loading...
کلبه کرامت،کلبه معنادار
عبدالمهدی بازدید : 326 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دو شبکه ماهواره ای فارسی زبان که در شب اربعین سنگ تمام گذاشتند!

شبکه های ماهواره ای که به زبان فارسی برنامه پخش می کنند، هدف خود از تأسیس شبکه و پخش برنامه برای ایرانیان را احترام به سلیقه و نظر مخاطب ایرانی بیان می کنند و از "صداقت" و "رفتار حرفه ای" می گویند؛ اما آیا واقعیت هم همین است؟

صدای آمریکا(VOA) و  بی بی سی فارسی(BBC PERSIAN)  نیز از آن گروه از شبکه هایی هستند که ادعای احترام به دیدگاه و سلیقه مخاطبان خود را بارها مطرح کرده و می کنند؛ به خصوص بی بی سی فارسی که رئیس آن در سخنانش از واژه هایی مانند "رسانه حرفه ای"، "رفتار صادقانه"، "احترام به مخاطبان ایرانی" و ... سخن می گوید؛ اما اگر راستش را بخواهید بارها خلاف این شعارها عمل کرده اند؛ از استفاده از واژه مجعول برای خلیج فارس گرفته تا جعلی خواندن ایران و این بار ...

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 112 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (1)

بسم الله الرحمن الرحیم

اطلاع رسانی سخنرانی های استاد رائفی پور ۱آذر لغایت ۴ آذر ۹۲ در خوزستان

 ۱ آذر
سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع: وقایع آخرالزمان در احادیث و روایات(مهدویت)

زمان: ۱ آذر ساعت ۲۰:۳۰

مکان :خوزستان، شهرستان کارون،آمفی تئاتر دانشکده نفت- ورود برای عموم آزاد است.

۲ آذر

سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع: مقایسه جنگ نرم و سخت و پشت پرده هشت سال دفاع مقدس

زمان: ۲ آذر ساعت ۱۹:۳۰

مکان: اهواز، چهاراه زند، خیابان قنادان زاده، بین مسجدی وعظیم – مسجد حضرت علی(ع)

*****************

سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع: سبک زندگی دانشجویی

زمان: ۲ آذر ساعت ۱۲ الی۱۴

مکان: دانشگاه پیام نور اهواز(پردیس)

۳ آذر

سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع: بررسی تحولات سوریه

زمان: ۳ آذر ساعت ۱۹

مکان: آبادان، دانشکده نفت آبادان، ورود برای عموم آزاد است.

۴ آذر

سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع: ذبح عظیم

زمان:۴ آذر ساعت ۱۳

مکان: شهرستان شوش- تالار نیایش. ورود برای عموم آزاد است

 

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 134 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود صوتی سخنرانی استاد رائفی پور مهدیه کرج
با موضوع بیعت با ائمه عهد با خدا
زمان:12 آبان ماه
با کیفیت متوسط


یا علی
عبدالمهدی بازدید : 100 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
با حضور افسران اطلاعاتی آل‌سعود و موساد؛
در نشست ضد ایرانی نيويورک چه گذشت +فیلم و تصاویر 

رویکرد جدید ایران در مسئله هسته‌ایدر حالی تمام معادلات طرف‌های غربی را دگرگون کرده‌ است که سران کشورهای اروپایی تا عربستان و رژيم اسرائیل و گروه‌های داخل آمریکا، در چگونگی تعامل با ایران در این برهه زمانی دچار چند دستگی شده‌اند.
دولتاوباما – بدون در نظر گرفتن دیگر ارکان قدرت در آمریکا نظیر کنگره – تا کنون این‌گونه نشان داده است که خواهان توافق با ایران است و در این راه حتی برخی متحدان منطقه‌ای خود را نیز – هرچند بطور موقت - قربانی این توافق خواهد کرد. این تغییر تاکتیک، چرخش استراتژیک دو متحد اصلی آمریکا در منطقه را در پی داشت. رژيم اسرائیل و عربستان سعودي اکنون با یافتن نقطه‌ای مشترک، به اتحاد برضد ایران هسته‌ای و تلاش برای برهم زدن توافق آمریکا با ایران، می‌اندیشند.
[تصویر:  431396_691.jpg]
تریتا پارسی در کنار ترکی فیصل و شیرین هانتر
شورایایرانیان آمریکا (نیاک) که به‌رغم فعالیت‌هایی بر ضد ایران بویژه در مسائل حقوق بشر، ناخواسته به لابی ایراني در دولت آمریکا شهرت یافته است، اواسط ماه گذشته با حضور مقاماتی از سازمان اطلاعات عربستان سعودي، سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي (موساد)، ایران و آمریکا، نشست بررسی دیپلماسی هسته‌ای ایران و چشم‌انداز عربستان سعودي و اسرائیل را با هدف بررسی تبعات ژئوپولتیک آن بر آینده منطقه برگزار کرد.
ترکی بنفیصل آل‌سعود رئیس سابق سرویس اطلاعات خارجی عربستان سعودي یکی از شرکت‌کنندگان در این نشست بود که درباره نگاه عربستان به برنامه هسته‌ای ایران به سخنرانی پرداخت.

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 97 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
پایگاه 598 - 1- سید جواد غروی در سال 1285 در نائین متولد شد و در سن یازده سالگی راهی حوزه علمیه اصفهان شد و به فراگیری علوم اسلامی پرداخت.

در سال 1356 وی به ساواک دعوت شد که وی خود را فردی شاه دوست و میهن پرست معرفی و ساواک نیزنامبرده را از روحانیون مثبت وعلاقمند به رژیم شاهنشاهی اعلام نمود. (اسناد ساواک - کتاب نوزدهم ص 194 و195)

نامبرده دارای افکار انحرافی درباب معراج پیامبر اسلام ،فرشتگان الهی ،شفاعت ،طهارت حضرت زهرا (س) و....می باشد.

