریخی و افراد تاثیرگذار در این زمینه سیر قدرتمند شدن کاهنان و خاخام­های یهودی را شرح دادند و با بررسی دوره­ های مختلف حکومتی یهودیان در یهودیه دلایل اهمیت ارض موعود برای یهودیان را تحلیل کردند که ...

 در ادامه مطلب...


 

عبدالمهدی بازدید : 79 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع”وهابیت وسلفی ها”(۸شهریور۹۲)

[تصویر:  63zyf6e4-copy.jpg]


دانلود سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع”وهابیت وسلفی ها”(۸شهریور۹۲)


***********************


**اللهم عجل الولیک الفرج**


یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 83 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم


[تصویر:  tonkabon1.jpg]
سخنرانی استاد رائفی پور در استان مازندران شهرستان تنکابن مصادف با ایام دهه کرامت
به اطلاع می رساند در روز شنبه مورخه ۹۲/۶/۲۳ ساعت ۴ بعد از ظهر
 سخنرانی استاد رائفی پور در مسجد جامع تنکابن برگزار خواهد شد
(مکان برگزاری از مصلی به مسجد جامع به علت برگزاری نمایشگاه در مصلی تغییر یافت)
عنوان سخنرانی: سبک زندگی ایرانی واسلامی
برگزار کننده: ناحیه مقاومت سپاه شهرستان تنکابن.
شرکت برای عموم آزاد است
**اللهم عجل الولیک الفرج**
منبع:فاراقلیط

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 118 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بسم الله الرحمن الرحیم


سخنرانی استاد رائفی پور در شهر اراک با موضوع حکومت دینی و حکومت سکولار
زمان: 14 و 15 شهریورماه 1392 


لینک های فایل صوتی


دانلود روز اول: {لینک غیرمستقیم} حجم 20 مگابایت


دانلود روز دوم: {لینک غیرمستقیم} حجم 26 مگابایت 


با تشکر از کانون فرهنگی هنری شهید اشرفی اصفهانی (ره) و موسسه علمی پژوهشی فرهنگی حکمت عهد 
التماس دعا

 

عبدالمهدی بازدید : 106 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

سه طرح "بایکوت" برای زمین زدن اقتصاد اسرائیل

تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی گروههای غیردولتی در آمریکا و اروپا بر اسرائیل به صورت روزافزونی در حال گسترش است. این در حالی است که رژیم صهیونیستی تلاش دارد این مسئله را بایکوت خبری کرده و یا آن را محدود به گروههای اندکی از مخالفان اسرائیل معرفی کند.

 
رژیم صهیونیستی اجازه انتشار تظاهرات اعتراضی یهودیان را به زبان‌های غیرعبری نمی دهد.


مشکلات داخلی و بین المللی اسرائیل به دلیل سیاستهای زیرکانه این رژیم و نیز کنترل رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی وابسته به آن، همواره در هاله ای از ابهام باقی می ماند. این سیاست به گونه‌ای است که اجازه انتشار اختلالات و نابهنجاری‌های سیستم سیاسی، اقتصادی

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 144 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود کلیپ تصویری از استاد رائفی پور با موضوع”جاهلیت مدرن”


 

1111

 

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۳۱ مگابایت

 

اللهم عجل الولیک الفرج

منبع:www.Faraghlit.com

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 98 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

هالیوودیسم و ایدئولوژی ترویج فحشاء و تباهی
 یهودیان برای رسیدن به اهداف خود که همان ایجاد یک نظم نوین جهانی و سلطه بر دنیاست، سعی در استثمار جوامع در حال توسعه دارند.آنها در تلاشند نوعی سبک زندگی بی قید و بند و بر پایه روابط جنسی آزاد، مصرف گرایی، قدرت طلبی و خشونت را رواج دهند و با ترویج دنیا گرائی، به تضعیف ادیان الهی بپردازند. یهودیان با به دست گرفتن قدرت هالیوود و استفاده از ابزار هنر، فرصت تفکر را از مخاطب می گیرند. نكته بسيار موثر درباره نيايش هاي عبري، بيان روح جمعي و گروهي يهود است. آن ها مدافع و شفيع فرد نيستند، بلكه بر همه قوم ها نظر دارند. مهمترین مشکل یهود در طول تاریخ، امت ها هستند، یعنی همیشه با امت ها مشکل داشتند. با این دیدگاه قدرت ادیان، به نحوی باید از بین برود و مهمترین راه از بین بردن ادیان تبدیل امت به ملت است. یعنی ترویج ناسیونالیسم.
[تصویر:  401416_292.jpg]
در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 80 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

