loading...
کلبه کرامت،کلبه معنادار
عبدالمهدی بازدید : 119 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

بسم الله الرّحمن الرّحیم

بیست و هشتمین همایش ازسلسله همایش های روایت عهد


موضوع: ارض موعود 7 -اسطوره 3
سخنران: استاد علی اکبر رائفی پور
زمان: پنجشنبه،9 آبان 1392
ساعت شروع مراسم :9:30 صبح
مکان:میدان بهارستان خیابان مصطفی خمینی - خیابان علامه شیخ رضی
ابتدای خ مردم- بنیاد فرهنگی رفاه

نزدیکترین ایستگاه مترو : ایستگاه بهارستان







جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صلواتی هدیه نمایید...

"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"


یا علی

عبدالمهدی بازدید : 169 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

سخنرانی استاد رائفی پور در سلسله همایش های جنبش مصاف با عنوان روایت عهد (جلسه بیست و هفتم)
با موضوع ارض موعود 6-اسطوره 3


زمان:1392/07/18

دانلود در ادامه مطلب...

 

 

عبدالمهدی بازدید : 149 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
حقیقت ظهور(با زیرنویس انگلیسی)
The Reality of Arrival
این مستند 45 دقیقه ای مجموعه ای است از سخنرانی استاد رائفی پور که پیرامون آزمون های بنی اسرائیل و بررسی آن با شرایط اخیر میباشد

[تصویر:  138184217931181.jpg]

برای دانلود این ویدئو میتوانید از لینک های زیر استفاده کنید

کیفیت بالا و حجم 527 مگابایت و زمان 45:50 دقیقه

 


[تصویر:  1382020158081.png]
[تصویر:  138202015809512.png]


کیفیت متوسط و حجم 282 مگابایت و زمان 45:50 دقیقه

[تصویر:  138202219417271.png]
[تصویر:  138202219418822.png]



کیفیت پایین و حجم 132 مگابایت و زمان 45:50 دقیقه

[تصویر:  13820220121911.png]
[تصویر:  138202206660871.png]
===
[تصویر:  138209462700021.png]
منبع:http://nooromahdi.ir
یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 129 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

نگاهی به فیلم سورس کد

يکی از اساسی ­ترين تهديداتی که قوای فکری ­- فرهنگی يک کشور را با چالش روبرو می­ سازد، نبردی است ناهمگون و پنهان که با حرکت خزنده خود پيکره اصيل و بومی يک جامعه را از هم می­ گسلد، اين تهديد پنهان که عنوان جنگ نرم را بر پیشانی خود دارد، به تعبير تئوريسين معروف آمریکايي، جوزف نای نويسنده کتاب "قدرت نرم" چنين است­:

«وقتی بتوانيد ديگران را وادار کنيد ايده­ هايتان را بپذيرند و آنچه را بخواهند که شما می­ خواهيد، در اين صورت مجبور نخواهيد بود برای هم جهت کردن آنها با خود، هزينه زيادی صرف سياست هويج و چماق کنيد. اغواء هميشه مؤثرتر از اکراه است و ارزش ­های زيادی مانند دموکراسی، حقوق بشر و فرصت های فردی وجود دارند که به شدت اغواء کننده­ اند...».

از قرون هجدهم و نوزدهم ميلادی که ماترياليسم(مکتب اصالت ماده) به عنوان يک مکتب نمود يافت؛ غربی­ ها با برنامههای از پيش طراحی­ شده آن را در مقابل مکتب ايده­ آليسم قرار دادند.

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 112 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

جنگ رسانه‌ای سید حسن نصرالله به روایت یک صهیونیست

با گذشت 5 سال از دومين تجاوز اسرائيل عليه لبنان، قاطعانه مي توان مي گفت كه "سيد حسن نصر الله"، دبير كل حزب الله لبنان درس هاي زيادي را در جنگ رواني به صهيونيست ها داد و اين امر تا حد زيادي در پيروزي مقاومت بر رژیم صهیونیستی در جنگ تاثير داشت.

اظهارات كارشناسان و نتيجه تحقيقات "تزيوي گيل"، متخصص جنگ رسانه اي و رواني رژيم صهيونيستي – نتيجه تحقيقات وي در اين زمينه در صفحه اینترنتی اش منتشر شده است - تاكيد مي كند كه  اين امر منجر به از دست دادن نيروي بازدارنگي تل آويو شده است.


تزيوي گيل كه سابقه فعاليت در يگان جنگ رواني ارتش رژيم صهيونيستي را دارد، اشاره مي كند كه يگان مذكور در جنگ دوم لبنان شكست مفتضحانه‌اي خورد.

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 111 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

واكاوي زندگي عواديا يوسف؛ خاخام نفرت +فیلم و تصاویر

عوادیا یوسف (Ovadia Yosef در عبري: עובדיהיוסף و به زبان مادري عبدالله يوسف)، خاخام ارشد یهودیان سفاردی در رژیم صهیونیستی و پژوهشگر تلمود و تورات بود که در 23 دسامبر 1920 در بغداد، پايتخت کشور عراق متولد شد و چند روز پيش در هفتم اکتبر 2013 ميلادي در سن 93 سالگي مرد.