به دنبال اعتراض علما اصفهان به سخنرانیها و نوشته جات انحرافی وی در جلسه ای که علما اصفهان نزد مرحوم ایت الله ارباب برگزار نمودند ،ایشان اظهار نمودند از ترس اینکه مبادا مورد ضرب وشتم مردم قرار گیرد وی را طرد نمی کنم .پس از اوج گیری انحرافات نامبرده استفتائاتی از طرف علما از حضرت امام خمینی ره و ایت الله العظمی خوئی ره صورت گرفت .
[تصویر:  43059_893.jpg]
علی اصغر غروی در کنار سید جواد غروی(پدر) امام خمینی ره درباره او نوشتند:

"با صحت مطالب فوق چنین شخصی منحرف از مذهب اهل بیت است ولازم است مومنین از او احتراز کنند وحضور در جماعت ومنبر این شخص حرام و در معرض گمراهی است"

مرحوم آیت الله خوئی ره نیز مرقوم نمودند:

"شخص مزبور از مصادیق واضحه ضال ومضل است وترویج چنین شخصی به حضور منبرش یا غیر ان فضلا از اقتداء به او جائز نیست وبر مومنین لازم است که از ترویج عقاید فاسده او جلوگیری نمایند"

او در تاریخ ۵ مهر ۱۳۸۴ از دنیا رفت.

2-سید علی اصغر غروی متولد سال ۱۳۲۵ در اصفهان فرزند (سید جواد غروی ) می باشد او عضو شورای مرکزی نهضت آزادی و مسئول شاخه اصفهان نهضت ازادی می‌باشد.

در میانه سال 1353 برای ادامۀ تحصیل به لبنان رفت و در سال 1355 به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشتۀ فلسفه اسلامی از دانشگاه لبنان و در سال 1358 به اخذ درجۀ دکترا در همان رشته از دانشگاه سن ژوزف بیروت نائل آمد.

نامبرده در مدت تحصیل در لبنان ارتباطی را با سرلشکر منصور قدر سفیر رژیم پهلوی در لبنان برقرار می کند. به نحوی که سرلشکر قدر در دیباچه جلدسوم کتاب "فلسطین واسرائیل " از "مساعدتهای بسیار ارزنده و همکاریهای پر ارزش یکی از دانشجویان دوره دکترای دانشگاه لبنان اقای علی اصغر غروی تشکر و قدردانی "نموده است.

سرلشکر قدر که بود؟

منصور قدر فرزند کاظم، در سال 1302ه.ش به دنیا آمد؛ وی پس از طی تحصیلات مقدماتی و اخذ دیپلم ریاضی، برای ادامه تحصیلات به دانشکده افسری وارد شد و تا درجه سرهنگی در مشاغل مختلف نظامی به کار مشغول بود؛ در سال 1337ه.ش با درجه سرهنگی به ساواک رفت و در قسمت اطلاعات خارجی (اداره کل دوم) مشغول به کار شد.

منصور قدر پس از مدتی به عنوان مامور ساواک به سفارت ایران در دمشق رفت و سپس به عنوان دبیر اول سفارت ایران در بیروت برگزیده شد. همچنین وی توانست پس از یک سال حضور در سفارت ایران در بیروت، در سال 1340ه.ش به ریاست اداره خاورمیانه در سازمان اطلاعات خارجی ساواک برسد. در سال 1340ه.ش به مدیریت اداره کل دوم ساواک (اطلاعات خارجی) رسید. در سال 1342ه.ش دوباره به لبنان سفر کرد و به عنوان رایزن درجه دو سفارت ایران در شهر بیروت مشغول به کار شد. در همین زمان همزمان با کار در سفارت ایران در لبنان، مسئول اداره ساواک در کشور سوریه نیز بود. پس از مدتی وی توانست به رایزن درجه یک سفارت و همچنین کاردار سفارت ایران در لبنان برسد.

منصور قدر از سال 1346ه.ش تا 1352ه.ش به اردن رفت و به عنوان سفیر ایران در آن کشور مشغول به کار شد. در سال 1352ه.ش به سفیری ایران در لبنان برگزیده شد و تا پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357ه.ش در این سمت مشغول به کار بود.

سرلشکر قدر از مخالفین و دشمنان سرسخت امام موسی صدر در لبنان بوده است ، و از سوی دیگر اقای علی اصغر غروی خود را همراه و نزدیک به امام موسی صدر معرفی می نموده است.قضاوت بر عهده خوانندگان!

3- روز چهارشنبه، اول آبان ماه 92، روزنامه «بهار» یادداشتی با عنوان «امام؛ پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی؟» به مناسبت عید غدیر منتشر کرد که در آن، شبهات زیادی درباره دلالت واقعه غدیر خم بر مسأله خلافت و زعامت سیاسی امیرالمؤمنین (ع) مطرح شده بود.

نویسنده این مقاله موهن که باعث شد سعید پورعزیزی مدیرمسئول روزنامه بهار رسما از خوانندگان بخاطر درج ان عذرخواهی کند ،کسی نبود جز فرزند سید جواد غروی!

 

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 113 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

تجلیل رسانه‌های اصلاح طلب از دو بهائی سرشناس+تصاویر 

 "از من خواسته شد تا در صورت موفقیت به برقراری تماس با معمار و خالق برج آزادی، از وی خواهش کنم در صورت تمایل، یادداشتی را نگارش کرده و از این طریق با خوانندگان روزنامه سخن بگوید. "حسین امانت"، ... پذیرای این گفت‌وگو است و با بزرگ‌منشی و متانت خاص خود، وقتش را در اختیار این مکالمه قرار می‌دهد. اما او چه چیزی باید برای خوانندگان روزنامه بنویسد؟ برای یک آرتیست، یک آرشیتکت، یک نویسنده یا خواننده و به‌طور کلی کسی که اثری در مقیاس یک کالبد اجتماعی خلق می‌کند، دیده‌شدن و برقراری ارتباط با مخاطب، می‌تواند خوشایند بوده باشد."

 

[تصویر:  424788_196.jpg]
حسین امانت، معمارایرانی و طراح مشرق الاذکار بهائیان (پدر حسین امانت ساکن کاشان بود که به پیروان فرقه ضاله بهائیت پیوست)

پاراگراف بالا مقدمه گفتگوی یک روزنامه اصلاح طلب(بیست و دوم مهرماه 92) با یکی از فعال ترین ایرانیان بهایی مقیم کانادا می‌باشد....