فاکس نيوز: اوباما بايد جايزه نوبل صلح را پس دهد

به گزارش شبکه تلويزيوني فاکس نيوز، جنين پيرو، قاضي سابق آمريکايي و مجري فاکس نيوز، در بخشي از تحليلي که درباره سوريه قرائت کرد گفت، آيا باراک اوباما، رييس جمهور آمريکا، انتظار دارد مردم اين کشور، پس از تمامي بلاهايي که تاکنون برسرشان آمده است، کورکورانه از او تبعيت کنند و وارد جنگ جديدي در خاورميانه شوند؟ 

وي افزود، رييس جمهور آمريکا اکنون به دنبال دريافت تأييد‌ کنگره اين کشور است تا به قول خودش چند روز حمله برق آسا از راه دور به سوريه کند، بدون اين که قصد داشته باشد رژيم اين کشور را عوض کند. اوباما عنوان کرده است، پس از اين حملات که توبيخي براي بشار اسد، رييس جمهور سوريه تلقي خواهد شد، آمريکا به مداخله نظامي خود در سوريه پايان خواهد داد. 
با اين حال هم اکنون کشتي‌هاي جنگي آمريکا و روسيه در نزديکي سواحل سوريه در درياي مديترانه حضور پيدا کرده‌اند و تعداد نامعلومي از زيردريايي‌ها نيز وارد همين آب‌ها شده‌اند. به علاوه قايق‌هاي تندروِ ايراني در آب‌هاي خليج فارس، که کشتي‌هاي جنگي ديگر آمريکايي در آنجا حضور دارند در ترددند و تهديدي براي کشتي‌هاي آمريکايي به حساب مي‌آيند. 
در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 154 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

"معلولا" منحصر به فردترین شهر مسیحی جهان در آتش و خون

دو سال و نیمی که از بحران سوریه می گذرد و شهر "معلولا" به همراه ساکنانش همواره در این بیم و هراس به سر می برد که مبادا مورد تعدی و تعرض گروه های مسلحی قرار گیرد که تحت عناوین مختلف در سوریه فعالیت می کنند.

سرانجام این بیم و هراس ها پنج شنبه گذشته به حقیقت پیوستند تا "نماد و سمبل مسیحیت" در سوریه که تاکنون جز به استقبال از مهمانان و بازدیدگان از خود چه مسیحی و چه یهودی و چه مسلمان عادت و خو نداشته، مورد حمله تروریست های مسلح گروه "جبهة النصرة" قرار گیرد و تروریست های مسلح سلفی تکفیری پای به شهری در سوریه بگذارند که هنوز که هنوز است، میراث چندین هزار ساله خود را بکر و دست نخورده حفظ کرده است.

اغلب ساکنان شهر "معلولا" مسیحی هستند...

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 105 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

ماجرای سوریه همچنان خبر اول بین المللی است. بالاخره آمریکا به سوریه حمله خواهد کرد یا خیر؟ به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها که خود آغازگر این بحث بودند، اکنون سردر گم هستند و نمی‌توانند با قاطعیت تصمیم بگیرند.

آمریکا تلاش داشت تا اجماعی جهانی علیه دولت سوریه ایجاد کند؛ اما با شکست جدی مواجه شد. این کشور سپس تلاش کرد تا اجماعی حداقلی، شبیه به آنچه در ماجرای لیبی رخ داد بوجود بیاورد، که بازهم ناکام ماند.