وی از حدود یک ماه قبل در بیمارستان «هداش» منطقه «عین کرم» بستری بود و نهایتاً بعد از وخیم‌شدن اوضاع جسمانی‌اش، جان داد.

مراسم تشييع جنازه عواديا يوسف (لینک)

 

بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي، عواديا يوسف را «غول تورات و قوانين يهود و معلم ده‌ها و صدها نفر» توصيف كرده و گفته است كه «مردم يهود يكي از خردمندترين مردمان عصر كنوني خود را از دست داده‌اند».يوسف از تأثیرگذارترین چهره‌های مذهبی اسرائیل به شمار می‌رفت که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی و رهبر حزب لیکود، در انتخابات سال گذشته به ملاقات وی رفته و تلاش کرد حمایت او را به دست آورد.

 

نتانياهو در حال گوش دادن به سخنان عواديا يوسف

وي بين سال‌هاي 1972 تا 1983 به عنوان خاخام ارشد سفاردي‌هاي اسرائيل فعاليت كرده است. منتقدان وي را متهم مي‌كنند كه وي در اين دوره به درگيري‌هاي نژادي ميان...

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 234 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

نگاهی تحلیلی به جدال یهودیان سفاردی و اشکنازی

علي رغم اينکه هر يک از دو گروه اشکناز و سفاردين به طور کلي جزو يهوديت قرار مي‌گيرند و علي رغم اينکه هر يک از دو گروه، تلمود بابلي (نه تلمود فلسطيني) را تنها مرجع مسائل ديني خود مي دانند،‌ همچنان بعضي از نقاط اختلاف بين اين دو گروه وجود دارد که برخي از آنها سطحي و برخي عميق مي باشد و اين اختلاف به محيط‌هاي فرهنگي که اعضاي هر يک از گروه هاي يهودي-سفاردين و اشکناز- در آن زيسته اند، برمي‌گردد. براي يهوديان اسپانيايي که سفاردي هستند_ شيوه خاصي در نماز خواندن و برپايي شعار ديني وجود داشته است که ادامه رسوم ديني يهودياني به شمار مي رود که در بابل حضور يافتند  و در آنجا پيشرفت کردند.
 


اما اشکناز،‌ اساساً عبادت‌هايشان به اصول يهوديت فلسطيني بر مي‌گردد. اختلافات بين دو گروه -‌اشکناز و سفاردي- در طول قرن‌ها عمق بيشتري يافته است و اين  در نتيجه اثر پذيرفتن سفارد در عبادت، تلاوت، ترتيل و سرودهايشان از ذوق عربي است. سفاردين‌ها...
در ادامه مطلب...
عبدالمهدی بازدید : 137 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

نقد فیلم "چکش عظیم" برای نابودی فطرت انسان غربی

در دنیای مدرن صنعت سینما جایگاه ویژه­ ای پیدا کرده­ و هالیوود سالانه با ساخت بیش از 900 فیلم سینمایی در جهت به دست گرفتن اذهان عمومی و پیش برد قدرت نرم خود میلیارد­ها دلار هزینه می­ کند. امروزه، ساخت فیلم­ های سینمایی از ُبعد سرگرمی صرف خارج شده و به یک صنعت استراتژیک عظیم برای بقای تمدن غرب تبدیل شده است. در جهان امروز کسانی برنده مبارزات فکری هستند که بتوانند القائات فکری خود را به دیگر انسان ها خورانده و توسط سلطه بر قلب­ها، مدیریت جهان را به دست بگیرند.

اثرگذاری و آبستن کردن ذهن­ها توسط آثار سینمایی در کشور­های اسلامی بالأخص ایران، کاملاً محسوس است. تعداد انبوهی از این آثار مانند فیلم "ثور"، که با هزینه ساخت150 میلیون دلار یکی از پر هزینه ترین فیلم­ های تاریخ سینمای آمریکا محسوب می­ شود، به مسائل ماورالطبیعه اشاره دارند.

القائات انبوه این فیلم­ها در ذیل انکار ولایت الله و سرپرستی شیطان در دنیای امروز موضوعی کاملاً عادی قلمداد می‌شود، به طوری که در اکثر ساخته­ های هالیوود...

در ادامه مطلب...


عبدالمهدی بازدید : 101 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

پارلمان انگلستان؛ نماد قدمت دموکراسی یا فساد پارلمانی

رسانه‌های غربی خبری را منتشر کردند که بیش از هرکسی مردم انگلستان را شگفت‌زده کرد. انگلیسی‌ها خود را صاحب دیرینه‌ترین سیستم دموکراسی پارلمانی می‌دانند، سیستمی با دو حزب اصلی که بنابرگفته برخی متفکرین علوم سیاسی «همگن» است.

