loading...
کلبه کرامت،کلبه معنادار
عبدالمهدی بازدید : 797 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

جنگ ایران و اسرائیل در بازی فرمانروایان جهان + عکس و فیلم

در نسخه جدید بازی "فرمانروایان جهان" شما به عنوان رئیس جمهور آمریکا با چالش جنگ اسرائیل با ایران مواجه می شوید و برای مدیریت آن باید اقدام کنید. نسخه جدید بازی فرمانروایان جهان ، چالش‌های جدید جهان امروز را مورد توجه قرار می‌دهد که عبارتند از: «کنترل پناهندگان پس از بروز فاجعه، استعمار کشورها، خرید اسلحه از بازار سیاه و دستیابی به منابع انرژی از نور خورشید گرفته تا استخراج نفت از اعماق دریا.



چالش نهایی در این بازی «مدیریت کشور آمریکا برپایه یک نظام جهانی در حال تغییر و مخاطره‌آمیز» است، شما می‌توانید این بازی را به صورت انفرادی یا با دوستان (افراد ۱۶ سال به بالا و از طریق اینترنت) اجرا کنید و حتی تصمیم بگیرید که همبازی شما یا رؤسای شبیه‌سازی شده کشورها، دوست یا دشمن شما باشند.
یکی از ویژگی‌های نسخه جدید بازی، وجود ۲۰ سناریوی بازی مثل سقوط مالی آمریکا، جنگ ایران و اسرائیل و جنگ جهانی سوم است که معضلات بشریت محسوب شده و کاربر باید نسبت به حل آنها اقدام کند

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 269 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (1)

 بسم الله الرحمن الرحیم

نقدی بر بازی رایانه‌ای "Devil may cry"؛ شیطان دیجیتال مي‌گرید تا شما به خدا نرسید

پس از هشت ساعت بازی حرفه‌ای و سراسر هیجان برای به دست‌آوردن آزادی، تنها چیزی که عاید شما می‌شود این است که می‌فهمید امروز به جای ایمان به خدا و مبارزه در راه خدا باید برای واژه آزادی بجنگید.

  "قرن‌ها پیش پادشاه دیوهای جهنم تصمیم به حمله به دنیای انسان‌ها گرفت و حرص و طمع او برای حکومت به انسان‌ها باعث نابودی خودش شد زیرا یک شوالیه از لشکر اهریمنان علیه خودش شورش کرد و توانست او را در چاهی محبوس کند این شوالیه سیاه اسپاردا نام داشت."

اسپاردا پدر دو دانته و ویرژیل است که هر دو نیمه اهریمن هستند. دانته به انسان‌ها کمک می‌کند اما برادرش تنها به دنبال جاه و مقام و سلطه بر جهان است. پس از مرگ ویرژیل به دست دانته خباثت او به برادر درست کارش منتقل شده و ..."


جملات بالا بخشی از داستان یک بازی رایانه ای پرطرفدار به نام "شیطان نیز گریه می کند" بوده که از سال 2001 تا امروز در پنج نسخه و هر بار با ماجراهایی متفاوت در اختیار مردم سراسر جهان قرار گرفته و اتفاقا حسابی هم برای شرکت های سازنده سود به همراه داشته است.


این بازی تخیلی که امسال پنجمین نسخه از آن به بازار آمد، پر است از شخصیت های عجیب و غریب و ماورایی که در طول بازی به جنگ با انسان

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 153 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)
عبدالمهدی بازدید : 130 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

جالب است بدانید پدر باراک اوباما، همسر و فرزند خود را در حالی که باراک 3 ساله بود، ترک کرد. پس از جدایی پدر در زمان نوزادی خود، آنجلینا جولی نیز با مادر خود زندگی کرده است. تام کروز، هالی بری، ساموئل ال جکسون، مارلین مونرو، جک نیکلسون، جودی فاستر، آل پاچینو، جان لنون و بسیاری دیگر از هنرپیشگان هالیوود، نیز وضعیتی مشابه را داشته و به خاطر ترک پدر، با مادران خود زندگی کرده اند. خانواده تک والدی، اکنون به بخشی از جامعه آمریکا بدل گشته و نه تنها در پرده سینما، بلکه زندگی واقعی هنرمندان آن را نیز در بر می گیرد.