 در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 149 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
حقیقت ظهور(با زیرنویس انگلیسی)
The Reality of Arrival
این مستند 45 دقیقه ای مجموعه ای است از سخنرانی استاد رائفی پور که پیرامون آزمون های بنی اسرائیل و بررسی آن با شرایط اخیر میباشد

[تصویر:  138184217931181.jpg]

برای دانلود این ویدئو میتوانید از لینک های زیر استفاده کنید

کیفیت بالا و حجم 527 مگابایت و زمان 45:50 دقیقه

 


[تصویر:  1382020158081.png]
[تصویر:  138202015809512.png]


کیفیت متوسط و حجم 282 مگابایت و زمان 45:50 دقیقه

[تصویر:  138202219417271.png]
[تصویر:  138202219418822.png]



کیفیت پایین و حجم 132 مگابایت و زمان 45:50 دقیقه

[تصویر:  13820220121911.png]
[تصویر:  138202206660871.png]
===
[تصویر:  138209462700021.png]
منبع:http://nooromahdi.ir
یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 87 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

زهرا اشراقی در گفتگو با شرق الاوسط؛ صدای هایده و مهستی را دوست دارم/می خواهم تابو شکن باشم

قانون نوشت: زهرا اشراقی بی شک پس از سید حسن خمینی، شناخته شده ترین نوه آیت الله خمینی بنیان گذار جمهوری اسلامی است. او همسر محمدرضا خاتمی، دبیرکل حزب مشارکت و برادر رئیس جمهور پیشین ایران محمد خاتمی است. زهرا اشراقی در چند انتخابات مسئولیت ستاد جوانان اصلاحات را بر عهده داشت؛ او در عرصه عمومی و شبکه های اجتماعی حضوری فعال دارد و به بیان دیدگاه های جسورانه اش شهرت دارد.


پس از دوم خرداد 76 و روی کار آمدن دولت اصلاح طلب محمد خاتمی، در ایران موجی از امیدواری پدیدار شد، این روزها هم شنیده می شود که فضای امید در ایران به وجود آمده، چه شباهت ها و تفاوت هایی بین خرداد 16 سال پیش و خردادماه گذشته که روحانی روی کار آمد می بینید؟

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 100 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور در دانشگاه شهید بهشتی با موضوع بررسی اوضاع سوریه(۶مهر۹۲)

Screenshot (28)

قسمت دوم

 


ان شاالله این پست تکمیل خواهد شد

یا علی

عبدالمهدی بازدید : 132 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

سخنرانی استاد رائفی پور در مورد اوضاع سوریه (دانشگاه شهید بهشتی 92/7/9 )




قسمت اول:




ویا:

قسمت اول


ان شاالله این پست تکمیل خواهد شد



یا علی

 


عبدالمهدی بازدید : 104 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع “ره توشه سفر کربلا” در مشهد (۶مهر۹۲)



  سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع “ره توشه سفر کربلا” در مشهد(۶مهر۹۲)




یا علی


 

عبدالمهدی بازدید : 203 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

قوانيني که اطرافیان پادشاه از آن مستنثی هستند؛ بررسی ابعاد نقض حقوق بشر در امارات

آیا شهروندان کشور امارات حق تغییر دولت خود را خواهند یافت؟ گزارش هایی مبنی بر شکنجه افراد در این کشور وجود دارد. گاهی نیروهای امنیتی امارات خودسرانه شکنجه بازداشت شدگان را در دستور کار خود قرار می دهند. بازداشت خودسرانه و انفرادی مشکلی است که همچنان در این کشور باقی است. قوه قضائیه فاقد استقلال کامل می باشد.



دولت با مداخله به حریم خصوصی و آزادی های مدنی از جمله آزادی بیان، مطبوعات، تجمعات، مشارکت سیاسی را محدود کرده است. گزارش هایی از فساد اداری در دست است که از عدم شفافیت دولت حکایت دارد. سؤاستفاده خانگی از زنان، مشکل لاینحل کشور امارات است. ادعاهایی نیز مبنی بر زمینه سازی پلیس برای سوء استفاده خانگی وجود دارد. قاچاق انسان ادامه دارد و تبعیض قانونی و اجتماعی علیه زنان و اتباع خارجی فراگیر است. دولت به شدت حقوق کارگران خارجی را محدود کرده است. سوء استفاده از خدمه بومی و خارجی امری عادی و رایج است.

از سوی دیگر نتایج تحقیقات سالیانه واحد اطلاعات اکونومیست درباره وضعیت دموکراسی در ۱۶۷ کشور جهان بیانگر آن است که امارات متحده عربی...

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 99 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

اختتامیه جشنواره وبلاگ نویسی در شهرستان اسلامشهر
با حضور و سخنرانی: استاد علی اکبر رائفی پور



زمان: چهارشنبه 10 مهرماه 1392


مکان: اسلامشهر، رو به روی خیابان باغ فیض ، شهرداری اسلامشهر ، سالن شهید آوینی

ساعت : 15:30

یا علی

عبدالمهدی بازدید : 117 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

 استاد حسن عباسی رییس مرکز بررسی‏های دکترینال امنیت بدون مرز روز سه شنبه در شهر جدید پردیس سخنرانی می کند.

به گزارش رجانیوز، این سخنرانی با موضوع "صهیونیست های مسلمان و نبرد متناقض در سوریه" در مسجد امام علی علیه السلام شهر جدید پردیس بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود و حضور برای عموم آزاد است.

یا علی

عبدالمهدی بازدید : 109 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه جنگ‌ها "عملیات روانی" در اولویت فعالیت نظامی رسانه‌ای آمریکایی‌ها قرار می‌گیرد که در آستانه جنگ سوریه، بار دیگر این موضوع برای غرب مهم شده است.

آیین‌نامه‌های ارتش آمریکا، دستورهایی هستند که برای آموزش نظامیان این کشور به کار گرفته می‌شوند.


پادکست زیر خلاصه‌شده آیین‌نامه مشترک شماره 3-13.2 ارتش آمریکا تحت عنوان «عملیات روانی» است. گروه جنگ نرم مشرق این پادکست را ترجمه کرده و برای آن زیر نویس فارسی قرار داده است. آنچه در ادامه می‌آید متن فارسی این پادکست است.