وقتی از چنین پارلمانی خبر می‌رسد که نمایندگان آن تنها ظرف 365 روز یک‌سال 300 هزار بار به صفحات مستهجن اینترنتی مراجعه کرده‌اند، چهره تک‌تک انگلیسی‌هایی که به چنین سیستمی افتخار می‌کنند احتمالا دیدنی است! آن هم با توجه به سوابق شناخته شده فسادی که از این پارلمان وجود دارد.

پارلمان بریتانیا تقریبا به معنای تمام سیستم سیاسی این کشور است. دولت انگلستان مستقیما از پارلمان برمی‌خیزد و تمام اعضای آن اعضای مجلس عوام هستند. بنابراین فساد در آن به‌معنای فساد در تمام سیستم سیاسی انگلیس است.

در این گزارش تلاش می‌شود به مواردی از فساد در سیستم سیاسی بریتانیا بالاخص پارلمان این کشور اشاره شود. بدیهی است این تنها مشتی نمونه خروار است وگرنه سیستم سیاسی بریتانیا در مجموع فاسدتر از آن است که در یک یا چند گزارش بتوان به آن پرداخت.


* پارلمان انگلیس چگونه جایی است؟

پارلمان بریتانیا به‌عنوان بالاترین مرجع قانون‌گذاری در این کشور از دو بخش تشکیل شده است: مجلس عوام و مجلس اعیان. مجلس عوام و اعیان هر دو در کاخ وست‌مینستر لندن و در دو سالن جداگانه تشکیل جلسه می‌دهند.

لندن – کاخ وست‌مینستر
 محل تشکیل جلسات مجلسین عوام و اعیان


مجلس عوام، تصمیم‌گیرنده اصلی است و با 600 عضو تقریبا تمام مقدرات انگلستان را در دست دارد. غالب اعضای این مجلس از 3 حزب محافظه‌کار، کارگر و لیبرال دموکرات ....

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 117 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

 استاد حسن عباسی رییس مرکز بررسی‏های دکترینال امنیت بدون مرز روز سه شنبه در شهر جدید پردیس سخنرانی می کند.

به گزارش رجانیوز، این سخنرانی با موضوع "صهیونیست های مسلمان و نبرد متناقض در سوریه" در مسجد امام علی علیه السلام شهر جدید پردیس بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود و حضور برای عموم آزاد است.

یا علی

عبدالمهدی بازدید : 107 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

کسانی که چشم به جانشینی ملک عبدالله دوخته‌اند +تصاویر

به نظر می رسد، هر روز اطلاعاتی بیشتری درباره اختلافات و جنگ قدرت میان خاندان آل سعود در مورد جانشینی ملک عبدالله بن عبد العزیز فاش می شود؛ اطلاعات موجود حاکی از وخامت حال پادشاه فعلی عربستان است.



طبق پیش بینی های موجود در عربستان، شاید "عبد الله بن عبد العزیز" از آخرین فرزندان "عبد العزیز آل سعود"، موسس پادشاهی این کشور باشد، وی وصیت کرده بود که حکومت به صورت موروثی در میان فرزندان وی باشد؛ به همین خاطر پادشاهی در میان

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 76 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور در شهرستان تنکابنبا موضوع سبک زندگی اسلامی(۲۳شهریور۹۲)

 

tonkabon1

 سخنرانی استاد رائفی پور در شهرستان تنکابن با موضوع سبک زندگی اسلامی(۲۳شهریور۹۲)

دانلود تصویری با لینک مستقیم و حجم۳۳۷ مگابایت

دالود صوتی با لینک مستقیم و حجم ۲۷ مگابایت

 

**اللهم عجل الولیک الفرج**

 

 

یا علی

عبدالمهدی بازدید : 116 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

فایلهای صوتی سخنرانی بیست و ششمین جلسه روایت عهد

لینک دانلود صوتی با دو کیفیت:

کیفیت متوسط  

حجم:30MB

  ---------------------------------------

کیفیت بالا  

 حجم:103MB

 

جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صلواتی هدیه نمایید...

"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"

 

 


 

عبدالمهدی بازدید : 109 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

گزارش بیست و ششمین همایش روایت عهد

«ارض موعود 5 -اسطوره 3»

بیست و ششمین همایش از سلسله همایش­های روایت عهد با موضوع ارض موعود (5) پنجشنبه 28 شهریور ماه از ساعت 10 صبح در بنیاد فرهنگی رفاه و با حضور استاد علی اکبر رائفی پور برگزار شد.

در ابتدای این همایش استاد رائفی پور خلاصه ای از مطالبی که در چهار جلسه قبلی ارض موعود ارائه شده بود را مطرح کردند.