حال آمریکا مانده است و ادعای حمله به سوریه؛ از یک سو مدعی استفاده دولت اسد از سلاح شیمیایی است و بر اساس همین ادعا، وی را مستحق مجازات می‌داند؛ از سوی دیگر در حمله به سوریه با تعلل جدی همراهانش و سر درگمی خویش مواجه شده است.

اما چرا آمریکا این بار اینقدر از وارد شدن در ماجرای سوریه و حمله به این کشور دچار تردید است؟ آن هم در حالی که مدعی اند تنها قرار است حملات محدودی را انجام دهند؟ آیا دولت اسد و ارتش این کشور که مدت دو سال است درگیر جنگ داخلی است و بی شک زخم زیادی برداشته، اینقدر هیمنه دارد که آمریکا را با چالش روبرو کند؟

 

رئیس جمهور امریکا به صراحت از مواضع خود عقب نشست و تاکید کرد حمله به سوریه تنها به شکل حملات محدود هوایی صورت خواهد گرفت

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 112 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
 پیرمرد گفت: دو هزار سال پیش، در سرزمینی دور، مردی را که به رویاها باور داشت، در چاهی انداختند و به بردگی فروختند. بازرگانان ما او را خریدند و به مصر آوردند. همه ما می دانیم کسی که به رویاها باور داشته باشد، از عهده تعبیر آنها نیز برمی آید. (پائولو کوئیلو، کیمیاگر، ترجمه آرش حجازی)نام کسی که پیرمرد درباره او به نیکی یاد می کند، یوسف است. همان یوسفی که یکی از پیامبران الهی بوده و درباره اوصاف زندگی او بسیار شنیده ایم. اما خصوصیت بارز این یوسف چیست؟ باور به رویاها! همین ایمان یوسف به رویاها است که او را قادر به تعبیر آنها و به عبارتی بهره گیری از دنیا ساخته است. این بهره گیری نسبت به انسان های عادی در سطح بالاتری قرار دارد و ممکن است سرنوشت ملتی را با تعبیر رویای گوساله ها و گاوها تغییر دهد. همین ایمان است که شخصی را از سطح انسانی فراتر برده و به مقام روحانی می رساند. (1)
[تصویر:  390052_483.jpg]
فیلم زندگی پای به کارگردانی آنگ لی محصول سال 2012

امروزه با گسترش ارتباطات و نقش چشمگیری که هنر در محتوا سازی آن ایفا می کند، ایمان گرایی غلط و دیگر اقسام دوری از دینداری عاقلانه و عاشقانه در حال پیشروی است. امروز باید گفت تمام قدرت انسان غربی در خدمت تبلیغ چنین آموزه هایی در آمده است. هنر (با تمام اقسامش) با کمک فناوری و قدرت تبلیغات، غول بی شاخ و دمی را ساخته که ذهن هر انسانی را تحت تاثیر خود قرار می دهد

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 88 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

سخنرانی استاد رائفی پور ۱۴ و ۱۵ شهریور۱۳۹۲ در اراک


سخنرانی استاد رائفی پور در اراک

 

زمان: ۱۴ و ۱۵ شهریور
ساعت ۱۷

مکان: اراک- خیابان امام خمینی(ره)،مجتمع ستارگان

موضوع سخنرانی ۱۴ شهریور : حکومت دینی
موضوع سخنرانی ۱۵ شهریور : حکومت سکولار

***اللهم عجل الولیک الفرج***

 

عبدالمهدی بازدید : 111 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود سخنرانی‌ همایش جوانان‌ جبهه‌ پایداری( عباسی،قاسمی،حسینیان)

[تصویر:  jebhepaydari.jpg]

مدت زمان: ۵۴ دقیقه (حاج سعید قاسمی) ، ۵۴ دقیقه ( استاد عباسی ) ، ۲۲ دقیقه ( روح الله حسینیان )


تاریخ: ۸ اسفند ۱۳۹۰

مکان: سالن سید الشهدا


موضوع :همایش جوانان حامی‌جبهه‌ پایداری

فرمت: mp3

کیفیت: عالی


دانلود فایل صوتی:


سخنرانی حاج سعید قاسمی: 


FileServe | uploadstation | Rapidshare  | hotfile  |  Mediafire

[تصویر:  size.png]حجم:۱۲٫۴ مگابایت



سخنرانی استاد حسن عباسی :