عملیات روانی که عموما با نام "PSYOP” شناخته می شود نقش مهمی در موفقیت درگیری های زمان صلح و همچنین عملیات های بزرگ دارد.

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 130 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

تروریست‌ها با سلاح‌های شیمیایی ترکیه سربازان اسد را قتل عام کردند

 

در حالی که این روزها بحث بر سر طرف استفاده کننده از سلاح شیمیایی در سوریه داغ شده و قدرت‌های غربی و در رأس آنها آمریکا و حامیان منطقه‌ای تروریست های تکفیری در سوریه دولت دمشق را متهم می کنند، اظهارات تکان دهنده یکی از روزنامه نگاران روزنامه طرف ترکیه درباره ارسال سلاح‌های شیمیایی از ترکیه به سوریه و برای گروه های تروریستی واقعیت های زیادی را برملا می‌کند.

خبرگزاری فارس: تروریست‌ها با سلاح‌های شیمیایی ترکیه سربازان اسد را قتل عام کردند

روزنامه طرف ترکیه چند روز پیش خبر ارسال مواد شیمیایی مورد استفاده در تولید سلاح‌های شیمیایی توسط برخی سوری تبارها و ترک تبارها از ترکیه به خاک سوریه و تحویل این مواد به گروه های تروریستی جبهه النصره و احرار شام وابس

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 152 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

حامی مالی فیلم ضد ایرانی "گلاب" کیست + تصاویر

وقتی جایزه صلح نوبل به اشخاص معلوم الحالی چون شیمون پرز و باراک اوباما و جایزه اسکار به فیلمی چون آرگو تعلق می‌گیرد دیگر حساب جایزه نوبل معماری کاملاً مشخص است. جایزه معماری پریتزکِر جایزه‌ای است که هرساله از سوی بنیاد هایت به یک معمار اعطا می‌شود. این جایزه در سال ۱۹۷۹ از سوی جی.آ پریتزکر پایه گذاشته شد و توسط خانواده یهودی "پریتزکر" مدیریت می‌شود. این جایزه لقب نوبل معماری را به خود اختصاص داده است. به برنده جایزه پریتزکر۱۰۰٬۰۰۰ دلار آمریکا اهدا می شود.

 

 در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 123 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی در روز 30 شهریور 1367 پیامی مرقوم فرمودند که شهید آوینی آن را منشور هنر متعهد نامید و مقاله ای نوشت که در کتاب رستاخیز جان به چاپ رسیده است.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در سال 1388 در کتاب (تحلیلی بر نگاه امام به هنر و رسانه) با دستمایه قرار دادن همین پیام امام (ره)، نکات ارزشمندی را نگاشته اند که در ادامه چکیده ای از این کتاب را تقدیم حضور مخاطبان ارجمند می کنیم: (سخنان آبی رنگ از حضرت امام(ره) است)


"تنها هنرى مورد قبول قرآن است که صیقل دهندۀ اسلام ناب محمدى ـ صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسل ّم، اسلام ائمۀ هدى ـ‌علیهم‌السلام‌ـ ، اسلام فقراى دردمند، اسلام پابرهنگان، اسلام تازیانه‌خوردگانِ تاریخِ تلخ و شرم‏آور محرومیت‌ها باشد. اسلام فقراى دردمند، اسلام پابرهنگان، اسلام تازيانه خوردگانِ تاريخِ تلخ و شرم‏آور محروميتها باشد. هنرى زيبا و پاك است...


در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 109 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

 

فیس بوک های داخلی با مجوز وزارت ارشاد! + تصاویر 


"صراط " - بعداز اعلام خبر برخورد نیروی انتظامی با پروژه "قرار های فیس بوکی" ، ظاهرا این قرارها به شکلی دیگر و در یک غالب قانونی در حال برگزاری است .[/b]

به گزارش خبرنگار صراط ، اگرچه نیروی انتظامی طی یک سال گذشته ، عده‌ای از شرکت ‌کنندگان در چند قرار فیس بوکی نظیر : "آب‌بازی " ، "خزبازی " یا " هندونه خوری " را دستگیر کرده است ، اما گزارشات نشان می دهد که قرارهای فیس بوکی به همین چند برنامه ختم نشده و با شکل و شمایلی جدید ، در فضای شبکه های اجتماعی داخلی هر هفته در حال انجام است .

[تصویر:  30929_231.jpg]

 

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 201 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (1)

بسم الله الرحمن الرحیم

به تازگی سندی دیپلماتیک از کشور قطر کشف شده که نشان می دهد، "طارق الهامشی"، معاون سابق رئیس جمهوری عراق که متهم به دست داشتن در فعالیت های تروریستی و محکوم به اعدام است، تلاش داشته حمایت های مالی از کشور قطر به ارزش 3 میلیون دلار دریافت کند.

این سند تاکید می کند که هدف از دریافت این مبلغ تضمین تحرکاتی است که به استقرار و ثبات عراق ضربه وارد می کند.

این سند که سه صفحه را در بر می گیرد، در ژانویه 2012 منتشر شده است، یعنی به تاریخی باز می گردد که حکم بازداشت طارق الهاشمی پس از فرارش به ترکیه صادر شده بود.
[تصویر:  406358_458.jpg]

این سند که یک نامه است، از سوی سفارت قطر در واشنگتن و توسط "علی بن فهد الهاجری"، سفیر قطر در آمریکا برای شیخ "خالد بن محمد العطیه"، وزیر خارجه قطر در پنجم ژانویه 2012 و براساس گزارشی ارسال شده بود که "عیسی بن محمد المناعی"، مشاور سفارت پس از دیدار با الهاشمی در واشنگتن آن راتهیه و تدوین کرده بود.