 

در ادامه به بحث درباره سیر تاریخی شکل گیری روحانیت در یهود پرداختند و با بررسی دوره­های تاریخی و افراد تاثیرگذار در این زمینه سیر قدرتمند شدن کاهنان و خاخام­های یهودی را شرح دادند و با بررسی دوره­ های مختلف حکومتی یهودیان در یهودیه دلایل اهمیت ارض موعود برای یهودیان را تحلیل کردند که ...

 در ادامه مطلب...


 

عبدالمهدی بازدید : 99 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

بیست و ششمین همایش از سلسله همایش های روایت عهد

موضوع: ارض موعود 5 -اسطوره 3

 

سخنران: استاد علی اکبر رائفی پور

 

زمان: پنجشنبه،28 شهریور 1392

ساعت شروع مراسم :9:40 صبح

 

مکان:میدان بهارستان خیابان مصطفی خمینی - خیابان علامه شیخ رضی

ابتدای خ مردم- بنیاد فرهنگی رفاه

 

نزدیکترین ایستگاه مترو : ایستگاه بهارستان

 

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 79 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع”وهابیت وسلفی ها”(۸شهریور۹۲)

[تصویر:  63zyf6e4-copy.jpg]


دانلود سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع”وهابیت وسلفی ها”(۸شهریور۹۲)


***********************


**اللهم عجل الولیک الفرج**


یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 83 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم


[تصویر:  tonkabon1.jpg]
سخنرانی استاد رائفی پور در استان مازندران شهرستان تنکابن مصادف با ایام دهه کرامت
به اطلاع می رساند در روز شنبه مورخه ۹۲/۶/۲۳ ساعت ۴ بعد از ظهر
 سخنرانی استاد رائفی پور در مسجد جامع تنکابن برگزار خواهد شد
(مکان برگزاری از مصلی به مسجد جامع به علت برگزاری نمایشگاه در مصلی تغییر یافت)
عنوان سخنرانی: سبک زندگی ایرانی واسلامی
برگزار کننده: ناحیه مقاومت سپاه شهرستان تنکابن.
شرکت برای عموم آزاد است
**اللهم عجل الولیک الفرج**
منبع:فاراقلیط

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 118 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بسم الله الرحمن الرحیم


سخنرانی استاد رائفی پور در شهر اراک با موضوع حکومت دینی و حکومت سکولار
زمان: 14 و 15 شهریورماه 1392 


لینک های فایل صوتی


دانلود روز اول: {لینک غیرمستقیم} حجم 20 مگابایت


دانلود روز دوم: {لینک غیرمستقیم} حجم 26 مگابایت 


با تشکر از کانون فرهنگی هنری شهید اشرفی اصفهانی (ره) و موسسه علمی پژوهشی فرهنگی حکمت عهد 
التماس دعا

 

عبدالمهدی بازدید : 119 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

 

عبدالعزیز بن باز؛ دشمن امیرالمؤمنین (ع) و مفتی اعظم آتش افروزان وهابی 

 

 یكی از علمای وهابیت كه نقش مهمی در احیای تفکرات، ابن­ تیمیه و شاگردش ابن قیم جوزیه و محمدبن عبدالوهاب داشته ، عبدالعزیز بن باز است كه نزد وهابیان به مفتی اعظم مشهور است برای اینكه بیشتر با او آشنا شویم زندگی‌نامه، فعالیت‌ها، فتواها ‌و تفكرات او را مرور می­كنیم.
 
[تصویر:  400233_113.jpg]

عبدالعزیز بن عبدالله بن عبدالرحمن بن محمد بن عبدالله بن باز در بیست و یکم نوامبر ۱۹۱۰ میلادی برابر با چهاردهم ذوالحجّه ۱۳۳۰هجری قمری در شهر ریاض عربستان سعودی به دنیا آمد. در سال ۱۹۱۳میلادی پدرش باز بن عبدالله و در سال ۱۹۲۱مادرش حفصه بنت سمیح درگذشت. در ۱۹۳۶ عبدالعزیز ابن باز بینایی خود را از دست داد.

 مهم‌ترین استادان او در اصول، فقه و ادبیات عرب، محمود بن ابراهیم بن عبدالطیف الشیخ، محمد بن عبدالطیف بن حسن الشیخ، سعد بن محمد بن عتیق القاضی، حامد بن فارص بودند. وی در محضر سعد بخاری تجوید قرآن را آموخت.

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 106 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

سه طرح "بایکوت" برای زمین زدن اقتصاد اسرائیل

تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی گروههای غیردولتی در آمریکا و اروپا بر اسرائیل به صورت روزافزونی در حال گسترش است. این در حالی است که رژیم صهیونیستی تلاش دارد این مسئله را بایکوت خبری کرده و یا آن را محدود به گروههای اندکی از مخالفان اسرائیل معرفی کند.

 
رژیم صهیونیستی اجازه انتشار تظاهرات اعتراضی یهودیان را به زبان‌های غیرعبری نمی دهد.