بحران خانواده در غرب
پس از انقلاب صنعتی و ورود به عصر مدرن، در غرب خانواده تحت تأثیر عوامل مختلف اهمیّت و جایگاه سابق خود را از دست داد. این مسئله، بسیاری از رهبران جهان صنعتی را نگران کرده است. با انحراف جوامع از هنجارهای طبیعی، خانواده در معرض آسیب های جدّی قرار گرفت. ازدواج و خانواده در ایالات متحده و سایر کشورهای مدرن غربی، در دو نسل گذشته تغییراتی اساسی شامل کاهش ازدواجهای رسمی، افزایش طلاق، زندگی مشترک بدون ازدواج و تولد فرزندان نامشروع و ... داشته است. در این گزارش قصد پرداختن به بحران خانواده در جوامع غربی را نداریم. برای این منظور می توانید به گزارش ویژه مشرق با نام "خانواده به سبک فرهنگ غرب" مراجعه کنید. به یاری خداوند قصد داریم در چند قسمت، به چگونگی بازتاب خانواده در هالیوود و نقش آن در برخورد با این مسئله بپردازیم.

در ادامه مطلب....

عبدالمهدی بازدید : 200 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

[تصویر: xmorgan-freeman-olympus-has-fallen-poste...flWl9g.jpg]
فیلم Olympus Has Fallen (المپیوس سقوط کرده است) تولید سال 2013 و با بودجه ی 70 میلیون دلاری بسته شده است. این فیلم حتی از فیلم معروف جان سخت ( 2013 die hard: a good day to die) که با بودجه 92 میلیون دلاری ساخته شده است و از محبوبیت بالایی بین جهانیان برخوردار هست هم

با استقبال بیشتری روبه رو شده ! و البته این فیلم در صدد نمایش چهره ی معصومانه و مظلوم از امریکا را دارد که چیز عجیبی در سینمای هالیوود نیست. تا جایی که در قسمتی از این فیلم ، رئیس گروه تروریستی به رئیس جمهور سفید پوست میگوید : تیم امنیتی شما در عرض 15 دقیقه به کاخ سفید میرسند اما ما در عرض 13 دقیقه این کار را کردیم!

 داستان این فیلم، درباره ی حمله ی یک گروه به کاخ سفید هست که در جریان این حمله ، رئیس جمهور سفید پوست امریکا گروگان ..........

عبدالمهدی بازدید : 192 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام عرض میکنم خدمت تمامی همسنگران و مهدی یاوران عزیز و مبارزان عرصه جنگ نرم و همچنین میلاد با سعادت منجی عالم بشریت ،مولای عاشقان رو خدمت شما تبریک عرض میکنم

دردِ تو را به تنهایی نمی‏کشم که تمام سنگریزه‏های زمین، منتظر گام‏های تواَند تا کوه شوند و پرچم تو را در اوج عشق خود برافرازند و آن وعده محتوم، چه نزدیک است؛ اگر عاشق باشی



 

توضیحات و دانلود در ادامه مطلب......

عبدالمهدی بازدید : 506 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

بسم الله الرحمن الرحیم

با گسترش روز افزون تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی در جوامع جهانی؛ خطرات گسترش فساد و تحمیل سبک زندگی کشور های دارای تکنولوژی برتر در میان جوامع دیگر به شدت احساس میشود.

در این میان متفکرین غربی بهترین شیوه را در الگو سازی برای مردم کشورهای هدف، از میان افراد دارای قدرت فرابشری انتخاب نموده اند و در این راستا تولید بازی های رایانه ای، مناسب ترین گزینه برای پیشبرد این اهداف می باشد.

بازی های رایانه ای امروزه به محبوب ترین تفریح قشر آینده ساز ملل مختلف که همان جوانان و نوجوانان می باشند؛ تبدیل شده است و در کشور خودمان نیز این نرم افزارهای بازی، در دسترس قرار دارد.

روزانه بازی های رایانه ای مختلف و با عناوین متعدد روانه بازار شده و با قالب جذاب خود، قصد بدست گرفتن فکر افراد و هدایت آنها به سوی مقصود خود را می نماید و ضمیر ناخود آگاه مخاطب هدف اين بخش از جنگ نرم است.

در این میان بیشترین چیزی که در این بازی های رایانه ای به چشم می خورد؛ توهین به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان جهان است که با طرفند های بسیار زیرکانه و حرفه ای در میان بازی ها قرار داده می شود.

در این مجال تصمیم بر آن داریم که با نمایش چند نمونه از این مصادیق به پاسخ این سوال برسیم که آیا برخی مسئولین ما همچنان به بحث تهاجم فرهنگی و وجود عرصه ای به نام جنگ نرم اعتقادی پیدا نکرده اند و آیا تصمیمی برای تجدید نظر در برخی سیاست های خود در بحث مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمن که هر روز در قالب خاص و جدید تری به عرصه آورده میشود؛ ندارند؟



خراب کردن مسجد توسط پرندگان خشمگین.


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 687
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,813
  • بازدید ماه : 1,534
  • بازدید سال : 32,215
  • بازدید کلی : 279,578