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 101 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم


به گزارش مشرق به نقل از مهر، این روزها خبر تعطیلی کامل یک پادگان نظامی در عراق به یکی از اخبار اصلی رسانه‌های ایران و منطقه تبدیل شده و مقامات دو کشور از این حادثه ابراز خرسندی می کنند.
خروج 42 نفر باقیمانده اعضای سازمان مجاهدین خلق(منافقین) در شامگاه چهارشنبه هفته گذشته از پادگانی که نام اشرف از سوی این سازمان تروریستی بر آن نهاده شده، شاید یکی از مهمترین و در عین حال شیرین ترین اخبار ماه ها و بلکه سالهای گذشته برای مردم ایران و عراق بوده است.
اما چرا این پادگان برای ملت های ایران و عراق واجد اهمیت بود و چرا دولت های دو کشور خواستار برخورد با ساکنان آن بوده‌اند. ماهیت این پادگان چیست و چه نقشی در تحولات دو کشور در دو دهه اخیر داشته است؟
این گزارش برای پاسخ به همین مسائل به 10 سوال اصلی پیرامون این پادگان پاسخ می‌گوید:

1- «اشرف» چیست و کجاست؟
اشرف نام یک پادگان نظامی است که در 80 کیلومتری مرز ایران و 85 کیلومتری بغداد در استان دیالی کشور عراق  واقع شده است. نزدیکترین شهر به این پادگان که به مدت 27 سال در اختیار سازمان مجاهدین خلق(منافقین) بوده است، شهر مرزی خالص در استان دیالی است. پادگان اشرف که سازمان منافقین آن را شهر اشرف می خواندند، در منطقه ای کشاورزی و در زمینی در ابعاد 6 کیلموتر در 6 کیلومتر احداث شده است.
[تصویر:  IMG15580329.jpg]
2- چرا این پادگان را اشرف نامگذاری کرده اند؟
اشرف، نام همسر اول مسعود رجوی از اعضای این سازمان تروریستی است. اشرف ربیعی پس از حرکت مسلحانه اعضای این سازمان در سال 60 و اقدامات متعدد تروریستی اعضا، در درگیری با نیروهای سپاه پاسداران در خانه ای تیمی به همراه موسی خیابانی نفر دوم این سازمان کشته شد.
در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 160 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
صحنه مبارزات داخلی در سوریه تا حدّ زیادی به این سمت و سو پیش رفته که مسائل تا حدود زیادی نظامی شده اند. این شرایط نظامی با تأسّی از پدیده های محیطی- اجتماعی سوریه مدّت ها بود، که در وضعیت یک «جنگ فرسایشی» تثبیت شده بود؛ بدین معنا که در صحنه جنگ به لحاظ نظامی و راهبُردی، نهایتاً یک برنده واقعی و یک بازنده واقعی دیده نمی شد. درست است که نظام توانست، بخصوص بعد از ورود جدّی «حزب ا... لبنان» و برخی سازمان های شبه نظامی عراقی مانند «جیش بدر» و قدرت گرفتن بیشتر «جیش الشّعبی سوریه» و نیروهای میلیشیای موسوم به «شبیحه»؛ در نبردهایی مانند «القُصیر» کفه ترازوی اقتدار نظامی را به شکلی ملموس‌‌تر به سمت خود سنگین نماید امّا همچنان ارتش و حامیان سوریه نتوانستند به موقعیتی با ثبات دست یابند.


بدین ترتیب دست به دست شدن مواضع و زمین، با الگویی تسلسلی ادامه داشته و این بازی تا حدّ زیادی به یک «ماز بی‌نهایت» (زمین بازی تو در تو با یک ورود و یک خروجی) تبدیل شده است. «بشّار اسد» در تشریح این پدیده به روزنامه روسی «ایز وِستیا» می گوید: «مسئله این نیست که چه مناطقی تحت کنترل ترورویست‌ها قرار داشته و چه
در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 98 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

هالیوودیسم و ایدئولوژی ترویج فحشاء و تباهی
 یهودیان برای رسیدن به اهداف خود که همان ایجاد یک نظم نوین جهانی و سلطه بر دنیاست، سعی در استثمار جوامع در حال توسعه دارند.آنها در تلاشند نوعی سبک زندگی بی قید و بند و بر پایه روابط جنسی آزاد، مصرف گرایی، قدرت طلبی و خشونت را رواج دهند و با ترویج دنیا گرائی، به تضعیف ادیان الهی بپردازند. یهودیان با به دست گرفتن قدرت هالیوود و استفاده از ابزار هنر، فرصت تفکر را از مخاطب می گیرند. نكته بسيار موثر درباره نيايش هاي عبري، بيان روح جمعي و گروهي يهود است. آن ها مدافع و شفيع فرد نيستند، بلكه بر همه قوم ها نظر دارند. مهمترین مشکل یهود در طول تاریخ، امت ها هستند، یعنی همیشه با امت ها مشکل داشتند. با این دیدگاه قدرت ادیان، به نحوی باید از بین برود و مهمترین راه از بین بردن ادیان تبدیل امت به ملت است. یعنی ترویج ناسیونالیسم.
[تصویر:  401416_292.jpg]
در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 80 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

فاکس نيوز: اوباما بايد جايزه نوبل صلح را پس دهد

به گزارش شبکه تلويزيوني فاکس نيوز، جنين پيرو، قاضي سابق آمريکايي و مجري فاکس نيوز، در بخشي از تحليلي که درباره سوريه قرائت کرد گفت، آيا باراک اوباما، رييس جمهور آمريکا، انتظار دارد مردم اين کشور، پس از تمامي بلاهايي که تاکنون برسرشان آمده است، کورکورانه از او تبعيت کنند و وارد جنگ جديدي در خاورميانه شوند؟ 

وي افزود، رييس جمهور آمريکا اکنون به دنبال دريافت تأييد‌ کنگره اين کشور است تا به قول خودش چند روز حمله برق آسا از راه دور به سوريه کند، بدون اين که قصد داشته باشد رژيم اين کشور را عوض کند. اوباما عنوان کرده است، پس از اين حملات که توبيخي براي بشار اسد، رييس جمهور سوريه تلقي خواهد شد، آمريکا به مداخله نظامي خود در سوريه پايان خواهد داد. 
با اين حال هم اکنون کشتي‌هاي جنگي آمريکا و روسيه در نزديکي سواحل سوريه در درياي مديترانه حضور پيدا کرده‌اند و تعداد نامعلومي از زيردريايي‌ها نيز وارد همين آب‌ها شده‌اند. به علاوه قايق‌هاي تندروِ ايراني در آب‌هاي خليج فارس، که کشتي‌هاي جنگي ديگر آمريکايي در آنجا حضور دارند در ترددند و تهديدي براي کشتي‌هاي آمريکايي به حساب مي‌آيند. 
در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 75 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

برگ برنده ارتش سوریه در تقابل با تجاوزطلبان

امروز خاورمیانه بر لبه آتشفشانی نظامی قرار گرفته که هر لحظه امکان دارد با جنگ طلبی آمریکا فعال شده و زبانه آن، تمام جهان را فرا بگیرد. هر جنگی در این منطقه روی دهد، تفریحگاه آمریکا نخواهد بود و رژیم صهیونیستی را با خود فرو خواهد بلعید، طوریکه در طی چند دقیقه 10 هزار موشک به سمت آن پرتاب خواهد شد.