مشکلات داخلی و بین المللی اسرائیل به دلیل سیاستهای زیرکانه این رژیم و نیز کنترل رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی وابسته به آن، همواره در هاله ای از ابهام باقی می ماند. این سیاست به گونه‌ای است که اجازه انتشار اختلالات و نابهنجاری‌های سیستم سیاسی، اقتصادی

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 144 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود کلیپ تصویری از استاد رائفی پور با موضوع”جاهلیت مدرن”


 

1111

 

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۳۱ مگابایت

 

اللهم عجل الولیک الفرج

منبع:www.Faraghlit.com

یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 99 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

درخت بازمانده از 11 سپتامبر که ابزار اسلام‌هراسی شد +تصاویر

اشاعه یك تصویر خلاف واقع، منفی و غیر متساهل از اسلام به منظور ترویج یك حس توام با تنفر و واداشتن ناخودآگاه مخاطبان به اتخاذ یك دیدگاه و رویكرد تعصب آمیز، جانبدارانه و تبعیض آمیز نسبت به اسلام و جوامع اسلامی، تعاریفی است كه از اسلام هراسی ارائه شده است. برانگیختن حس تنفر نسبت به مسلمانان و تهدید جلوه دادن اسلام دو عنصر اساسی در اسلام هراسی به شمار می‌رود و ممکن است دربردارنده اين استنباط باشد که اسلام در سطح پايين تري نسبت به غرب قرار داشته و نه يک دين بلکه يک ايدئولوژي سياسي پرخاش جو است.
 

مجموعه بنای یادبود 11 سپتامبر؛ ويليام كوهن، وزير دفاع اسبق آمريكا و از استراتژيست هاي برجسته اين كشور اعلام می کند که جنگ آمريكا و متحدانش با اسلام، جنگ چهارم جهاني است

 

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 160 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
صحنه مبارزات داخلی در سوریه تا حدّ زیادی به این سمت و سو پیش رفته که مسائل تا حدود زیادی نظامی شده اند. این شرایط نظامی با تأسّی از پدیده های محیطی- اجتماعی سوریه مدّت ها بود، که در وضعیت یک «جنگ فرسایشی» تثبیت شده بود؛ بدین معنا که در صحنه جنگ به لحاظ نظامی و راهبُردی، نهایتاً یک برنده واقعی و یک بازنده واقعی دیده نمی شد. درست است که نظام توانست، بخصوص بعد از ورود جدّی «حزب ا... لبنان» و برخی سازمان های شبه نظامی عراقی مانند «جیش بدر» و قدرت گرفتن بیشتر «جیش الشّعبی سوریه» و نیروهای میلیشیای موسوم به «شبیحه»؛ در نبردهایی مانند «القُصیر» کفه ترازوی اقتدار نظامی را به شکلی ملموس‌‌تر به سمت خود سنگین نماید امّا همچنان ارتش و حامیان سوریه نتوانستند به موقعیتی با ثبات دست یابند.


بدین ترتیب دست به دست شدن مواضع و زمین، با الگویی تسلسلی ادامه داشته و این بازی تا حدّ زیادی به یک «ماز بی‌نهایت» (زمین بازی تو در تو با یک ورود و یک خروجی) تبدیل شده است. «بشّار اسد» در تشریح این پدیده به روزنامه روسی «ایز وِستیا» می گوید: «مسئله این نیست که چه مناطقی تحت کنترل ترورویست‌ها قرار داشته و چه
در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 98 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

هالیوودیسم و ایدئولوژی ترویج فحشاء و تباهی
 یهودیان برای رسیدن به اهداف خود که همان ایجاد یک نظم نوین جهانی و سلطه بر دنیاست، سعی در استثمار جوامع در حال توسعه دارند.آنها در تلاشند نوعی سبک زندگی بی قید و بند و بر پایه روابط جنسی آزاد، مصرف گرایی، قدرت طلبی و خشونت را رواج دهند و با ترویج دنیا گرائی، به تضعیف ادیان الهی بپردازند. یهودیان با به دست گرفتن قدرت هالیوود و استفاده از ابزار هنر، فرصت تفکر را از مخاطب می گیرند. نكته بسيار موثر درباره نيايش هاي عبري، بيان روح جمعي و گروهي يهود است. آن ها مدافع و شفيع فرد نيستند، بلكه بر همه قوم ها نظر دارند. مهمترین مشکل یهود در طول تاریخ، امت ها هستند، یعنی همیشه با امت ها مشکل داشتند. با این دیدگاه قدرت ادیان، به نحوی باید از بین برود و مهمترین راه از بین بردن ادیان تبدیل امت به ملت است. یعنی ترویج ناسیونالیسم.
[تصویر:  401416_292.jpg]
در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 80 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