FileServe | uploadstation | Rapidshare  | hotfile  |  Mediafire

[تصویر:  size.png]حجم:۱۲٫۹ مگابایت



سخنرانی روح الله حسینیان :


FileServe | uploadstation | Rapidshare  | hotfile  |  Mediafire

[تصویر:  size.png]حجم:۵٫۰۹ مگابایت



یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 269 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (1)

 بسم الله الرحمن الرحیم

نقدی بر بازی رایانه‌ای "Devil may cry"؛ شیطان دیجیتال مي‌گرید تا شما به خدا نرسید

پس از هشت ساعت بازی حرفه‌ای و سراسر هیجان برای به دست‌آوردن آزادی، تنها چیزی که عاید شما می‌شود این است که می‌فهمید امروز به جای ایمان به خدا و مبارزه در راه خدا باید برای واژه آزادی بجنگید.

  "قرن‌ها پیش پادشاه دیوهای جهنم تصمیم به حمله به دنیای انسان‌ها گرفت و حرص و طمع او برای حکومت به انسان‌ها باعث نابودی خودش شد زیرا یک شوالیه از لشکر اهریمنان علیه خودش شورش کرد و توانست او را در چاهی محبوس کند این شوالیه سیاه اسپاردا نام داشت."

اسپاردا پدر دو دانته و ویرژیل است که هر دو نیمه اهریمن هستند. دانته به انسان‌ها کمک می‌کند اما برادرش تنها به دنبال جاه و مقام و سلطه بر جهان است. پس از مرگ ویرژیل به دست دانته خباثت او به برادر درست کارش منتقل شده و ..."


جملات بالا بخشی از داستان یک بازی رایانه ای پرطرفدار به نام "شیطان نیز گریه می کند" بوده که از سال 2001 تا امروز در پنج نسخه و هر بار با ماجراهایی متفاوت در اختیار مردم سراسر جهان قرار گرفته و اتفاقا حسابی هم برای شرکت های سازنده سود به همراه داشته است.


این بازی تخیلی که امسال پنجمین نسخه از آن به بازار آمد، پر است از شخصیت های عجیب و غریب و ماورایی که در طول بازی به جنگ با انسان

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 95 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

گزارش بیست و پنجمین همایش روایت عهد

«باید برای ظهور برنامه ریزی کرد»

 

 

استاد رائفی ­پور در بیست و پنجمین همایش از سری همایش های روایت عهد :

«مبنای ما برای شناخت دشمن خداست»

بیست و پنجمین همایش از سلسله همایش های روایت عهد با مو ضوع بایدها و نبایدهای دشمن شناسی صبح پنج شنبه با همکاری شهرداری منطقه 12 (ناحیه 6) در بنیاد فرهنگی رفاه  برگزار شد.


پس از قرائت قرآن و  پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران خانم ... با ذکر مقدمه ای استاد رائفی­ پور را برای ایراد سخنرانی دعوت کردند. در ابتدا استاد به دلیل سوالات متعدد بوجود آمده توضیحاتی درباره مسئله سوریه و شرایط موجود در این کشور ارائه دادند.سپس با ذکر مقدمه ای وارد موضوع اصلی همایش شدند. در این مقدمه استاد به معنی کلمه دشمن در زبان فارسی،عدو در عربی و enemy در زبان انگلیسی  اشاره و ریشه ی این کلمات را مشخص کردند. ایشان تصریح کردند که در دشمن شناسی باید مبنای دشمنی ما مشخص باشد

  در ادامه مطلب...


 

عبدالمهدی بازدید : 221 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ طرح‌ریزی استراتژیک غرب (۳) – از عرش تا معبد دلفی/جلسه ۴۱۹

|زمان:۲۴ اسفند ۹۱|
| مدت:۱ ساعت و ۲۲ دقیقه|

فایل تصویری (mp4)
فایل صوتی (mp3)

یا علی

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 687
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,886
  • بازدید ماه : 1,607
  • بازدید سال : 32,288
  • بازدید کلی : 279,651