همانطور که ایالات متحده دارای توانمندی‌های بسیار زیاد نظامی است، سوریه و هم‌پیمانانش نیز دارای چنین توانمندی هستند. امروز سوریه دارای حجم عظیمی از سلاح‌های پیشرفته از جمله موشک‌های زمین به زمین، زمین به هوا و موشک‌های اسکاد و سامانه اس 300 و نیز ناوچه‌ها و جنگنده‌ها و.... است و می‌تواند صحنه نبرد را طوری رقم بزند که چهره منطقه را دگرگون سازد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که تعداد نیروهای آماده به خدمت سوریه 319 هزار نفر و تعداد نیروهای ذخیره 354 هزار است. گفته می‌شود ارتش سوریه دارای 3 سپاه، 12لشکر نظامی، 4700 تانک، 5025 نفر بر زرهی، 1630واحد توپخانه غیر خودکار، 450 واحد توپخانه خودکار، 480 خمپاره انداز با کالیبرهای متفاوت، 6050 سکوی موشک ضد تانک، 805 سکوی موشک زمین به زمین، 2050 توپخانه ضد هواپیما، 4055 پایگاه موشک ضد هواپیما، حدود 589 جنگنده، 90 بالگرد نظامی، دو ناوشکن، 10 هزار قایق موشک‌انداز تندرو، 8 قایق گشت، 5 مین روب، و بسیاری از تجهیزات دیگر است. با این حال سوریه به مانند بسیاری از ارتش‌های دنیا، تمامی برگ‌های نظامی خود را رو نمی‌کند. در این میان سوریه تنها از سلاح‌های پیشرفته‌ای که از روسیه و ایران دریافت نموده است، سخن گفته است.


مهم‌تر از این تجهیزات، قدرت مقاومت و پایداری سوریه است که به واسطه آن توانسته است شکست را برای اردوی دشمن به ارمغان آورد. سوریه امروز در آمادگی به سر می‌برد و مردم و ارتش آن، دارای اراده‌ای پولادین برای مقابله با دشمن و دست‌یابی به پیروزی با هر هزینه‌ای است. تاریخ سوریه حاکی از آن است که این کشور در برابر استکبار سرخم نمی‌کند.

شبکه خبری الخبر پرس به نقل از یک منبع بلند پایه آورده است که سوریه دارای عزمی راسخ برای مقابله با حملات دشمن بوده و ارتش این کشور از لحاظ روحی، خود را برای مقابله با هجوم دشمن آماده کرده است. در این میان مردم و جوانان شرافتمند سوریه نیز اعلام کرده‌اند این آمادگی را دارند که در راه دفاع از کشورشان و توان راهبردی آن، جان خود را فدا نمایند.

بنا به گفته این منبع، در کنار اراده بناچار باید امکانات مقاومت و پایداری نیز وجود داشته باشد. پایداری نیازمند دو عامل اساسی است که همان اراده و امکانات است، دو عاملی که ارتش سوریه در مسیر دست‌یابی به پیروزی از آن برخوردار است. امروز در سوریه هزاران جوانان وجود دارد که منتظر یک اشاره هستند تا برای دفاع از کشورشان جان خود را فدا کنند.


منبع مذکور در ادامه می‌افزاید امروز در سوریه یگان‌هایی خبره و کاملاً آموزش دیده وجود دارد که می‌توانند در صحنه نبرد زمینی، آمادگی و توان خود را به رخ دشمن بکشند. دلیل این توانمندی، حضور گروه‌هایی است که طی بیش از دو سال گذشته در خیابان‌های این کشور به نبرد مشغول هستند. حال در چنین شرایطی اگر آمریکا به سوریه حمله کند در باتلاقی که خود ایجاد کرده، فرو خواهد رفت و به همان سرنوشت اسرائیلی‌ها دچار خواهد شد که در در نبرد 33 روزه اجساد کشته‌ها و زخمی‌های خود را به دوش گرفتند.

این منبع نظامی در پایان به این موضوع اشاره می‌کند که: سوریه از توان دفاعی و هجومی بسیار بالایی برخورداراست که از آن جمله می‌توان به سلاح‌های ضد زره، سلاح‌های ضد موشک و هواپیما، سیستم‌های راداری و الکترنیکی بسیار پیشرفته، سسیستم‌های هجومی بسیار پیشرفته زمینی، دریایی و هوایی و بسیاری از سلاح‌ها و سیستم‌هایی اشاره کرد که سوریه از آن پرده برنداشته است و ان‌شاء الله دشمن را غافلگیر خواهد کرد. واقعیت آن است که سوریه در برابر دشمنان سر تسلیم فرو نخواهد آورد و با تکیه بر توان مردم، ارتش و هم پیمانانش پیروز خواهد شد.

 

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 77 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دختران ايراني که تن به "جهاد نکاح" دادند!!!!!

 شنيده شده که تعدادي از دختران استان سيستان و بلوچستان که از نزديکان و هواداران تروريست سرشناس "عبدالمالک ريگي" رهبر اعدام شده گروهک تروريستي "جند الشيطان" بوده اند،‌ طي چند هفته اخير براي انجام "جهاد نکاح" به سوريه سفر کرده اند.