فاکس نيوز: اوباما بايد جايزه نوبل صلح را پس دهد

به گزارش شبکه تلويزيوني فاکس نيوز، جنين پيرو، قاضي سابق آمريکايي و مجري فاکس نيوز، در بخشي از تحليلي که درباره سوريه قرائت کرد گفت، آيا باراک اوباما، رييس جمهور آمريکا، انتظار دارد مردم اين کشور، پس از تمامي بلاهايي که تاکنون برسرشان آمده است، کورکورانه از او تبعيت کنند و وارد جنگ جديدي در خاورميانه شوند؟ 

وي افزود، رييس جمهور آمريکا اکنون به دنبال دريافت تأييد‌ کنگره اين کشور است تا به قول خودش چند روز حمله برق آسا از راه دور به سوريه کند، بدون اين که قصد داشته باشد رژيم اين کشور را عوض کند. اوباما عنوان کرده است، پس از اين حملات که توبيخي براي بشار اسد، رييس جمهور سوريه تلقي خواهد شد، آمريکا به مداخله نظامي خود در سوريه پايان خواهد داد. 
با اين حال هم اکنون کشتي‌هاي جنگي آمريکا و روسيه در نزديکي سواحل سوريه در درياي مديترانه حضور پيدا کرده‌اند و تعداد نامعلومي از زيردريايي‌ها نيز وارد همين آب‌ها شده‌اند. به علاوه قايق‌هاي تندروِ ايراني در آب‌هاي خليج فارس، که کشتي‌هاي جنگي ديگر آمريکايي در آنجا حضور دارند در ترددند و تهديدي براي کشتي‌هاي آمريکايي به حساب مي‌آيند. 
در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 154 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

"معلولا" منحصر به فردترین شهر مسیحی جهان در آتش و خون

دو سال و نیمی که از بحران سوریه می گذرد و شهر "معلولا" به همراه ساکنانش همواره در این بیم و هراس به سر می برد که مبادا مورد تعدی و تعرض گروه های مسلحی قرار گیرد که تحت عناوین مختلف در سوریه فعالیت می کنند.

سرانجام این بیم و هراس ها پنج شنبه گذشته به حقیقت پیوستند تا "نماد و سمبل مسیحیت" در سوریه که تاکنون جز به استقبال از مهمانان و بازدیدگان از خود چه مسیحی و چه یهودی و چه مسلمان عادت و خو نداشته، مورد حمله تروریست های مسلح گروه "جبهة النصرة" قرار گیرد و تروریست های مسلح سلفی تکفیری پای به شهری در سوریه بگذارند که هنوز که هنوز است، میراث چندین هزار ساله خود را بکر و دست نخورده حفظ کرده است.

اغلب ساکنان شهر "معلولا" مسیحی هستند...

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 105 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

ماجرای سوریه همچنان خبر اول بین المللی است. بالاخره آمریکا به سوریه حمله خواهد کرد یا خیر؟ به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها که خود آغازگر این بحث بودند، اکنون سردر گم هستند و نمی‌توانند با قاطعیت تصمیم بگیرند.

آمریکا تلاش داشت تا اجماعی جهانی علیه دولت سوریه ایجاد کند؛ اما با شکست جدی مواجه شد. این کشور سپس تلاش کرد تا اجماعی حداقلی، شبیه به آنچه در ماجرای لیبی رخ داد بوجود بیاورد، که بازهم ناکام ماند.

حال آمریکا مانده است و ادعای حمله به سوریه؛ از یک سو مدعی استفاده دولت اسد از سلاح شیمیایی است و بر اساس همین ادعا، وی را مستحق مجازات می‌داند؛ از سوی دیگر در حمله به سوریه با تعلل جدی همراهانش و سر درگمی خویش مواجه شده است.

اما چرا آمریکا این بار اینقدر از وارد شدن در ماجرای سوریه و حمله به این کشور دچار تردید است؟ آن هم در حالی که مدعی اند تنها قرار است حملات محدودی را انجام دهند؟ آیا دولت اسد و ارتش این کشور که مدت دو سال است درگیر جنگ داخلی است و بی شک زخم زیادی برداشته، اینقدر هیمنه دارد که آمریکا را با چالش روبرو کند؟

 

رئیس جمهور امریکا به صراحت از مواضع خود عقب نشست و تاکید کرد حمله به سوریه تنها به شکل حملات محدود هوایی صورت خواهد گرفت

در ادامه مطلب...

عبدالمهدی بازدید : 98 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام ظریف برای چند میلیون یهودی اسرائیل، به بهای دلخوری میلیاردها مسلمان جهان

رونمایی‎ رویکرد مبتذل در دیپلماسی‎عمومی؛ سخنرانی موج‎ساز در دانشگاه‎کلمبیا کجا، توئیتربازی با دختر نانسی‌پلوسی‎کجا؟!


«با تاسی از اقدام و تاکید مقام عالی وزارت امور خارجه، جناب آقای دکتر ظریف در ورود به مبحث دیپلماسی عمومی و استفاده از رسانه ها و شبکه های اجتماعی تصمیم بر این گرفتم که با استفاده از فیسبوک با مخاطبان و هموطنان عزیزم در ارتباط باشم. » این عبارت مطلع فعالیت‎ مرضیه افخم، بانوی سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی فیس‎بوک است، جمله‎ای که در بطن خود راهبرد اصلی تیم سیاست خارجی دولت برای ورود به عرصه دیپلماسی عمومی را حضور در شبکه‎های اجتماعی و افتتاح حساب کاربری در این شبکه‎ها تعبیر و تفسیر کرده است.
 
[تصویر:  96120.jpg]
در ادامه مطلب...
عبدالمهدی بازدید : 112 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
 پیرمرد گفت: دو هزار سال پیش، در سرزمینی دور، مردی را که به رویاها باور داشت، در چاهی انداختند و به بردگی فروختند. بازرگانان ما او را خریدند و به مصر آوردند. همه ما می دانیم کسی که به رویاها باور داشته باشد، از عهده تعبیر آنها نیز برمی آید. (پائولو کوئیلو، کیمیاگر، ترجمه آرش حجازی)نام کسی که پیرمرد درباره او به نیکی یاد می کند، یوسف است. همان یوسفی که یکی از پیامبران الهی بوده و درباره اوصاف زندگی او بسیار شنیده ایم. اما خصوصیت بارز این یوسف چیست؟ باور به رویاها! همین ایمان یوسف به رویاها است که او را قادر به تعبیر آنها و به عبارتی بهره گیری از دنیا ساخته است. این بهره گیری نسبت به انسان های عادی در سطح بالاتری قرار دارد و ممکن است سرنوشت ملتی را با تعبیر رویای گوساله ها و گاوها تغییر دهد. همین ایمان است که شخصی را از سطح انسانی فراتر برده و به مقام روحانی می رساند. (1)
[تصویر:  390052_483.jpg]
فیلم زندگی پای به کارگردانی آنگ لی محصول سال 2012

امروزه با گسترش ارتباطات و نقش چشمگیری که هنر در محتوا سازی آن ایفا می کند، ایمان گرایی غلط و دیگر اقسام دوری از دینداری عاقلانه و عاشقانه در حال پیشروی است. امروز باید گفت تمام قدرت انسان غربی در خدمت تبلیغ چنین آموزه هایی در آمده است. هنر (با تمام اقسامش) با کمک فناوری و قدرت تبلیغات، غول بی شاخ و دمی را ساخته که ذهن هر انسانی را تحت تاثیر خود قرار می دهد

در ادامه مطلب...

 

عبدالمهدی بازدید : 88 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

سخنرانی استاد رائفی پور ۱۴ و ۱۵ شهریور۱۳۹۲ در اراک


سخنرانی استاد رائفی پور در اراک

 

زمان: ۱۴ و ۱۵ شهریور
ساعت ۱۷

مکان: اراک- خیابان امام خمینی(ره)،مجتمع ستارگان

موضوع سخنرانی ۱۴ شهریور : حکومت دینی
موضوع سخنرانی ۱۵ شهریور : حکومت سکولار

***اللهم عجل الولیک الفرج***

 

عبدالمهدی بازدید : 111 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود سخنرانی‌ همایش جوانان‌ جبهه‌ پایداری( عباسی،قاسمی،حسینیان)

[تصویر:  jebhepaydari.jpg]

مدت زمان: ۵۴ دقیقه (حاج سعید قاسمی) ، ۵۴ دقیقه ( استاد عباسی ) ، ۲۲ دقیقه ( روح الله حسینیان )


تاریخ: ۸ اسفند ۱۳۹۰

مکان: سالن سید الشهدا


موضوع :همایش جوانان حامی‌جبهه‌ پایداری

فرمت: mp3

کیفیت: عالی


دانلود فایل صوتی:


سخنرانی حاج سعید قاسمی: 


FileServe | uploadstation | Rapidshare  | hotfile  |  Mediafire

[تصویر:  size.png]حجم:۱۲٫۴ مگابایت



سخنرانی استاد حسن عباسی :


FileServe | uploadstation | Rapidshare  | hotfile  |  Mediafire

[تصویر:  size.png]حجم:۱۲٫۹ مگابایت



سخنرانی روح الله حسینیان :


FileServe | uploadstation | Rapidshare  | hotfile  |  Mediafire

[تصویر:  size.png]حجم:۵٫۰۹ مگابایت



یا علی

 

عبدالمهدی بازدید : 109 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور شب شام غریبان مشهد



[تصویر:  Ostad.jpg]


دانلود سخنرانی استاد رائفی پور در شب شهادت امام صادق(ع) در مشهد(۱۱ شهریور۹۲)


دانلود صوت با لینک مستقیم و حجم ۱۴ مگابایت



اللهم عجل الولیک الفرج


منبع: فاراقلیط


یا علی

عبدالمهدی بازدید : 330 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (1)
بسم الله الرحمن الرحیم



تحلیل دکتر حسن عباسی از وضعیت سوریه(7-6-92)

[تصویر:  4.jpg]


سوریه سه چهار تا موقعیت به دست آورده است که این ها خیلی به نفع اوست:

1.بین جبهه ی النصره ی القاعده و ارتش آزادسوریه درگیری پیش آمد و برخی از سران هم را کشتند!