گفته مي شود اين دختران ابتدا به کشور امارات متحده عربي سفر کرده و از آنجا به ترکيه و از ترکيه وارد خاک سوريه شده اند تا به "جهاد نکاح" بپردازند.

در همين راستا يکي از افرادي که منطقه سکونت اين دختران ساکن است،‌ به خبرنگار افتخاري ما در سيستان و بلوچستان گفت:‌ بنده چندي پيش شنيدم که تعدادي از دختران و زنان هوادار گروهک ريگي براي انجام "جهاد نکاح" به سوريه رفته اند.

وي در ادامه افزود: در اين منطقه خبر آن پيچيده و بسياري از اهالي منطقه ما از اين مسأله به شدت ناراحت هستند زيرا اين کار را مايه شرم مي دانند. ما اين کار را حرام مي دانيم زيرا تفاوتي با زنا ندارد.

گفتني است "جهاد نکاح" اصطلاحي است که حدودا از يک سال پيش به وجود آمده است. اين اصطلاح اولين بار توسط يک مفتي وهابي از کشور تونس مورد استفاده قرار گرفت. بر اساس اين فتوا، آن مفتي سلفي از دختران و زنان عرب براي تأمين نيازهاي جنسي جنگجويان مسلح که عليه حکومت سوريه مي جنگند،‌ به خاک سوريه بروند.

بسياري از مفتي هاي وهابي ديگر کشورهاي عربي به وي‍ژه عربستان سعودي نيز بعد از آن در اظهار نظرهاي مختلفي از چنين فتوايي حمايت کرده و خواستار افزايش "جهاد نکاح" زنان شدند.

"محمد العريفي" از مفتي هاي سرشناس وهابيت عربستان نيز با صدور فتوايي، اعلام کرد که حتي زنان شوهردار هم مي توانند تن به "جهاد نکاح" بدهند. چندي پيش نيز شيخ "ناصر العمر"‌ از شيوخ سلفي سعودي با صدور فتوايي جديد، "جهاد نکاح با محارم" را نيز حلال اعلام کرد. بر اساس فتواي او، اگر جنگجويان دختر يا زني براي نزديکي با وي پيدا نکردند،‌ مي توانند با محارم خود اين کار را انجام دهند.

یا علی

عبدالمهدی بازدید : 88 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

سخنرانی استاد رائفی پور ۱۴ و ۱۵ شهریور۱۳۹۲ در اراک


سخنرانی استاد رائفی پور در اراک

 

زمان: ۱۴ و ۱۵ شهریور
ساعت ۱۷

مکان: اراک- خیابان امام خمینی(ره)،مجتمع ستارگان

موضوع سخنرانی ۱۴ شهریور : حکومت دینی
موضوع سخنرانی ۱۵ شهریور : حکومت سکولار

***اللهم عجل الولیک الفرج***

 

عبدالمهدی بازدید : 128 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود فایل صوتی سخنرانی استاد رائفی پور - بیست و پنجمین جلسه روایت عهد

لینک دانلود:

 

کیفیت پایین  

حجم:30MB

 زمان: 2:52:16

 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

 

کیفیت متوسط  

 حجم:99MB

زمان: 2:52:16


www.MASAFPORTAL.com


جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صلواتی هدیه نمایید...

"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"

 

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 109 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور شب شام غریبان مشهد



[تصویر:  Ostad.jpg]


دانلود سخنرانی استاد رائفی پور در شب شهادت امام صادق(ع) در مشهد(۱۱ شهریور۹۲)


دانلود صوت با لینک مستقیم و حجم ۱۴ مگابایت



اللهم عجل الولیک الفرج


منبع: فاراقلیط


یا علی

عبدالمهدی بازدید : 88 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

دعا فراموش نشه فقط وفقط اللهم عجل لولیک الفرج به حق الجعفر ابن محمد ابن الصادق

 برای گذاشتن در سایت یا وبلاگ ذکر منبع الزامی

این عکس ها وفایل صوتی توسط همین وبلاگ تهیه شده

دانلود فایل صوتی با حجم 6 مگ با کیفیت متوسط

 

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 98 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

بررسی دستاویزهای کِری برای جنگ؛ تاوانی که بشار در خط مقدم جبهه ایران می‌پردازد

بحران سوریه به صورت روزافزونی در حال گسترش است. حمله نظامی و جنگ احتمالی سوریه، به یکی از گزینه‌های اصلی مورد بحث در محافل سیاسی و رسانه‌ای تبدیل شده است. اتهام کاربرد سلاح شیمیایی، بهانه لازم را به دست معارضین و مخالفین بشار داده تا به هدف نهایی خود یعنی سقوط وی نزدیک شوند. تردید، ابهام و شاید نیز امید به پیروزی، بستر لحظات تاریخی ذهن شخصی است که زمانی برای پیشرفت و اعتلای یک ملت سوگند یاد کرده بود و اکنون شاهد نابودی مردم و کشورش است. گام بعدی برای اسد سرنوشت یک دودمان و یک کشور و بخشی از یک تاریخ را تعیین می‌کند اگرچه جنگ داخلی و بی‌ثباتی کشور، زخمی است که حتی در صورت رد احتمال حمله به سوریه، گریبان اسد را رها نخواهد کرد. آتش ناامنی، خونریزی، نفاق و مداخله، مدتهاست که قلمرو بشار را در زبانه‌های بی‌رحم خود گرفته است، بدون آنکه بتوان آن را مهار کرد.

 
تردید، ابهام و شاید نیز امید، بستر لحظات تاریخی ذهن اسد

 اگرچه اشتباهات اسد در حکومتداری و رهبری سوریه، انکارناشدنی است اما نفرت از بشار جرقه‌های اصلی این آتشفشان خشونت را به وجود آورد.
در ادامه مطلب...
عبدالمهدی بازدید : 97 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)
بسم الله الرّحمن الرّحیم

بیست و پنجمین همایش از سلسله همایش های روایت عهد

 
موضوع: بایدها و نبایدهای دشمن شناسی
 
سخنران: استاد علی اکبر رائفی پور
 
زمان: پنجشنبه،7 شهریور 1392
ساعت:10 صبح
 
مکان:میدان بهارستان خیابان مصطفی خمینی - خیابان علامه شیخ رضی
ابتدای خ مردم- بنیاد فرهنگی رفاه
نزدیکترین ایستگاه مترو : ایستگاه بهارستان
 
 
 
 
* نکته :لطفاً[font=tahoma, geneva, sans-serif] توجه فرمایید همایش راس ساعت 10 صبح برگزار می شود
 
جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صلواتی هدیه نمایید...
"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"

 

عبدالمهدی بازدید : 96 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرّحمن الرّحیم

بیست و پنجمین همایش از سلسله همایش های روایت عهد

 

موضوع: بایدها و نبایدهای دشمن شناسی

 

سخنران: استاد علی اکبر رائفی پور

 

زمان: پنجشنبه،7 شهریور 1392

ساعت:10 صبح

 

مکان:میدان بهارستان خیابان مصطفی خمینی - خیابان علامه شیخ رضی

ابتدای خ مردم- بنیاد فرهنگی رفاه

نزدیکترین ایستگاه مترو : ایستگاه بهارستان

 

 

 

 

* نکته :لطفاً توجه فرمایید همایش راس ساعت 10 صبح برگزار می شود

 

جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صلواتی هدیه نمایید...

"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"


عبدالمهدی بازدید : 102 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

جلسه ۴۱۳/تاریخ طرح ریزی استراتژیک اسلام (۲۵) دکترین اسلام ۶

|زمان:۳ اسفند ۹۱|
| مدت:۱ ساعت و ۴۸ دقیقه|
فایل تصویری (mp4)
فایل صوتی (mp3)
یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 94 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

راوی پاسداری از حرم آل الله،هادی را می توان در دو کلمه خلاصه کرد: آرامش و لبخند!

دوشنبه شب بود و برای ماموریتی عازم غرب کشور بودم که پیامکی از همرزمان هادی بدستم رسید که " هادی شهید شد!" دو سه روز پیش از آن بود که با هادی صحبت کرده بودم و در آستانه اذان مغرب دوشنبه بود که خبرش را برایم پیامک کرده بودند! باورم نشد! زنگ زدم و تایید خبر را گرفتم و اولین تصویری که جلوی چشمم آمد دخترک خردسال هادی بود که بارها مکالمه تلفنی هادی با او را شنیده بودم! پیش می آمد که چند روز در ماموریت بودیم و هادی امکان حضور در خانه را نداشت و در آن ایام مکالمه های هادی و دخترش شنیدنی بود! چنان ناز دخترش را می کشید و ...!  

                                 [تصویر:  392606_579.jpg]

ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 90 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

:تاریخ طرح ریزی استراتژیک اسلام (۲۴) – دکترین اسلام (۵)/ جلسه ۴۱۰

|زمان:۱۹ بهمن ۹۱|
| مدت:۱ ساعت و ۱۰ دقیقه|
فایل تصویری (mp4)
فایل صوتی (mp3)
یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 94 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام

 

 بدونه شرح
1 (9)
هیچی نه می تونم بنویسم نه دارم بنویسم،جز این چند خط


کودکان قربانيان اصلي جنگ سوريه هستند و گزارشهاي بين المللي درباره استفاده از آنها در اين جنگ هشدار مي دهند

 

سنی و شیعه نداره،کشتن کودکان یعنی نسل کشی. 
اما این بار با پول مسلمین،به دست خودشون1 (8)
عکس ها در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 209 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ طرح ریزی استراتژیک اسلام (۲۰) – دکترین اسلام (۱)/جلسه ۴۰۱

|زمان:۲۱ دی ۹۱|

| مدت:۱ ساعت و ۲۷ دقیقه|

فایل تصویری (mp4)

فایل صوتی (mp3)
یا علی
عبدالمهدی بازدید : 108 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
 فایل صوتی سخنرانی استاد رائفی پور (حکومت امام زمان عج ا.. به استناد روایت) تمام شبها

فایلهای صوتی سخنرانی 5 شب از تاریخ 16 مرداد ماه تا 21 مرداد ماه
در حسینه حضرت سجاد (ع)


 
قابل توجه است که شب چهارم مراسم یادواره شهدا بود .
 
 
مدت زمان:01:02:00
 
مدت زمان:00:55:00
لینک دانلود شب دوم    حجم : 10  MB
لینک دانلود شب دوم    حجم : 22  MB
 
مدت زمان:00:59:00
لینک دانلود شب سوم    حجم : 10  MB
لینک دانلود شب سوم    حجم : 22  MB
 
مدت زمان:00:59:45
لینک دانلود شب پنجم    حجم : 10  MB
لینک دانلود شب پنجم    حجم : 22  MB
 
مدت زمان:01:02:00
لینک دانلود شب ششم    حجم : 10  MB
لینک دانلود شب ششم    حجم : 22  MB
 

جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صلواتی هدیه نمایید...
"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"
یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 126 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

«خرم سلطان» کیست و نقش او در افول امپراتوری عثمانی چیست؟

روزی که او را چون کنیزی به حرمسرای سلطان سلیمان اول(قانونی) آوردند اوضاع تغییر کرد. وی تمام توان خود را به کار بست تا خود را به مرکز قدرت یعنی دربار سلطان و کنار او برساند و برای افزایش نفوذ خود و انتقال قدرت به پسرش دست به هرکاری زد حتی قتل ولیعهد سلطان سلیمان؛ شاهزاده مصطفی.




سریال عصر با شکوه (حریم سلطان)
چند وقتی است، سریال «عصر باشکوه» یا «حریم سلطان» که یک سریال تاریخی ترک زبان است از شبکه های مختلف ماهواره پخش می شود و متأسفانه از محبوبیت زیادی در میان جوامع عرب و مسلمان برخوردار شده است. آمار نشان می دهد در حال حاضر بیش از دویست میلیون نفر در 44 کشور جهان این سریال را تماشا می کنند. داستان اين سريال برگرفته از زندگي خصوصي و اجتماعي سلطان سليمان اول است كه در طول سنوات 1520تا 1566 میلادی پادشاه امپراتور عثمانی بوده است.

در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 687
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,872
  • بازدید ماه : 1,593
  • بازدید سال : 32,274
  • بازدید کلی : 279,637