2.مظلومیت خودش را به همه نشان داد و مردم خودش هم فهمیدند که دولت با آن ها همراه است.

3.یک سری پیروزی های تاکتیکی هم به دست آوردهو نیروهایش را احیا کرد.

  در ادامه مطلب

 

عبدالمهدی بازدید : 97 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

بررسی دستاویزهای کِری برای جنگ؛ تاوانی که بشار در خط مقدم جبهه ایران می‌پردازد

بحران سوریه به صورت روزافزونی در حال گسترش است. حمله نظامی و جنگ احتمالی سوریه، به یکی از گزینه‌های اصلی مورد بحث در محافل سیاسی و رسانه‌ای تبدیل شده است. اتهام کاربرد سلاح شیمیایی، بهانه لازم را به دست معارضین و مخالفین بشار داده تا به هدف نهایی خود یعنی سقوط وی نزدیک شوند. تردید، ابهام و شاید نیز امید به پیروزی، بستر لحظات تاریخی ذهن شخصی است که زمانی برای پیشرفت و اعتلای یک ملت سوگند یاد کرده بود و اکنون شاهد نابودی مردم و کشورش است. گام بعدی برای اسد سرنوشت یک دودمان و یک کشور و بخشی از یک تاریخ را تعیین می‌کند اگرچه جنگ داخلی و بی‌ثباتی کشور، زخمی است که حتی در صورت رد احتمال حمله به سوریه، گریبان اسد را رها نخواهد کرد. آتش ناامنی، خونریزی، نفاق و مداخله، مدتهاست که قلمرو بشار را در زبانه‌های بی‌رحم خود گرفته است، بدون آنکه بتوان آن را مهار کرد.

 
تردید، ابهام و شاید نیز امید، بستر لحظات تاریخی ذهن اسد

 اگرچه اشتباهات اسد در حکومتداری و رهبری سوریه، انکارناشدنی است اما نفرت از بشار جرقه‌های اصلی این آتشفشان خشونت را به وجود آورد.
در ادامه مطلب...
عبدالمهدی بازدید : 95 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

گزارش بیست و پنجمین همایش روایت عهد

«باید برای ظهور برنامه ریزی کرد»

 

 

استاد رائفی ­پور در بیست و پنجمین همایش از سری همایش های روایت عهد :

«مبنای ما برای شناخت دشمن خداست»

بیست و پنجمین همایش از سلسله همایش های روایت عهد با مو ضوع بایدها و نبایدهای دشمن شناسی صبح پنج شنبه با همکاری شهرداری منطقه 12 (ناحیه 6) در بنیاد فرهنگی رفاه  برگزار شد.


پس از قرائت قرآن و  پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران خانم ... با ذکر مقدمه ای استاد رائفی­ پور را برای ایراد سخنرانی دعوت کردند. در ابتدا استاد به دلیل سوالات متعدد بوجود آمده توضیحاتی درباره مسئله سوریه و شرایط موجود در این کشور ارائه دادند.سپس با ذکر مقدمه ای وارد موضوع اصلی همایش شدند. در این مقدمه استاد به معنی کلمه دشمن در زبان فارسی،عدو در عربی و enemy در زبان انگلیسی  اشاره و ریشه ی این کلمات را مشخص کردند. ایشان تصریح کردند که در دشمن شناسی باید مبنای دشمنی ما مشخص باشد

  در ادامه مطلب...


 

عبدالمهدی بازدید : 221 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ طرح‌ریزی استراتژیک غرب (۳) – از عرش تا معبد دلفی/جلسه ۴۱۹

|زمان:۲۴ اسفند ۹۱|
| مدت:۱ ساعت و ۲۲ دقیقه|

فایل تصویری (mp4)
فایل صوتی (mp3)

یا علی

عبدالمهدی بازدید : 96 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرّحمن الرّحیم

بیست و پنجمین همایش از سلسله همایش های روایت عهد

 

موضوع: بایدها و نبایدهای دشمن شناسی

 

سخنران: استاد علی اکبر رائفی پور

 

زمان: پنجشنبه،7 شهریور 1392

ساعت:10 صبح

 

مکان:میدان بهارستان خیابان مصطفی خمینی - خیابان علامه شیخ رضی

ابتدای خ مردم- بنیاد فرهنگی رفاه

نزدیکترین ایستگاه مترو : ایستگاه بهارستان

 

 

 

 

* نکته :لطفاً توجه فرمایید همایش راس ساعت 10 صبح برگزار می شود

 

جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صلواتی هدیه نمایید...

"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"


تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 687
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,775
  • بازدید ماه : 1,496
  • بازدید سال : 32,177
  • بازدید کلی : 279,540